Dankjequote:
Anders doen? Gaat niet om anders doen. Maar je hebt nu commentaar gegeven op 2 mensen die soms weleens lief tegen elkaar doen. Persoonlijk vind ik het erg meevallen met het 'geslijm of geplak'.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat anders doen?![]()
Da's toch heel wat anders dan dat je elkaar in het echt al gezien hebt en elkaars nummer hebt.
Ow.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe moet je dat anders doen? Via de pm
Ik ben wel het Alfa-mannetje hequote:
Daar zal ie vast geen problemen mee hebben...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben wel het Alfa-mannetje he
Ja klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders doen? Gaat niet om anders doen. Maar je hebt nu commentaar gegeven op 2 mensen die soms weleens lief tegen elkaar doen. Persoonlijk vind ik het erg meevallen met het 'geslijm of geplak'.
Jij bent nu gewoon chagrijnig (dat gaf je eerder ongeveer aan) en je reageert je eigen frustraties op hun af. Zo lijkt het iig.
En wat betekend dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben wel het Alfa-mannetje he
Dan had je dat wel dmv een eentje gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow.![]()
![]()
Ik dacht dat je mij een pm gestuurd had.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja klopt.![]()
Iets met druppel en hele volle emmer.
Nou ja, dat gebeurt wel eens zo dus vandaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je dat wel dmv een eentje gezien
Vind het zo onzinnig om hier te vertellen dat ik iemand een pm heb gestuurd
Samzz?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:23 schreef kitao het volgende:
iemand was/is aardig tegen mij en die komt uit Enschede.
Aye Aye Sir !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je begint gewoon met [Singles]
Dat is duidelijk en wat je er achter plant boeit niet.
Waarom niet? Ik kreeg tijdje terug pm van iemand waarin stond dat ze vond dat ik een tof en stoer wijf was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
Maar dan nog: je kunt toch niet plompverloren zeggen dat je iemand leuk vindt/lijkt?
Ja en dat vind ik raar van die mensen )quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, dat gebeurt wel eens zo dus vandaar.![]()
En ik maar naar dat envelopje kijken.
Maar dan nog: je kunt toch niet plompverloren zeggen dat je iemand leuk vindt/lijkt?
quote:
Dus ik sta op de tweede plaats enzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Alfa-mannetje = dominant.
Meestal leider van een kudde/groep/etc.
Of krea.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |