Wat is spreiden in dit geval? Als de kracht voortdurend dik 8 was, zou ik er niet zo blij mee zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet negatief toch, wanneer de klap over een langere tijd wordt gespreid?
Valparaiso heeft constant 6 te verduren gekregen. De naschokken zijn ook nog redelijk zwaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat is spreiden in dit geval? Als de kracht voortdurend dik 8 was, zou ik er niet zo blij mee zijn.
Hier in China ook geen ene reet. Was al pissed off maar in Nederland is het dito dus. Echt zwak. Fucking live op channel 1 zou het moeten. Nederland 1, CCTV 1 etc. etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:39 schreef Geranium_Opa het volgende:
Inderdaad gewoon geen extra nieuws bulletin op een Nederlandse tv zenders , de Nederlanders lopen weer eens achter de feiten aan
Concepcion heeft 670.000 inwoners, daar zullen waarschijnlijk de meeste doden zijn gevallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
Let wel dat Chili een dunbevolkt land is, vrijwel de meeste mensen wonen in Santiago enzulks
Gebouwen zijn beter dan haiti, maar niet zo goed als in japan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:44 schreef ehqo. het volgende:
De gebouwen in Chili schijnen er wel beter op berekend te zijn dan in Haïti. Edoch, 8.8 en zoveel naschokken. Ik hou mijn hart vast.
Daar gaan we dan maar even vanuit. Tevens is Chili na Argentinië het ontwikkelste land daar, dus waarschijnlijk zijn de meeste mensen wel op tijd gewaarschuwd, hopen we dan maar...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Concepcion heeft 670.000 inwoners, daar zullen waarschijnlijk de meeste doden zijn gevallen.
De mensen lagen te slapen, het is midden in de nacht gebeurd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaan we dan maar even vanuit. Tevens is Chili na Argentinië het ontwikkelste land daar, dus waarschijnlijk zijn de meeste mensen wel op tijd gewaarschuwd, hopen we dan maar...
Ohwquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De mensen lagen te slapen, het is midden in de nacht gebeurd.
Alsjeblieft niet, je kunt ook overdrijven...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hier in China ook geen ene reet. Was al pissed off maar in Nederland is het dito dus. Echt zwak. Fucking live op channel 1 zou het moeten. Nederland 1, CCTV 1 etc. etc.
Mjah, de schaal van Richter is Logaritmisch, dus dat gaat snel omhoog ...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef Frutsel het volgende:
cnn: quake 1000 times stronger then Haiti quake?
Hoe komen ze aan 1000
Schaal van hoe heet het, die telling is anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef Frutsel het volgende:
Hoe komen ze aan 1000
De schaal van Richter is logaritmisch.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef Frutsel het volgende:
Hoe komen ze aan 1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |