Zal wel een type- of citaatfout zijn. Of gewoon BS: http://newsbizarre.com/20(...)-wave-hits-juan.htmlquote:
Nee werd net ook verteld op CNNquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zal wel een type- of citaatfout zijn.
Laten we het hopen. Al wordt het wel gemeld door CNN, dus dan lijkt het me wel betrouwbaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zal wel een type- of citaatfout zijn.
40 meter is wel... bizar. CNN kan ook gewoon foute dingen de wereld in helpen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee werd net ook verteld op CNN
[ afbeelding ]
De stad Talcahuano is mogelijk totaal verwoest door een golf
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Vooral dit stukje
Het epicentrum van de aardbeving lag op amper 100 kilometer van Concepcion, de tweede grootste agglomeratie van het land met anderhalf miljoen inwoners, en pal voor de kust van de Maule-regio. "We hebben nog niks gehoord uit die regio", stelde een collega van CNN aan een expert van het Amerikaans Geologisch Instituut (USGS). "U gaat niks horen", antwoordde die, "dit is acht-punt-acht mevrouw".
Jaa idd,,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
40 meter is wel... bizar. CNN kan ook gewoon foute dingen de wereld in helpen.
Kijk, dat is goede info. Misschien ook even naar de NOS etc. mailen? Wel kut voor je dat je schoonvader daar zit, sterkte!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:25 schreef MK84 het volgende:
Chileense media zegt dat er geen kans is op een Tsunami voor het vasteland van Chili. Net contact gehad met mijn schoonvader in Valparaiso en die is gezond. Valparaiso en Vina zijn niet zwaar geraakt. Wel was het een belachelijk lange aardbeving. Er zijn wel grote zorgen voor Concepcion in het zuiden.
dan zal de tsunami naar ecuador en peru ook meevallen denk ik. Misschien ging de meeste energie wel naar westen de pacific over.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:25 schreef MK84 het volgende:
Chileense media zegt dat er geen kans is op een Tsunami voor het vasteland van Chili. Net contact gehad met mijn schoonvader in Valparaiso en die is gezond. Valparaiso en Vina zijn niet zwaar geraakt. Wel was het een belachelijk lange aardbeving. Er zijn wel grote zorgen voor Concepcion in het zuiden.
Ligt idd 'mooi' aan de kustquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:10 schreef seasushi het volgende:
Vriend woont in Valparaiso. Daar is net een vloedgolf overheen gekomen van 3 meter.. Geloof niet dat ik hem nog ga spreken..
Niet negatief toch, wanneer de klap over een langere tijd wordt gespreid?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:25 schreef MK84 het volgende:
Wel was het een belachelijk lange aardbeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |