omg. lau wat doe jequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bij ons hebben we een hele lange weg met stoplichten die altijd op groen gaan als je komt aanrijden. Dus ik rij daar 80, gewoon omdat het kan. Vervolgens haalt iemand mij in en gaat voor mij rijden. Aangezien ik een racefreak ben ging ik er achter aan, en reden we vervolgens samen 120. Helemaal gefocussed op de auto inplaats van de stoplichten en zijn remlichten moest ik vol in de remmen. Stoplicht stond op rood en hij stond stil. Auto ging de hard, schoof door dus ik geef een draai aan dat stuur naar links om hem te ontwijken. En toen reed hij weer omdat het weer groen was. Anders was mn rechtervoorkant nu dood.
Ik ken het...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd heel erg op mijn snelheid letten als ik in een andere auto stap.
Aangezien ik zelf met een 1.4 rij.
Oi... De dood op wielenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik ken het
die chevrolet transport heeft een 3.4automaat.
Ik ben sowieso geen fan van de snelweg. Ik ben er niet bang op, maar ik haat vrachtwagens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Net zoals die mensen die 100 rijden waar je 100 mag op de 3e baan van de 4.
Zodat je óf helemaal naar links moet óf rechts moet inhalen.
Meteen afpakken dat rijbewijs.
Ja, dat heb ik dus ook met onze auto.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ken het...![]()
Gelukkig zijn onze bussen nog slomer.. (In onze 206 ligt ook het 1.4 blokje... )
Maar als ik in mijn moeders auto ofzo stap, en ik ben even lekker wat autototjes aan het inhalen op de snelweg, zit ik voor ik het weet op de 170+, en denk ik, goh, volgens mij ga ik eigenlijk best wel snel...
Dan heeft ze echt iets anders gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daardoor ben ik mijn nicht nu kwijt.
normaal is het altijd andersomquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over ja.
Reactie van Ravi was al genoeg om nooit meer zo'n actie te doen.
Ik blijf ook nooit voor/achter/tussen vrachtwagens rijden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen fan van de snelweg. Ik ben er niet bang op, maar ik haat vrachtwagens.
Bijna dood gaan.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen fan van de snelweg. Ik ben er niet bang op, maar ik haat vrachtwagens.
Maar Ravi is het wijfie van de 2.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
normaal is het altijd andersom
Waarom? Als jij met 120 op een andere auto knalt. Succes.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan heeft ze echt iets anders gedaan.
Nee want ze was de gene die overstak terwijl iemand dacht nog even snel door te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan heeft ze echt iets anders gedaan.
maakt niet uit hoe zon grote garage, mijn ma durft er niet in te komen met een auto..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
ERG krap...
Mijn ma stapt altijd uit in parkeergarages 'zet maar neer, wacht wel beneden'.
Ik draai de mijne zonder enige moeite overal in...
Kom beneden.
"In die 10min dat ik hier sta zijn er al 4 mensen langs die *wijst* muur geschampt naar boven toe..."!
True.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dat er wat zinnigs uit zijn mond komtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo mooi is datquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, als je daar in stapt moet je echt uitkijken met je rechtervoet.
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef Renesite het volgende:
Ik ben best wel een fel persoontje op snelwegen, ik glip overal tussendoor, en als het moet draai ik snel ff ergens tussen! best wel een ongeduldig type
!
Jaaaa die garage niet, vooral haddingestraatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
maakt niet uit hoe zon grote garage, mijn ma durft er niet in te komen met een auto..
Ik rij zo een hele garage door, inclusief 8 verdiepingen naar beneden via 1 vrij krappe spiraalbocht...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dat er wat zinnigs uit zijn mond komt
?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
80 > 120 > een lange weg > donker (obvious) > provinciale weg > stoplichten > 'in principe ALTIJD groen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |