Ik rijd zo weg, geen moeite, maar zit toch een stuk minder fijn op de weg...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met andere auto's, ik rij overal zo in weg
wat deed je nou precies danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
De kick die je ervan krijgt is geweldig.
Maar deze keer liep het bijna verkeerd af.
Was ook gelijk de laatste keer.
Het geeft je een kick om je bijna dood te rijden?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd heel erg op mijn snelheid letten als ik in een andere auto stap.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik rijd zo weg, geen moeite, maar zit toch een stuk minder fijn op de weg...
misschien!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef Renesite het volgende:
Fiets, ken je de parkeergarages Naberpassage en Haddingestraat in Groningen?
Dat zijn leermomenten for sure... hierna gaat het alleen maar beter, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
hoe dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd heel erg op mijn snelheid letten als ik in een andere auto stap.
Aangezien ik zelf met een 1.4 rij.
Ik rij altijd 5 a 10 km te hard op de snelweg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb liever dat mensen langs me komen sjeezen als ik netjes de snelheid rijdt, dan dat ik met 200 over de weg vlieg.
hehe..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger had ik een automaat dus ging ik altijd racen.
Ik ook. Mijn auto is namelijk niet zo snel, dus zit ik in een andere zo aan 50 terwijl ik in de mijne aan 30 zit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd heel erg op mijn snelheid letten als ik in een andere auto stap.
same here!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb liever dat mensen langs me komen sjeezen als ik netjes de snelheid rijdt, dan dat ik met 200 over de weg vlieg.
Nou wij hebben bijvoorbeeld zelf een Golf met 1.9 TDi, daar zit zoveel meer kracht in als in mijn eigen auto, dat ik het niet door heb als ik 140 rij met die auto rij.quote:
ERG krap...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien!
zijn vast krap?
Ja, dat doe ik sowieso. Heb ik ook aangeleerd. Maar vaak op die driedubbele komen van die mafkezen met 180 langs.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik rij altijd 5 a 10 km te hard op de snelweg.
Zo haal ik alle rechtsklevers in en haal ik ook weer niet iedereen in.
Bij ons hebben we een hele lange weg met stoplichten die altijd op groen gaan als je komt aanrijden. Dus ik rij daar 80, gewoon omdat het kan. Vervolgens haalt iemand mij in en gaat voor mij rijden. Aangezien ik een racefreak ben ging ik er achter aan, en reden we vervolgens samen 120. Helemaal gefocussed op de auto inplaats van de stoplichten en zijn remlichten moest ik vol in de remmen. Stoplicht stond op rood en hij stond stil. Auto ging de hard, schoof door dus ik geef een draai aan dat stuur naar links om hem te ontwijken. En toen reed hij weer omdat het weer groen was. Anders was mn rechtervoorkant nu dood.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat deed je nou precies dan
True. Pa en ma hebben een 2,0quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou wij hebben bijvoorbeeld zelf een Golf met 1.9 TDi, daar zit zoveel meer kracht in als in mijn eigen auto, dat ik het niet door heb als ik 140 rij met die auto rij.
Zo denk ik er ook over ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zijn leermomenten for sure... hierna gaat het alleen maar beter, is mijn ervaring.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik sowieso. Heb ik ook aangeleerd. Maar vaak op die driedubbele komen van die mafkezen met 180 langs.
En daardoor ben ik mijn nicht nu kwijt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bij ons hebben we een hele lange weg met stoplichten die altijd op groen gaan als je komt aanrijden. Dus ik rij daar 80, gewoon omdat het kan. Vervolgens haalt iemand mij in en gaat voor mij rijden. Aangezien ik een racefreak ben ging ik er achter aan, en reden we vervolgens samen 120. Helemaal gefocussed op de auto inplaats van de stoplichten en zijn remlichten moest ik vol in de remmen. Stoplicht stond op rood en hij stond stil. Auto ging de hard, schoof door dus ik geef een draai aan dat stuur naar links om hem te ontwijken. En toen reed hij weer omdat het weer groen was. Anders was mn rechtervoorkant nu dood.
Ik ging altijd racen als ik vanuit Maastricht de autobaan op ging.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hehe..
Nouja ik was blij dat er een oversteek vlak was daar.. Anders was ik er achterop geknald.. die kerel trok enorm har dop, maar 1 km later rap de bocht omgaan met zij´n tigra.. Nee hoor.. Man, mijn opa gaat nog sneller door de bochten als hij dee..
En hij stak ook nog zijn middelvinger op naar mij, toen ik om hem heen stuurde..
Wat was ik toen blij dat Skoda´s goede wegligging hebben.. Ik ree iets van 80 op dat moment..
80 > 120 > een lange weg > donker (obvious) > provinciale weg > stoplichten > 'in principe ALTIJD groen'.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bij ons hebben we een hele lange weg met stoplichten die altijd op groen gaan als je komt aanrijden. Dus ik rij daar 80, gewoon omdat het kan. Vervolgens haalt iemand mij in en gaat voor mij rijden. Aangezien ik een racefreak ben ging ik er achter aan, en reden we vervolgens samen 120. Helemaal gefocussed op de auto inplaats van de stoplichten en zijn remlichten moest ik vol in de remmen. Stoplicht stond op rood en hij stond stil. Auto ging de hard, schoof door dus ik geef een draai aan dat stuur naar links om hem te ontwijken. En toen reed hij weer omdat het weer groen was. Anders was mn rechtervoorkant nu dood.
Ja, als je daar in stapt moet je echt uitkijken met je rechtervoet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik ken het
die chevrolet transport heeft een 3.4automaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |