* strekt zich nog eens uit en legt zn voetjes weer omhoogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef nyny83 het volgende:
Luie kut-Saviola. Je lijkt op de voetballer
die waren in de vorige al verneukt. Geen zin om ze weer op te halen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:56 schreef Saviola het volgende:
[..]
* strekt zich nog eens uit en legt zn voetjes weer omhoog
je hebt trouwens de vlagjes verneukt in de OP![]()
Choken op het belangrijkste momentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Saviola het volgende:
Ja je zal maar getrouwd zijn met een Sharks-fan
MIETTINEN Anttiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef MMUFC het volgende:
Wie had de 6-1 gescoord? Heb Snowboarden zitten kijken dus heb de laatste periode niet gezien...
recorder programmeren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
DankuCanada ga ik niet kijken.. moet morgen vroeg op.. en ik ben al brak...
Tsja ik twijfel ook nog... denk dat ik nu maar ga slapen en dan de wekker zetten voor de 2e + 3e periode..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
DankuCanada ga ik niet kijken.. moet morgen vroeg op.. en ik ben al brak...
Ik denk het haast wel... of zouden ze shorttrack doen? Doen daar Nederlanders mee? Volg dat eigenlijk helemaal nietquote:
Nee hoor.. want ik heb die finale wel gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Doler12 het volgende:
We missen gewoon dat Nicolien Sauerbreij goud haalt bij het snowboarden!
Ik niet hoor, had snowboarden, schaatsen en ijshockey tegelijk op staanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Doler12 het volgende:
We missen gewoon dat Nicolien Sauerbreij goud haalt bij het snowboarden!
er shorttrackt nog 1 nederlander meequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel... of zouden ze shorttrack doen? Doen daar Nederlanders mee? Volg dat eigenlijk helemaal niet
Hmmm ok... nouja, dat wil toch niemand zien zeker!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
er shorttrackt nog 1 nederlander mee
Volgens mij is ie kansloos, dus ik zal er niet voor opblijven (Weet niet eens hoe laat hij moet)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Hmmm ok... nouja, dat wil toch niemand zien zeker!
En jullie zegen helemaal niks!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Ik niet hoor, had snowboarden, schaatsen en ijshockey tegelijk op staan
true that!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey is ondergeschikt
quote:
2. Van Doorn en Kerstholt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
er shorttrackt nog 1 nederlander mee
Posten wij alle topics samen vol vannacht ofzo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het toch wel leuk vinden als die Canadezen het deksel op de neus krijgen
Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Posten wij alle topics samen vol vannacht ofzo?
Alles goed, als die kut amerikanen maar geen goud winnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het toch wel leuk vinden als die Canadezen het deksel op de neus krijgen
Verdienen ze het niet of zo, mocht dat gebeuren?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:37 schreef marcb1974 het volgende:
Alles goed, als die kut amerikanen maar geen goud winnen
mjah idd.. als zelfs Pronger kan scoren... of was het Morrow?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:00 schreef popolon het volgende:
En daar is meteen de 2-0 al. Ziet er makkelijk uit voor CAN.
Moet toch vervelend zijn als je steeds met vooroordelen moet leven. De VS hebben geweldig hockey laten zien, net zoals de Canadezen trouwens. Als liefhebber is het juist geweldig om dit team te zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles goed, als die kut amerikanen maar geen goud winnen
mja ... maar dit v ind ik wel leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:49 schreef popolon het volgende:
Dit gaat langzaam aan ook richting een blowout.
ja ik was niet zo onder de indruk hoor van de VS maar zeker tegen Finland lieten ze echt zien wat ze waard zijn!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Moet toch vervelend zijn als je steeds met vooroordelen moet leven. De VS hebben geweldig hockey laten zien, net zoals de Canadezen trouwens. Als liefhebber is het juist geweldig om dit team te zien.
Met kop en schouders steken deze teams boven de rest uit.
Zo vaak gezegd alquote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:52 schreef sp3c het volgende:
crosby en nash?
als stills ook mee gaat doen zijn we compleet!
waha ... haha!
al sinds jaar en dagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:34 schreef Type-R het volgende:
bewehehe er heet een speler bij Slowijke Satan
jammer, alleen al voor de pic hiervan had ik de gelijkmaker graag gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:33 schreef popolon het volgende:
Als ze dit weggeven ga ik op m'n hoofd staan.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:42 schreef Doler12 het volgende:
Canada gaat echt door de oog van de naald echt!
Canada for the gold!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:37 schreef popolon het volgende:
Wat een slappe pudding ineens dat Canada. Ze zakken in elkaar.![]()
USA for the gold.
Mag ook, m'n vrouw is Canadese.quote:
je had gelijk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:42 schreef nyny83 het volgende:
Ik zei toch dat Slowakije sterk voor de dag zou komen dit toernooi!
hij deed het goed vond ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:46 schreef NumberNine het volgende:
Wow, dat was echt heel, heel spannend zeg.![]()
![]()
Maar tering, kunnen ze die Grueter niet gewoon elke maand een ijshockeywedstrijd geven in plaats van voetbal. Ik ben niet bepaald een expert op het gebied van ijshockey, maar ik vind hem hier even goed als dat hij irritant is bij voetbal (heel erg).
hij was niet de enigequote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:48 schreef Doler12 het volgende:
Jeroen Grueter werd helemaal gek aan het einde!
Edit: Sorry ik heb jou bericht niet goed doorgelezenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:46 schreef NumberNine het volgende:
Wow, dat was echt heel, heel spannend zeg.![]()
![]()
Maar tering, kunnen ze die Grueter niet gewoon elke maand een ijshockeywedstrijd geven in plaats van voetbal. Ik ben niet bepaald een expert op het gebied van ijshockey, maar ik vind hem hier even goed als dat hij irritant is bij voetbal (heel erg).
Felicitaties van Tong aan je vrouw.quote:
Dat vind ik juist een verademing dat duo commentaar. In de VS dan, bij bijna elke sport zie/hoor je het.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:50 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Jeroen Grueter doet het gewoon erg goed en dat helemaal in zijn eentje zonder een colour commentator collega.
Ja ik had het ook verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:53 schreef sp3c het volgende:
ow wacht ik snap hem nu ook!!
number nine vind dat hij meer ijshockey moet doen omdat hij dat wel kan itt voetbal
volgens mij
ja preciesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:55 schreef NumberNine het volgende:
Ja, misschien een beetje moeilijk geformuleerd.Maar ik zou hem inderdaad vaker dit willen horen doen, want hij draagt zeker bij aan de wedstrijdspanning. Hij klinkt ook oprecht enthousiast en dat is altijd leuk om te horen.
Hier ook steeds vaker. Het is alleen niet standaard, helaas. Wel bij lange uitzendingen als wielrennen (België idem) en schaatsen, soms bij tennis, marathons, dat soort dingen. Voetbal alleen nog niet, itt tot de BBC.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een verademing dat duo commentaar. In de VS dan, bij bijna elke sport zie/hoor je het.
Hij doet het echt leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:57 schreef popolon het volgende:
Ik heb 't niet kunnen horen maar ik ben nu al fan van Grueter.
ja liefst zie ik een pro verslaggever en een hockeyer (Ron Berteling of Tom Hartogsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:57 schreef popolon het volgende:
Ik heb 't niet kunnen horen maar ik ben nu al fan van Grueter.
Bij het voetbal heeft SBS het wel geprobeerd. Maar dat was een grote mislukking.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:58 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Hier ook steeds vaker. Het is alleen niet standaard, helaas. Wel bij lange uitzendingen als wielrennen (België idem) en schaatsen, soms bij tennis, marathons, dat soort dingen. Voetbal alleen nog niet, itt tot de BBC.
Het is wel een vereiste dat het goede commentatoren zijn. Dus niet Leo Oldenburger + Pierre van Hooijdonck ofzoiets.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij het voetbal heeft SBS het wel geprobeerd. Maar dat was een grote mislukking.
Goede zaak. Jammer dat de NOS er weinig oog voor heeft, voor de rest van de sporten dan als ik het zo lees.quote:
echt hoor, ik zou er geen geld op durven zetten!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:02 schreef Doler12 het volgende:
Heel Canada scheet in zijn broek tijdens die laatste minuut, dit wordt echt een epische finale of een blowout natuurlijk
ja als er geen Nederlander een redelijke kans heeft om te winnen is het niet interessantquote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Goede zaak. Jammer dat de NOS er weinig oog voor heeft, voor de rest van de sporten dan als ik het zo lees.
100 op USA.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt hoor, ik zou er geen geld op durven zetten!
Ze hebben het beste team, zonder twijfel. Op papier dan.quote:
Op eurosport zit er een ex-international naast, alleen geen idee hoe die heet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja liefst zie ik een pro verslaggever en een hockeyer (Ron Berteling of Tom Hartogsbv) maar in zijn eentje doet hij het echt goed!
ik geef het je te doen zeker als het niet je sport is!
In hun vorige pot speelde Canada 1,5 periode lang de russen compleet zoek.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:02 schreef Doler12 het volgende:
Heel Canada scheet in zijn broek tijdens die laatste minuut, dit wordt echt een epische finale of een blowout natuurlijk
Het is wel zijn sport. Althans, hij deed het ook op de vorige OS en eigenlijk altijd als er ijshockey op Studio Sport is (niet vaak, maar toch).quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:00 schreef sp3c het volgende:
ik geef het je te doen zeker als het niet je sport is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:16 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Het is wel zijn sport. Althans, hij deed het ook op de vorige OS en eigenlijk altijd als er ijshockey op Studio Sport is (niet vaak, maar toch).
Staat ook hier: http://nl.wikipedia.org/w(...)dewerkers_van_de_NOS (zwemmen, voetbal & ijshockey)
Richard Witschge :quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:03 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Het is wel een vereiste dat het goede commentatoren zijn. Dus niet Leo Oldenburger + Pierre van Hooijdonck ofzoiets.
Ik heb echt maar heel weinig kaas gegeten van ijshockey, maar kan mijn idee kloppen dat de hele spelopbouw bij de Slowaken in de eerste twee helften ook niet echt goed liep? Mislukte aanname van passes, passes in het niks, niet de hele breedte van het veld gebruiken, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:08 schreef Saviola het volgende:
Maarja de wedstrijd zelf, Slovakije begon idd heel erg verdedigend, ze speelden eigenlijk precies het omgekeerde spel van de Russen, die liepen allemaal vooruit, en Slovakije hield net iedereen achterin. Maar in de 3de periode ging het wel lekker los, vooral die fantastische laatste minuten, ik zet echt wel te hopen op een gelijkmakeren dan die laatste kans sjonge jonge, Luongo met een ultieme save op zijn ploegmaat Demitra nota bene, net als een aantal anderen hier stond ik al recht te schreeuwen
![]()
Klopt, maar dat ligt ook aan Canada dat gewoon erg sterk verdedigde tot aan de 3-2. Daarna ontstond er wat paniek en kwamen de Slowaken er wat vaker door, maar de verdediging van Canada is van wereldklasse.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb echt maar heel weinig kaas gegeten van ijshockey, maar kan mijn idee kloppen dat de hele spelopbouw bij de Slowaken in de eerste twee helften ook niet echt goed liep? Mislukte aanname van passes, passes in het niks, niet de hele breedte van het veld gebruiken, dat soort dingen?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef nyny83 het volgende:
Als Grueter de finale ook nog goed doet ga ik een mailtje sturen naar de NOS met complimenten voor Grueter met linkjes naar deze topics
Daarom inderdaad. Maakt me verder niet uit wie er wint, zolang het maar een mooie wedstrijd gaat wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef MrTorture het volgende:
Ik denk het ook. Canada heeft weliswaar continu het overwicht in wedstrijden, ze ronden amper af. Amerikanen zijn veel effectiever.
Evengoed hoop ik op goud voor Canada
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben benieuwd naar de finale morgen.
Ik hoop het. Terwijl ik eigenlijk altijd anti-USA ben. Alleen met ijshockey niet. Misschien omdat ze de underdog zijnquote:
Bij mij is het precies andersom: ik hoop dat de VS wint maar ik weet vrijwel zeker dat Canada gaat winnen. Ze willen revanche, ze hebben het thuisvoordeel en ze zouden gewoon sterker moeten zijn dan de Amerikanen. Dat gebeuren van afgelopen zondag gaat ze geen tweede keer overkomen. En afgelopen nacht hebben ze al een waarschuwing gehad dat ze hun tegenstanders niet moeten onderschatten.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:08 schreef Cliffy het volgende:
Ik hoop dat Canada wint maar als je naar de afgelopen wedstrijden kijkt vrees ik toch dat Amerika die gouden medaille mee naar huis neemt![]()
Nee, dat is niks. Mensen willen strijd zien. Voetbal zonder overtredingen is ook niks.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weet iemand waarom deze sport zo agressief geworden is? Al dat tegen elkaar rammen staat mij echt tegen om naar deze sport te kijken. Vroeger werd het zo gespeeld, een stuk aangenamer, niet?:
[ afbeelding ]
Er zit nog een verschil tussen een overtreding en het aantrekken van beschermende kleding om eens lekker op elkaar in te gaan beuken als dat zo uitkomt. En het is echt niet nodig om een sport spectaculair te maken, rugby is heerlijk om te kijken, en het is een stuk beschaafder dan American football, de sport heeft het niet nodig.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:34 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nee, dat is niks. Mensen willen strijd zien. Voetbal zonder overtredingen is ook niks.
Ik heb beelden gezien van 'vroeger', het is meer kunstrijden met een puck.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weet iemand waarom deze sport zo agressief geworden is? Al dat tegen elkaar rammen staat mij echt tegen om naar deze sport te kijken. Vroeger werd het zo gespeeld, een stuk aangenamer, niet?:
[ afbeelding ]
Morgenavond dus om 21:15 uur Nederlandse tijd?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef nyny83 het volgende:
GOLD MEDAL GAME Sunday, February 28
12:15 pm USA - Canada
als het 1 of 2 ddoelpunten verschil is gaat de keeper naar de bank als er nog 1 of 2 minuten te gaan zijn in ruil voor een extra veldspeler, kan de goalie niet weer heel snel terug naar zijn goal want dan heb je too many men on the icequote:Op zondag 28 februari 2010 04:31 schreef northernlight81 het volgende:
Wat houd een empty-netter precies in en waarom is dat per definitie nooit een fout van de keeper?
Ik snap dat het een goal is terwijl de keeper niet in de goal staat, maar waarom?
tnx, kun je dan niet beter een verdedigende speler vervangen voor een aanvallende en de keeper mee laten verdedigen ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2010 04:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het 1 of 2 ddoelpunten verschil is gaat de keeper naar de bank als er nog 1 of 2 minuten te gaan zijn in ruil voor een extra veldspeler, kan de goalie niet weer heel snel terug naar zijn goal want dan heb je too many men on the ice
de coach bepaald dat
een verdediger is per definitie een aanvallende spelerquote:Op zondag 28 februari 2010 04:40 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
tnx, kun je dan niet beter een verdedigende speler vervangen voor een aanvallende en de keeper mee laten verdedigen ofzo?
ze trekken die beschermende kleding niet aan om eens lekker op elkaar in te beukenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zit nog een verschil tussen een overtreding en het aantrekken van beschermende kleding om eens lekker op elkaar in te gaan beuken als dat zo uitkomt. En het is echt niet nodig om een sport spectaculair te maken, rugby is heerlijk om te kijken, en het is een stuk beschaafder dan American football, de sport heeft het niet nodig.
Goede timingquote:Op zondag 28 februari 2010 05:28 schreef sp3c het volgende:
pauze, snel sigaretten halen want die zijn eraan opgegaan
Ik ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 06:17 schreef northernlight81 het volgende:
Jammer, had wel wat overtime willen zien.
4-2quote:Op zondag 28 februari 2010 06:18 schreef marcodej het volgende:
Finland serieus onder druk de laatste minuten, maar winnen uiteindelijk met 5-3. Heb genoten.
5-3quote:
raar, een huldiging zonder de nr's 1 en 2.quote:
En dan hopen op net zo'n spektakel als vannacht.quote:Op zondag 28 februari 2010 07:13 schreef koemleit het volgende:
hmm als ik tijd heb misschien toch maar de finale meepikken vanavond.
Misschien doet hij het op deze.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef VonHinten het volgende:
De samenvatting van Finland - Slowakije op Nos.nl werkt niet. Iemand die een andere link heeft?
Mooi.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:26 schreef VonHinten het volgende:
Die link die je gaf werkt prima, thanks.
Kwart over negenquote:
Genietenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
Nu samenvattinkje van de wedstrijd om het brons op Ned. 1.
Ik wilde al posten dat het niet op rtlgemist staat omdat het op sbs komt, maar het is toch beschamend dat RTL dit nadat SBS ermee begon vorig jaar weggekaapt heeft. Die kunnen ook niks zelf bedenken, RTL is gewoon net zo kut en goedkoop dan sbs.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je denk ik gewoon zien op rtlgemist.nl. Ben gister met 2 neefjes en een nichtje naar Eindhoven en ze vonden alle 3 het vechten het hoogtepunt. Nu afwachten wat de uitslag vanavond wordt en dan volgende week de halve finale
Dat is jammer, want in de eredivisie zie je dat juist niet vaak.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je denk ik gewoon zien op rtlgemist.nl. Ben gister met 2 neefjes en een nichtje naar Eindhoven en ze vonden alle 3 het vechten het hoogtepunt. Nu afwachten wat de uitslag vanavond wordt en dan volgende week de halve finale
Uh, kijkcijfers worden volgens mij bepaald aan de hand van 2000-3000 huishoudens die een bepaald kastje op hun tv hebben aangesloten... Of jij em aan hebt staan of niet, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:43 schreef sp3c het volgende:
damn ik heb het eredivisie ijshockey gemist!
ik wilde het gewoon aanzetten voor kijkcijfers
Jammer genoeg wel jaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is jammer, want in de eredivisie zie je dat juist niet vaak.
Dat moet ik ook nog een keer doen.. een eredivisie ijshockey wedstrijd bezoeken, lijkt me wel eens leukquote:Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is jammer, want in de eredivisie zie je dat juist niet vaak.
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog een keer doen.. een eredivisie ijshockey wedstrijd bezoeken, lijkt me wel eens leuk
Zou wel leuk zijn om die Canadezen alsnog een mislukte OWS te bezorgen, want dit is de enige prijs die voor hen echt telt.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef Halcon het volgende:
Vanavond gaat USA nog een gouden medaille bijschrijven.
alsof je alleen vandaag recalcitrant bentquote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben vandaag lekker recalcitrant. Go USA.
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef popolon het volgende:
Don Cherry, altijd even strak in 't pak.
5-3 Canada, althans, da's zijn voorspelling. Ik miste de helft trouwens.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]![]()
Wat lulde hij nou? Sirup suckers ofzo?
mjah dat had ik wel begrepen. Maar hij noemde de Canadezen syrup suckers. Even gegoogled, maar het schijnt dat een of andere komiek ze ook zo noemde.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
5-3 Canada, althans, da's zijn voorspelling. Ik miste de helft trouwens.
Toch kut hoor als je daar 4 jaar lang naartoe werkt en eerste doelman bentquote:Op zondag 28 februari 2010 21:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
uiteraard. Luongo is beter in vorm.
Dat was wel beloofd, ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij zendt de NOS het live uit trouwens.
Volgens mij BBC en Eurosport ook, maar ik denk dat ik gewoon voor de NOS ga, commentaar is wel ok.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef nyny83 het volgende:
Zijn ze nog niet over?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef nyny83 het volgende:
Dat hysterische gegil van Jeroen Grueter?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij BBC en Eurosport ook, maar ik denk dat ik gewoon voor de NOS ga, commentaar is wel ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |