* strekt zich nog eens uit en legt zn voetjes weer omhoogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef nyny83 het volgende:
Luie kut-Saviola. Je lijkt op de voetballer
die waren in de vorige al verneukt. Geen zin om ze weer op te halen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:56 schreef Saviola het volgende:
[..]
* strekt zich nog eens uit en legt zn voetjes weer omhoog
je hebt trouwens de vlagjes verneukt in de OP![]()
Choken op het belangrijkste momentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Saviola het volgende:
Ja je zal maar getrouwd zijn met een Sharks-fan
MIETTINEN Anttiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef MMUFC het volgende:
Wie had de 6-1 gescoord? Heb Snowboarden zitten kijken dus heb de laatste periode niet gezien...
recorder programmeren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
DankuCanada ga ik niet kijken.. moet morgen vroeg op.. en ik ben al brak...
Tsja ik twijfel ook nog... denk dat ik nu maar ga slapen en dan de wekker zetten voor de 2e + 3e periode..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
DankuCanada ga ik niet kijken.. moet morgen vroeg op.. en ik ben al brak...
Ik denk het haast wel... of zouden ze shorttrack doen? Doen daar Nederlanders mee? Volg dat eigenlijk helemaal nietquote:
Nee hoor.. want ik heb die finale wel gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Doler12 het volgende:
We missen gewoon dat Nicolien Sauerbreij goud haalt bij het snowboarden!
Ik niet hoor, had snowboarden, schaatsen en ijshockey tegelijk op staanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Doler12 het volgende:
We missen gewoon dat Nicolien Sauerbreij goud haalt bij het snowboarden!
er shorttrackt nog 1 nederlander meequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel... of zouden ze shorttrack doen? Doen daar Nederlanders mee? Volg dat eigenlijk helemaal niet
Hmmm ok... nouja, dat wil toch niemand zien zeker!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
er shorttrackt nog 1 nederlander mee
Volgens mij is ie kansloos, dus ik zal er niet voor opblijven (Weet niet eens hoe laat hij moet)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Hmmm ok... nouja, dat wil toch niemand zien zeker!
En jullie zegen helemaal niks!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Ik niet hoor, had snowboarden, schaatsen en ijshockey tegelijk op staan
true that!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey is ondergeschikt
quote:
2. Van Doorn en Kerstholt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
er shorttrackt nog 1 nederlander mee
Posten wij alle topics samen vol vannacht ofzo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het toch wel leuk vinden als die Canadezen het deksel op de neus krijgen
Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Posten wij alle topics samen vol vannacht ofzo?
Alles goed, als die kut amerikanen maar geen goud winnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het toch wel leuk vinden als die Canadezen het deksel op de neus krijgen
Verdienen ze het niet of zo, mocht dat gebeuren?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:37 schreef marcb1974 het volgende:
Alles goed, als die kut amerikanen maar geen goud winnen
mjah idd.. als zelfs Pronger kan scoren... of was het Morrow?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:00 schreef popolon het volgende:
En daar is meteen de 2-0 al. Ziet er makkelijk uit voor CAN.
Moet toch vervelend zijn als je steeds met vooroordelen moet leven. De VS hebben geweldig hockey laten zien, net zoals de Canadezen trouwens. Als liefhebber is het juist geweldig om dit team te zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles goed, als die kut amerikanen maar geen goud winnen
mja ... maar dit v ind ik wel leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:49 schreef popolon het volgende:
Dit gaat langzaam aan ook richting een blowout.
ja ik was niet zo onder de indruk hoor van de VS maar zeker tegen Finland lieten ze echt zien wat ze waard zijn!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Moet toch vervelend zijn als je steeds met vooroordelen moet leven. De VS hebben geweldig hockey laten zien, net zoals de Canadezen trouwens. Als liefhebber is het juist geweldig om dit team te zien.
Met kop en schouders steken deze teams boven de rest uit.
Zo vaak gezegd alquote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:52 schreef sp3c het volgende:
crosby en nash?
als stills ook mee gaat doen zijn we compleet!
waha ... haha!
al sinds jaar en dagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:34 schreef Type-R het volgende:
bewehehe er heet een speler bij Slowijke Satan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |