Het maakt niet uit wie hem opent hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, sorry...
ik dacht dat als 1 iemand het doet het meteen aansluit ofzo
quote:
Het is wel gebruikelijk dat degene die de lapo heeft, een nieuw topic start. Naja, who caresquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
oh, sorry...
ik dacht dat als 1 iemand het doet het meteen aansluit ofzo
Wie de lapo heeft toch? Anders heb je straks 4 topics.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie hem opent hoor.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is wel gebruikelijk dat degene die de lapo heeft, een nieuw topic start. Naja, who cares.
Hier niet hoorquote:
Dan vraag ik alvast; als ik de laatste post heb, wil iemand anders hem dan openen, zit hier op mijn iPhone namelijk, niet zo snelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is wel gebruikelijk dat degene die de lapo heeft, een nieuw topic start. Naja, who cares.
ploegenachtervolgingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Wat komt er eigenlijk voor schaatsen?
zal ik die taak dan maar op me nemen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Hier niet hoor. Liever dat iemand er al een klaar heeft staan zodat het direct door kan.
Oh dat is wel spannend.quote:
Gewoon iemand die er zin in heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
zal ik die taak dan maar op me nemen?
Is toch pas halve finale, morgen pas om de medailles.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel spannend.
Donny zingt wel goed, maar om nou te zeggen "geweldig" nee dat ook weer niet.
beautyquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Dony: 'ik heb wel lekker gegeten en ik ben door'
Als je het nou over capsoneswijven hebt.. dat blondje was er zo een.quote:
Ik vond deze meer dom dan kapsones.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Green1 het volgende:
[..]
Als je het nou over capsoneswijven hebt.. dat blondje was er zo een.
Anders dan romy bijvoorbeeld.
Nee toch.. tijdens seizoen 1 toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
3 times a lady deden vorig jaar ook mee?
"ik dacht, daar staat toch een camera. Dus, ja."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Green1 het volgende:
[..]
Als je het nou over capsoneswijven hebt.. dat blondje was er zo een.
Anders dan romy bijvoorbeeld.
Die zijn blonder toch?quote:
wel 4 volgens maar tot nu toequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Rauzer het volgende:
Valt er überhaupt wel iemand af vandaag
Snap ik ook niet, ik dacht dat er maar 20 doorgingen vandaag?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Rauzer het volgende:
Genoeg toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Rauzer het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Maartel het volgende:
Sarina doet me heeel erg denken aan..
[ afbeelding ]
Haha ik vroeg het me ook afquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Rauzer het volgende:
Nja dat is aan het eind van de hele campus natuurlijk... ze zitten er totaal 4 dagen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ik dacht dat er maar 20 doorgingen vandaag?
Jarosi bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Genoeg toch?
Volgens mij wordt ook sowieso niet weer alles uitgezonden!
waar moet ik die van kennen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Maartel het volgende:
Sarina doet me heeel erg denken aan..
[ afbeelding ]
quote:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Laat haar gewoon niet door. Even niet aan de ziekte denken, ze kan niet goed genoeg zingen!
quote:
Ze mochten nu toch zelf kiezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
Het is wel zo dat sommige liedjes gewoon niet bij bepaalde stemmen passen, dan heb je wel pech eigenlijk.
Ze mochten zelf kiezen toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
Het is wel zo dat sommige liedjes gewoon niet bij bepaalde stemmen passen, dan heb je wel pech eigenlijk.
Echt he.. kan ik erg slecht tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:34 schreef Anonymousz het volgende:
ooo het ging zo slecht bla bla
huillie
Mens, zoiets heet een bodywarmer. Blijft je body lekker warm.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef Maartel het volgende:
Mathijs klinkt goed, maar wat heeft ie aan????
precies je kan me echt neerschietenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat legt ie net uit, daar kan ie niks aan doen!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat legt ie net uit, daar kan ie niks aan doen!
Heel gewoon hoor voor de negerinnen, die heten allemaal Shanniishia, Allyshiaa, Shaniiyah en ChyKyriaaquote:
Matthijs was zeker goed!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef Maartel het volgende:
Mathijs klinkt goed, maar wat heeft ie aan????
Alleen donders irritant dat ze zo adem zit te happen in die microfoon...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Chy-Kyria zingt wel leuk, eigen geluid.
Dan staat 'ie wel op de tocht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Waar zal ik mijn fiets parkeren ---> tussen haar voortanden!
jeeeh nog iemand bij wie die uitspraak er na 20 jaar nog altijd ingebakken zit!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mens, zoiets heet een bodywarmer. Blijft je body lekker warm.
1 van de 7 schoonheden! Spleetje tussen de voortandenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Waar zal ik mijn fiets parkeren ---> tussen haar voortanden!
Ik vroeg me echt af of iemand 'm nog zou herkennenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jeeeh nog iemand bij wie die uitspraak er na 20 jaar nog altijd ingebakken zit!!![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel gewoon hoor voor de negerinnen, die heten allemaal Shanniishia, Allyshiaa, Shaniiyah en ChyKyriaa
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jeeeh nog iemand bij wie die uitspraak er na 20 jaar nog altijd ingebakken zit!!![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af of iemand 'm nog zou herkennen.
KvKquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af of iemand 'm nog zou herkennen.
Niet!quote:
Hier met vlagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
KvKBij mij & m'n sis komt ie nog regelmatig langs.
De zus van Chy-Kyria?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
iemand was toch ook weggelopen bij x factor vorig jaar
wie was dat ook alweer
die zus van chakyara (of whatsowever) toch?!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
iemand was toch ook weggelopen bij x factor vorig jaar
wie was dat ook alweer
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Green1 het volgende:
[..]
Bij haar zou ik dat wel doenMet piepende banden..
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
cheryl mag naar huis vandaag
quote:
Ja, die knaagtandenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Popstars had een haasje, maar hier hebben we met Cheryl ook een haasje![]()
Irritantquote:
Ik moest wel lachen toen ze het zei.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Woelli het volgende:
Kon dat maar uit het niets... ik hoef geen 9 maanden zwanger te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |