Ja ik weet het... maar leeg is leegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de snelweg moet je sowieso nooit tanken. Veels te duur.
Ik hier ook zoiets denk ik... zal het morgen wel weer merkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik ben ons in de wijk 1.429
Of zijn internet ligt er weer uitquote:
Hier zit 't hoog in de 1.30 ergensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hier ook zoiets denk ik... zal het morgen wel weer merken
Zou je denken ehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zit 't hoog in de 1.30 ergens.
In Brabant is álles beter.
Wel jammer van de Bafkesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zit 't hoog in de 1.30 ergens.
In Brabant is álles beter.
Dan kom je op de verkeerde plekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel jammer van de Bafkeszij de vrouw die geen bier drinkt omdat ze dat vies vind
![]()
Ik vind bier overal vies hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde plekken.
quote:
Ohquote:
Ja maar dat betekent niet dat ze het hier overal tappenquote:
M'n vriend is redelijk fan van Grolsch en Hertog Janquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat ze het hier overal tappen.
Dommelsch is trouwens erger. En ligt hier dichterbij.
quote:
Bij m'n RSV in de 3e versnelling vol gas = instant wheeliequote:
Goeie vriend heb jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n vriend is redelijk fan van Grolsch en Hertog Jan![]()
Doe mij maar cola bessen
Je vriend heeft smaak. Staat ook nog eens in de goede volgordequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe mij maar cola bessen
Kijk! Goed nieuws!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij m'n RSV in de 3e versnelling vol gas = instant wheelie.
Oja, woensdag keuring. Gister papiertjes binnengekregen.
Yup, en 't is dan net een nieuwe maand dus dat betekent dat ik weer iets minder BPM hoef te betalenquote:
I knowquote:
Volgens mij drinktie liever HJ dan Grolsch eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je vriend heeft smaak. Staat ook nog eens in de goede volgorde.
Goede stamkroeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I know
[..]
Volgens mij drinktie liever HJ dan Grolsch eerlijk gezegdMaar Grolsch is (nog) het bier dat in onze stamkroeg getapt wordt dus hij drinkt vaker Grolsch
HJquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe mij maar cola bessen
Of ik had niet door dat ik de LaPo had.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of zijn internet ligt er weer uit
Dienquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik had niet door dat ik de LaPo had.En was iets anders gaan doen.
quote:
Reksquote:
Is niet ergquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik had niet door dat ik de LaPo had.En was iets anders gaan doen.
Ga je toch stappen? Alleen ben je nooitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb al sinds maandag zin om flink te gaan stappen, alleen jammer dat er vanavond echt niemand mee wilGa zo nog wel ff naar de kroeg hier in t dorp maar dat is meer relax aan de bar hangen...
Ja, die heeft het ook altijd over friet. Raar mens.quote:
quote:
Dat is ook lekker kansloosquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga je toch stappen? Alleen ben je nooit
Nu jaquote:
Kom een keer hierheen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb al sinds maandag zin om flink te gaan stappen, alleen jammer dat er vanavond echt niemand mee wilGa zo nog wel ff naar de kroeg hier in t dorp maar dat is meer relax aan de bar hangen...
Moet die lul nu wel winnen! Vorige keer ging er ook 50 euro aan mijn neus voorbijquote:
Je bent zelluf raarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die heeft het ook altijd over friet. Raar mens.
Klopt.quote:
quote:
Bij ons nietquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben net van Zweden gewonnen.
Nee naar de halve finale geloof ikquote:
Huh? Hebben ze die ook nog.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee naar de halve finale geloof ik
Hij zal wel moeten, ik krijg nog 50 euro van hem!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Nederland naar halve finale ploegenachtervolging
anders is het niet spannend genoeg denk ikWe halen toch wel goud
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef Etcetera het volgende:
Het leek me altijd gaaf, maar ik vermoed dat met 1 kapotte knie (als in: kruisband is stoekkapoetdoetnietmeer) niet heel verstandig is.
Gefeliciteerdquote:
Ach ja. Heb er nooit last van, maar dat soort sporten is niet meer voor me weggelegdquote:
Wat moet jij met Nicoquote:
Nee.quote:
Dunno, toevallig dat onze namen in haar naam is.quote:
quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Dunno, toevallig dat onze namen in haar naam is.
[..]
Naja, ben het niet kwijt, ik krijg het alleen niet. Blijft jammer natuurlijkquote:
Ha! Ik beat that met 2quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef Etcetera het volgende:
Het leek me altijd gaaf, maar ik vermoed dat met 1 kapotte knie (als in: kruisband is stoekkapoetdoetnietmeer) niet heel verstandig is.
Bij mij ook niet (meteen de verklaring voor de 2e keer kruisband afscheurenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef PieterBas het volgende:
voorzichting komt niet voor in mijn vocabulaire...
jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:![]()
![]()
Dankzij Nicolien Sauerbreij de 100 ste gouden medaille voor Nederland.
![]()
![]()
Geweldige race van haar.
Soms wilde ik dat m'n tv het weer deedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige race van haar.
Dit jaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige race van haar.
http://nos.nl/os2010quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soms wilde ik dat m'n tv het weer deed. Zijn er ook ergens livestreams van die olympische spelen te krijgen
.
Kom je hier kijken... het boeit mij eigenlijk totaal nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soms wilde ik dat m'n tv het weer deed. Zijn er ook ergens livestreams van die olympische spelen te krijgen
.
Ja, ligt ook zo lekker naast de deur hèquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom je hier kijken... het boeit mij eigenlijk totaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Vet. Dan hoef je nog maar anderhalf uur verder
Krijg je er een lekkere bak koffie bijquote:
Als je op weg naar L.no bent kom jij maar een keer hier langsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg je er een lekkere bak koffie bij
Dus hij kan morgen bij je langs komen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je op weg naar L.no bent kom jij maar een keer hier langs.
Ik had L.no trouwens nog steeds een ritje beloofd en ik heb nog steeds geen ducati dus het kan nog.
Ja hoor. Alleen ik ben vanaf halverwege de middag wel weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus hij kan morgen bij je langs komen.
Heb morgen al zo'n mooie routequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je op weg naar L.no bent kom jij maar een keer hier langs.
Ik had L.no trouwens nog steeds een ritje beloofd en ik heb nog steeds geen ducati dus het kan nog.
Dan ben ik al bij L.noquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen ik ben vanaf halverwege de middag wel weg.
Ik mis pompomsquote:
Mijn jeugd? Ik ben een kwartje, en ik vind nog steeds dat ik jong benquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Je jeugd van tegenwoordig heeft geen pompoms
Leuk dat je me dan ook ff aanspreektquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef Bravebart het volgende:
HALLO JAN! Ik zag je net in de trein zitten, maar je ging er bij Gouda uit. Toffe witte sportsokken
Bartholomeusquote:
Editquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn jeugd? Ik ben een kwartje, en ik vind nog steeds dat ik jong ben
Te laatquote:
Man, dat durf ik toch heul nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Leuk dat je me dan ook ff aanspreekt
Daantjequote:
Ik word al eng bij de gedachtequote:
Dat dus!quote:
Nee het is goed met jou, wel met Dzjenn maar niet met mij terwijl we van hetzelfde soort zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word al eng bij de gedachte
Hij is gewoon een beetje een mietje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef jna het volgende:
[..]
Nee het is goed met jou, wel met Dzjenn maar niet met mij terwijl we van hetzelfde soort zijn
Wij niet. Wij zijn echte bikkelsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje een mietje.
*boksquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef jna het volgende:
[..]
Nee het is goed met jou, wel met Dzjenn maar niet met mij terwijl we van hetzelfde soort zijn
Heeeeheeeeeeee!quote:
Ok gastquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen.![]()
quote:
Perfect voorbeeldquote:
Ga ik wel van uit ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, de rest kunnen ze zelf wel indenken toch
Nepquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef L.no het volgende:
Geschokt, in de war, totaal van streek.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:07 schreef jna het volgende:
Sterker nog L.no. M'n vader heeft een aantal cd's van regen en storm geluiden die ie opzet in de slaapkamer
Ideeën om mij bang te maken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:11 schreef jna het volgende:
Maar dan ook echt keihard he
breng ik Dean nu op ideeën
Nou....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:11 schreef jna het volgende:
Maar dan ook echt keihard he
breng ik Dean nu op ideeën
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie allleen maar pluspunten voor Dean ontstaan
quote:
Dien! Het is FRIET!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Rex, vertel dean eens dat 't friet is.
Ja! Daag me niet uit, als ik daar kan blijven pitten vind ik het geen probleemquote:
Ga je kaal?quote:
tondeuce standje 2. Zoals altijd.quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tondeuce standje 2. Zoals altijd.Het springt nu weer alle kanten op.
Zelfs gel helpt daar niet tegen.
Ik wilde eigenlijk vorige week al gaan. Maar toen helemaal vergeten afspraak te maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetIk moet ook binnenkort maar weer eens.
Is zelf een tondeuse kopen niet veel goedkoper trouwens?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vorige week al gaan. Maar toen helemaal vergeten afspraak te maken.Nu weer al bijna vergeten. Maar nu onderweg, anders ben ik te laat.
Ik kan dat toch niet bij mezelf?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is zelf een tondeuse kopen niet veel goedkoper trouwens?
uh jawel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan dat toch niet bij mezelf?
Je woont toch nog thuis?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan dat toch niet bij mezelf?
Ik kan mijn achterhoofd toch niet zien.quote:
Mijn moeder heeft het een tijdje gedaan. Maar ik ga liever naar de wat duurdere kapper. Weet ik iig zeker dat het goed komt en dat het geen pijn doet.quote:
Moet je het zien danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan mijn achterhoofd toch niet zien.
Is jouw moeder zo'n ragger?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het een tijdje gedaan. Maar ik ga liever naar de wat duurdere kapper. Weet ik iig zeker dat het goed komt en dat het geen pijn doet.
Ik betaal 15 euro ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En zo duur is die kapper ook weer niet.
ik 18,50.quote:
Ik moest vandaag ¤ 13,95 betalen, vorige keer nog ¤ 13,90quote:
Inflatiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest vandaag ¤ 13,95 betalen, vorige keer nog ¤ 13,90
Daar ga ik wel van uit. En die vijf cent boeit me ook weer niet.quote:
Haren wassenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:10 schreef PieterBas het volgende:
Ik betaal verleden week ¤22 voor een knipbeurt.... wel inclusief haren wassen.
Dat is een fijn gevoel, als iemand anders je haren wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haren wassen.
* Isdatzo naar kapper fietst.
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:17 schreef PieterBas het volgende:
Dit doet mij denken aan survivalen
* PieterBas loopt aan.. springt zonder al te veel moeite over een 4 meter breed slootje..
een collega.. dacht.. wat PB kan.. kan ik beter...
*plons*
Collega vroeg zich toen af, waarom ik zo ver sprong..
ik: oh ja.. mijn PR op verspringen is 6.23m... dus
Dat is de laatste modequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ze hebben iig lol.
![]()
Maarwtf doet die neger in zijn roze jurk.
Nee, die heb ik even gemist, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:26 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is de laatste modeNooit de magazines gehad?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
NoesBlijf ik haken met mn mouw in de deurklink, nu zit er een fikse scheur in mn overhemd
Vrouw!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is een fijn gevoel, als iemand anders je haren was
Luctorquote:
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens de stemwijzer de VVD op 1.![]()
Morgen nog maar een keer doen.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker liedje voor onderweg in de auto.![]()
Dan kan deze ook niet ontbreken in de autoquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan kan deze ook niet ontbreken in de auto
dat vraagt om een foto IDZ!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
De PvdA verkiezingsposter hier is trouwens echt lachwekkend.
Slechte foto en de kop die erop staat doet me het meest denken aan een combinatie tussen een tokkie en een bouwvakker.
Nee dát trekt kiezers.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
De PvdA verkiezingsposter hier is trouwens echt lachwekkend.
Slechte foto en de kop die erop staat doet me het meest denken aan een combinatie tussen een tokkie en een bouwvakker.
Nee dát trekt kiezers.
Wat Kuno zegt inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat vraagt om een foto IDZ!
Hij kijkt ook echt simpel uit z'n ogenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat Kuno zegt inderdaad.
die is bij mij geblokkeerdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dan moet ik naar de (lokale) site van de PvdA!
Jij mag niet op sites van linkse partijen komen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die is bij mij geblokkeerd
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
Deze knakker is 't:
[ afbeelding ]
Wel een net iets andere poster als die ik zag hangen, hier ziet het er wat minder erg uit. Maar toch erg genoeg.
Zal nog steeds een foto maken volgende week.
nope, komt door een plugin voor firefoxquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij mag niet op sites van linkse partijen komen?
Die weerhoudt je ervan op sites van matige politieke partijen te komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nope, komt door een plugin voor firefox
alleen de linkse partijenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die weerhoudt je ervan op sites van matige politieke partijen te komen?
nog stappen in Utrecht vanavond?quote:
Ik begin nu al poster-moe te wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Heb in mijn gemeente nog helemaal geen één poster zien hangen.
nou valt mee, voor de matige partijen heb ik een andere plugin geinstalleerdquote:
Heb in de gemeente waar ik werk wel al posters zien hangen van vooral de lokale partij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik begin nu al poster-moe te worden.
Dus jij kan helemaal op geen één site van een politieke partij komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou valt mee, voor de matige partijen heb ik een andere plugin geinstalleerd
Welke sites kan je nu nog wel bezoeken dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou valt mee, voor de matige partijen heb ik een andere plugin geinstalleerd
Nou, zoooo erg is het ook weer nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij kan helemaal op geen één site van een politieke partij komen.
ik kan alleen op de site van de tweede kamer komen, maar dat komt eigenlijk alleen maar door een andere pluginquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij kan helemaal op geen één site van een politieke partij komen.
Nee, ben afgelopen donderdag geweest.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog stappen in Utrecht vanavond?
dus...?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ben afgelopen donderdag geweest.
Vrijdagochtend vrij nemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus...?
ik kan niet meer op donderdag lang uit gaan... vrijdags altijd werken... hekel heb ik daaraan...!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrijdagochtend vrij nemen.
Deed ik bij m'n vorige stage altijd.
Je hebt wel een berg plug-insquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan alleen op de site van de tweede kamer komen, maar dat komt eigenlijk alleen maar door een andere plugin
maar ik kan daardoor (gelukkig) ook een heleboel sites niet bezoeken!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt wel een berg plug-ins
Ja ik moet mijn vriendjes uit het oosten ook nog blijven zien hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus...?
ik kan niet meer op donderdag lang uit gaan... vrijdags altijd werken... hekel heb ik daaraan...!
die kunnen toch ook naar utrecht komen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn vriendjes uit het oosten ook nog blijven zien he
Welke tent ga je heen dan?
Het is maar wat je gelukkig maakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar ik kan daardoor (gelukkig) ook een heleboel sites niet bezoeken!
der is niets mis mee om sites te blokkeren waar je liever niet komtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is maar wat je gelukkig maakt.
Ik kies zelf altijd op welke sites ik kom en niet kom, daar heb ik geen plug-in voor nodig.
Oh die ken ik niet eensquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die kunnen toch ook naar utrecht komen!
Vanavond waarschijnlijk naar Oude Pothuis!
whehehe! dan moet je volgende keer maar mee gaan!quote:
Je kan er ook gewoon voor kiezen om er niet naar toe te surfen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
der is niets mis mee om sites te blokkeren waar je liever niet komt
Okeeeeeu.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe! dan moet je volgende keer maar mee gaan!
zeer goede kroeg! Mijne is Mick o'Connells ierse pub, kom er al 4 jaar, ken de eigenaar en heb veel avonden daar bijna niet overleefdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Okeeeeeu.
Onze stamkroeg is inmiddels 't gras van de buren
Dure campagnequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De PvdA is hier zelfs met een roos aan de deur geweest.
horen jullie niet gewoon andere dingen te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |