Ja ik weet het... maar leeg is leegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de snelweg moet je sowieso nooit tanken. Veels te duur.
Ik hier ook zoiets denk ik... zal het morgen wel weer merkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik ben ons in de wijk 1.429
Of zijn internet ligt er weer uitquote:
Hier zit 't hoog in de 1.30 ergensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hier ook zoiets denk ik... zal het morgen wel weer merken
Zou je denken ehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zit 't hoog in de 1.30 ergens.
In Brabant is álles beter.
Wel jammer van de Bafkesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zit 't hoog in de 1.30 ergens.
In Brabant is álles beter.
Dan kom je op de verkeerde plekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel jammer van de Bafkeszij de vrouw die geen bier drinkt omdat ze dat vies vind
![]()
Ik vind bier overal vies hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde plekken.
quote:
Ohquote:
Ja maar dat betekent niet dat ze het hier overal tappenquote:
M'n vriend is redelijk fan van Grolsch en Hertog Janquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat ze het hier overal tappen.
Dommelsch is trouwens erger. En ligt hier dichterbij.
quote:
Bij m'n RSV in de 3e versnelling vol gas = instant wheeliequote:
Goeie vriend heb jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n vriend is redelijk fan van Grolsch en Hertog Jan![]()
Doe mij maar cola bessen
Je vriend heeft smaak. Staat ook nog eens in de goede volgordequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe mij maar cola bessen
Kijk! Goed nieuws!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij m'n RSV in de 3e versnelling vol gas = instant wheelie.
Oja, woensdag keuring. Gister papiertjes binnengekregen.
Yup, en 't is dan net een nieuwe maand dus dat betekent dat ik weer iets minder BPM hoef te betalenquote:
I knowquote:
Volgens mij drinktie liever HJ dan Grolsch eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je vriend heeft smaak. Staat ook nog eens in de goede volgorde.
Goede stamkroeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I know
[..]
Volgens mij drinktie liever HJ dan Grolsch eerlijk gezegdMaar Grolsch is (nog) het bier dat in onze stamkroeg getapt wordt dus hij drinkt vaker Grolsch
HJquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe mij maar cola bessen
Of ik had niet door dat ik de LaPo had.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of zijn internet ligt er weer uit
Dienquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik had niet door dat ik de LaPo had.En was iets anders gaan doen.
quote:
Reksquote:
Is niet ergquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik had niet door dat ik de LaPo had.En was iets anders gaan doen.
Ga je toch stappen? Alleen ben je nooitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb al sinds maandag zin om flink te gaan stappen, alleen jammer dat er vanavond echt niemand mee wilGa zo nog wel ff naar de kroeg hier in t dorp maar dat is meer relax aan de bar hangen...
Ja, die heeft het ook altijd over friet. Raar mens.quote:
quote:
Dat is ook lekker kansloosquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga je toch stappen? Alleen ben je nooit
Nu jaquote:
Kom een keer hierheen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb al sinds maandag zin om flink te gaan stappen, alleen jammer dat er vanavond echt niemand mee wilGa zo nog wel ff naar de kroeg hier in t dorp maar dat is meer relax aan de bar hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |