Je bent wel heel erg verdwaaltquote:
Met spacecake wordt het idd wel interessantquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
meh. ik denk niet dat ik kom. Verjaardag en dan taai ik daar vroeg af.. morgen gaat ook om half 9 de wekker weer en ik moet de hele dag gezellig doen op een vrijgezellenfeestje![]()
Veel plezier, misschien dat ik de volgende meet, als we gaan bowlen en space cake gaan eten met hosti!! , wel kom![]()
Was dat nou weer. ik ben ook rond 12 uur naar huis. moet ook vroeg op.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
meh. ik denk niet dat ik kom. Verjaardag en dan taai ik daar vroeg af.. morgen gaat ook om half 9 de wekker weer en ik moet de hele dag gezellig doen op een vrijgezellenfeestje![]()
Veel plezier, misschien dat ik de volgende meet, als we gaan bowlen en space cake gaan eten met hosti!! , wel kom![]()
Daar sluit ik me bij aan. Mijn wekker gaat iets na zessen, dus dan is half negen geen excuusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:02 schreef royjn het volgende:
[..]
Was dat nou weer. ik ben ook rond 12 uur naar huis. moet ook vroeg op.
dus dat is geen excuse
Kan je ookquote:
Held!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Hans Teeuwen is echt de meest overrated cabaretier die er is. Enkel grof en lomp, zonder inhoud.
Het enige dat die vent doet is schreeuwen en lomp zijn. Geen fatsoenlijk verhaal te vertellen. Ik erger me altijd helemaal kapot als ik een show van hem voorbij zie komen.quote:
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff tanden poetsen en dan ga ik.
Ok dan vind je 't gewoon niet grappig, maar om 'm dan af te doen als overratedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het enige dat die vent doet is schreeuwen en lomp zijn. Geen fatsoenlijk verhaal te vertellen. Ik erger me altijd helemaal kapot als ik een show van hem voorbij zie komen.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het enige dat die vent doet is schreeuwen en lomp zijn. Geen fatsoenlijk verhaal te vertellen. Ik erger me altijd helemaal kapot als ik een show van hem voorbij zie komen.
Zit er straks in m'n eentje...quote:
Dat zegt dan misschien ook wel wat over half Nederlandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok dan vind je 't gewoon niet grappig, maar om 'm dan af te doen als overrated. Half Nederland adoreert hem
.
Je hebt tot nu toe altijd vrijkaartjes gehad, dan mag je niet klagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Mikkie op meets nou ook altijd
Wat hij zegt, ik ga nu ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Swine had gereserveerd om 9. Dus moet er dan wel iemand zijn, lijkt mij
quote:
As usualquote:
wel als je je op twee gelegenheden moet laten zien, en ik weet zeker dat ik bij jullie blijf plakken als ik daar heen komquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Mijn wekker gaat iets na zessen, dus dan is half negen geen excuus
zomg!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
As usual.
Dit is IB trouwens, roy:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
-quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
MOBLO JE MOET KOMEN IK WIL JE TRUI ZIEN!!
Ik twijfel nog een beetje, moet misschien naar m'n ouders. Als ik dat niet hoef kom ik wel, alleen 9 uur haal ik dan niet zoals je zietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, kom please, ipv aan een nijmegen op te werken
Fijne avond, kutjes!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
ib yas piet sander moblo royin en ik zijn er al, tot zo lr en dk :p
Ik had er ooit 1 van swarma? Best nette OP LR !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef Mikkie het volgende:
Ziet er netjes uit. Komt die pic van de Waalbrug er nog wel in? Die vind ik wel hip namelijk.
Niet mokken, lekker wokken... o nvmquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef bakkiethee het volgende:
Sinds wannneer is de take a wok bij eht koningsplein weg
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker wokken... o nvm
Ik spreek ok ook uit als ok.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had er ooit 1 van swarma? Best nette OP LR !![]()
over op gesproken, vandaag sprak een meisje OK als ok uit![]()
oh en mijn UI is nog een heul oude...![]()
Dat is al zeker een paar weken. Is Wok to Go op de Ziekerstraat geen alternatief?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef bakkiethee het volgende:
Sinds wannneer is de take a wok bij eht koningsplein weg
Van de telegraaf.quote:AMSTERDAM - “Ga stemmen, stem tegen Wilders, hij is een gevaar voor de moslims.” Die oproep doet de radicale imam sjeik Fawaz Jneid van de Haagse As-Soennah moskee in het televisieprogramma EénVandaag. Hij waarschuwt moslims voor het gevaar van “Wilders en de rechts-extremisten".
"Wilders kan voor spanningen en ruzie zorgen, zelfs voor oorlog", aldus de controversiële imam. Aan de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen maakt hij de vergelijking tussen Wilders en Hitler. “Hun verkiezingsslogans lijken veel op elkaar.”
De Syrische Fawaz Jneid is één van de meest radicale en conservatieve imams van Nederland en deed al eerder veel stof opwaaien met zijn uitspraken. Zo wenste hij Theo van Gogh enkele weken voor zijn dood een ongeneeslijke ziekte toe en wilde hij graag dat Ayaan Hirsi Ali hersenkanker zou krijgen en blind zou worden.
De Salafistische imam Fawaz is tegen de westerse democratie en normaal gesproken niet geïnteresseerd in verkiezingen. “Maar moslims moeten nu niet aan de zijlijn blijven; de belangen en de veiligheid van moslims staan op het spel.”
Geert Wilders had de omstreden imam willen laten horen in de rechtszaak die tegen hem loopt wegens haatzaaien. Maar de Amsterdamse rechtsbank besliste anders. In Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten is Fawaz niet meer gewenst door zijn anti-Amerikaanse standpunten en sinds 1992 preekt hij in Nederland. De As-Soennah moskee is een van de Salafistische gebedscentra die de aandacht hebben van de AIVD.
was zelf gekomenquote:
Dat heb je vast vaker tegen swarma gezegd!quote:
een 1-2tje!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en swarmi dit vaker tegen merel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom was je er dan niet gister?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:15 schreef AMDB het volgende:
Goedemiddag!
Leuke meet gehad allemaal?
Ik heb het idee dat ik al een week weekend heb
Ik zat bij m'n vriendin, misschien kom ik een volgende keer welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en waarom was je er dan niet gister?
Ging primaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:33 schreef Swine het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mik het nu trekt zo deze ochtendZes uur gelukt?
Zal wel gevalletje "zwaar" zijn
Wat is daar 'alweer' aan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
en alweer op!
zo maar 's ontbijten!
goedemorgen
Eg wel. Respect voor het naar huis gaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 07:37 schreef Sander het volgende:
Het was leuk idd! Gezellig bijkletsen. Ik stond al na 3 van die biertjes echt schuin.
Dat had ik wel gespot ja, maar ach..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:46 schreef morgane het volgende:
Jullie hebben ook gemist dat de TT niet klopt...'lesbiennes' is toch echt meervoud.
Haha.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
hahahah lekker stoeien met CP
[z'n vriendin]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet net alsof je de enige hier bent die met CP (quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[z'n vriendin]
Ingewikkeld niet, wel verdomd veel werk om te doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Recept? Spekkoek is verrukkelijkmaar is het niet heel ingewikkeld om te maken?
veel werk vooral, al die laagjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Recept? Spekkoek is verrukkelijkmaar is het niet heel ingewikkeld om te maken?
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
veel werk vooral, al die laagjes
Hij was niet de enige die niet kon rekenenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:41 schreef LastRequest het volgende:
Jullie hebben wel gemist dat swarma nog een poging tot rekenen deed...
Spekkoek is toch dat goedje wat alleen maar uit eigeel bestaat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wel lekkerHet was de moeite waard. Nooit eerder gedaan, maar voor een eerste keer echt geen mislukking. Dat kan ik over mijn allereerste sushirol bijvoorbeeld niet zeggen
Maar ook dat is goed gekomen
Zo ongeveer wel ja: zeven eierdooiers zitten er in. En drie hele eieren, dus dat maakt tien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef royjn het volgende:
[..]
Spekkoek is toch dat goedje wat alleen maar uit eigeel bestaat?
Ben je nou aan het patsen dat je seks hebt?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[z'n vriendin]
Dus 555 kan weer open?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsunami op komst in Hawai, live te volgen. [TSUNAMI] Livestreams
Geen idee, ligt aan de komende uren.quote:
ze was echt aan t stoeien :p rooie klats hoef ik niet op de bankquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Ben je nou aan het patsen dat je seks hebt?
ow bah...nee dat lust ik niet....quote:Op zondag 28 februari 2010 01:28 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zit nog mooi bij mn werk, iemand heeft zelf dropshot gebrouwen, best lekker
ik zou wel een whiskeytje lusten....quote:Op zondag 28 februari 2010 01:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind het normaal ook niet lekker, maar dit is goed te doen!
Sorry mamsquote:
kutjochquote:Op zondag 28 februari 2010 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sorry mams. Ik moest nog chickies hosselen, jwtz
Wij ook van jou!quote:
nouhou....wij...dat durf ik hardop te betwijfelenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wij ook van jou!
Wat doet iedereen zo laat nog wakker hier?
Je bedoelt je moest weer alle vrouwen de tent uit jagenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sorry mams. Ik moest nog chickies hosselen, jwtz
Ik kom net thuis van een bezoekje aan m'n ouders, nog even relaxen. Zo maar eens naar bed en hopen dat ik morgen een beetje kan uitslapenquote:Op zondag 28 februari 2010 01:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouhou....wij...dat durf ik hardop te betwijfelen![]()
ik ben niet moe....en jij???
ja tuurlijk kan je uitlspaen...hoe is het met je wond? pijnlijk?quote:Op zondag 28 februari 2010 01:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van een bezoekje aan m'n ouders, nog even relaxen. Zo maar eens naar bed en hopen dat ik morgen een beetje kan uitslapen
Ik ben al de hele week voor zeven uur wakker, dus dan zit dat ritme er een beetje in hè. En dat ritme staat voor de komende week ook gepland...quote:Op zondag 28 februari 2010 01:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tuurlijk kan je uitlspaen...hoe is het met je wond? pijnlijk?
gaat lukken!!quote:Op zondag 28 februari 2010 01:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week voor zeven uur wakker, dus dan zit dat ritme er een beetje in hè. En dat ritme staat voor de komende week ook gepland...Morgen moet 'm helemaal worden dus
.
Wond valt mee, de pijn is er grotendeels af; het is vooral nog praktisch geklooi met verbandjes
trustenquote:Op zondag 28 februari 2010 02:07 schreef Mikkie het volgende:
Juust
Anyway, nu naar bed dus. Succes met moe worden
.
En nooit iemand afwast en iedereen straks een bonkende herpeslip heeftquote:Op zondag 28 februari 2010 03:56 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb even 15 nieuwe wijnglazen geregeld, voor gratis
Heerlijk, werken bij zo'n bedrijf dat nooit iets weggooit en een zolder vol zooi heeft
Slaapze dreumes!quote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 28 februari 2010 09:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Half acht, acht uur en half negen wakker geworden en nu uit ergernis dus maar opgestaan.
Klopt. En dan loop ik de komende dagen gewoon weer te balen als de wekker zo vroeg gaatquote:Op zondag 28 februari 2010 09:57 schreef Swine het volgende:
[..]
HahaZwaar kut uiteraard maar dat gebeurd natuurlijk altijd wanneer je vaak vroeg opstaat en dan ergens één keer kan uitslapen
Zoalng mensen blijven zeuren weet je dat het goed met ze gaat, wanneer ze dit niet meer doen moet je ze goed in de gaten houden.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. En dan loop ik de komende dagen gewoon weer te balen als de wekker zo vroeg gaat.
Zit wat in.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Zoalng mensen blijven zeuren weet je dat het goed met ze gaat, wanneer ze dit niet meer doen moet je ze goed in de gaten houden.
Veel toegepaste truc bij grotere ongelukken (of oorlogen, weet niet meer wat het was). Degenen die het hardst schreeuwen behandel je als laatste, daarvan weet je toch wel dat ze het 'nog doen'
Vertelquote:Op zondag 28 februari 2010 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
Damn ik zit nu in een keuken van een studentenflat ergens in Zeist, gisteren naar Tivoli geweest, meest gangsterass shit ooit gezien. Nu nog thuis komen. Eerst, koffie.
Duurt langquote:Op zondag 28 februari 2010 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
Damn ik zit nu in een keuken van een studentenflat ergens in Zeist, gisteren naar Tivoli geweest, meest gangsterass shit ooit gezien. Nu nog thuis komen. Eerst, koffie.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, de fakkelbrigade was in Tivoli, ik ging zou bij een maat slapen, die ineens foetsie was, dus heb ik maar een andere slaapplek gehosseld.
Ken twee mensen in Utrecht en dan zijn ze allbei ineens niet bereikbaarquote:
whehehequote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken twee mensen in Utrecht en dan zijn ze allbei ineens niet bereikbaarEcht te fout dit
Eens kijken of madam weet waar de koffie is
Prima toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
wij hebben hier ook last van opruimeritus en huiswerkmakeritus
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Sander het volgende:
Mmm, niks in huis, en hier gaat alles pas om 16:00 open. Dan maar een bordje kale mie met wat zout om de ergste honger te stillen
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Californium het volgende:
Als je vergeet uit te checken kost je dat niets....
quote:Instaptarief
Als u op saldo reist, wordt bij het inchecken een instaptarief van uw saldo afgeschreven. Bij het uitchecken wordt het instaptarief teruggestort en worden de gereisde kilometers in rekening gebracht. Als u niet uitcheckt, betaalt u dus het volledige instaptarief.
Ja en ja! Ik vind het heel erg leuk! Waar heb je de vacature gevonden? Even kijken of wij het idd zijn!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, er is bij mij wel 1 keer 4 euro afgeschreven, naja ik weet het ook niet
Cali, werk jij nog steeds bij dat callcenter voor verzekeringen? zo ja bevalt het? zag namelijk nu dat er een vacature stond van denk ik dat callcenter, maar ik weet nog steeds niet of ik wel callcenter werk wil gaan doen
Ik heb sollicitatie gehad op verkoop en ben naar service doorgestroomd omdat ik minder geschikt was voor verkoopquote:Op zondag 28 februari 2010 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, ik doe liever klantenserivce dan verkoop.
Ik eet zo vaak kale pasta ofzo als ik even niks in huis heb en te lui ben of de supermarkt is niet open...quote:Op zondag 28 februari 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]Da's wel heel erg
. Is er geen fastfood in de buurt ofzo? Alles beter dan mie!
check.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:51 schreef Sander het volgende:
Damn, ik heb ook even niks beter dat 'wtf!'
Kun je het niet opgeven bij de politie? Die kunnen dan weer onderzoek dan naar wat het wel geweest is lijkt me. Of iemand die bevriend is bij het Radboud oid?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef Dupje het volgende:
Jullie enig idee wat het kan zijn? Wij dachten eerst pepperspray, maar volgens de politie maakt dat geen vlekken. Ook dachten we aan alcohol/shotje met tabasco ofzoiets, maar dat moet nu toch wel uitgebrand zijn...
Wat bedoel je met opgeven? Aangeven? We hebben de politie daar ter plekke gesproken, maar die gingen er niks aan doen ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je het niet opgeven bij de politie? Die kunnen dan weer onderzoek dan naar wat het wel geweest is lijkt me. Of iemand die bevriend is bij het Radboud oid?
Lekker, ze zijn af en toe echt te 'druk' met andere dingen.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met opgeven? Aangeven? We hebben de politie daar ter plekke gesproken, maar die gingen er niks aan doen ofzo.
Er lag idd iemand half dood te gaan daar.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker, ze zijn af en toe echt te 'druk' met andere dingen.
Toen, nu toch niet meer? Maar goed, politiequote:Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Er lag idd iemand half dood te gaan daar.
Nee je ziet niks raars meer op mn huid, het is niet eens rood. Maar het brandt wel. En wat is kaliumpermanganaat?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
zitten er nog steeds bruine plekken op je? dan is het kaliumpermanganaat
Haha nou hij was gewoon echt zo lam als wat, zat geen beweging meer in.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen, nu toch niet meer? Maar goed, politie. Ik zie ze alleen als ze staan te controleren, dus ik ben nogal subjectief over die lieden. Huisarts raadplegen? Zo gek is dat toch niet? Het staat ook vaak zat op die flessen schoonmaaktroep dat je een huisarts moet raadplegen als je het over je heen krijgt.
als je een borrelglaasje vol van dat spul in zwembad west filkkert krijg je een grote paarse vlek, en als je t op je huid krijgt (icm water dus) dan blijft er een bruine poepkleur achter die niet zo makkelijk weggaatquote:Op zondag 28 februari 2010 15:14 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee je ziet niks raars meer op mn huid, het is niet eens rood. Maar het brandt wel. En wat is kaliumpermanganaat?
[..]
Ah euh nee dat is het niet (wat moet iemand op Stratum met dat spul?)quote:Op zondag 28 februari 2010 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je een borrelglaasje vol van dat spul in zwembad west filkkert krijg je een grote paarse vlek, en als je t op je huid krijgt (icm water dus) dan blijft er een bruine poepkleur achter die niet zo makkelijk weggaat
leek me ook sterk, maar daar moest ik meteen aan denkenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ah euh nee dat is het niet (wat moet iemand op Stratum met dat spul?)
Maakt mij niet zoveel uit. Mijn saldo is toch negatief op het momentquote:Op zondag 28 februari 2010 19:20 schreef royjn het volgende:
Op een zondag vind ik het niet zo erg. zolang de boel maar niet gehackt is.
Heb je meer dan 100.000 euro op je rekening staan dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef royjn het volgende:
Of erger straks is de bank failliet daar staat mijn geld op voor mijn in te richten huisje
Dat zal voorlopig niet op mij van toepassing zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 19:34 schreef royjn het volgende:
Niet als je daar ook je hypotheek hebt lopen dan wordt het geld verrekend met je hypotheek
Alleen in 't uiterste geval als geen enkele bank zowel je hypo en je spaargeld niet wil overnemen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:34 schreef royjn het volgende:
Niet als je daar ook je hypotheek hebt lopen dan wordt het geld verrekend met je hypotheek
Negatief saldo, niet van toepassing? Pas als dat saldo positief is en het wel van toepassing is dan overweeg ik pas eventuele trouwplannen!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig niet op mij van toepassing zijn
En liefst zonder huwelijkse voorwaarden zeker...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Negatief saldo, niet van toepassing? Pas als dat saldo positief is en het wel van toepassing is dan overweeg ik pas eventuele trouwplannen!
De vraag si eik of jullie beiden een laptop hebben...das tegenwoordig vrij cruciaalquote:Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En liefst zonder huwelijkse voorwaarden zeker...
We hebben beiden een laptop ja... maar ik mis even het verband...?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
De vraag si eik of jullie beiden een laptop hebben...das tegenwoordig vrij cruciaal
Ja, mocht je me dan dumpen dan wordt het dokken, popje!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En liefst zonder huwelijkse voorwaarden zeker...
Ik ga je niet dumpen. Ik ga dan een grote levensverzekering op je afsluiten.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, mocht je me dan dumpen dan wordt het dokken, popje!
Haha, weet je wat mij verzekeren kost per maand? Das meer dan de gemiddelde maandelijkse lasten van een hypotheek voor een villa!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga je niet dumpen. Ik ga dan een grote levensverzekering op je afsluiten.
Strategisch en financieel veel wijzer
Ik zie het eerder als een goede investering.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, weet je wat mij verzekeren kost per maand? Das meer dan de gemiddelde maandelijkse lasten van een hypotheek voor een villa!
Haha, als ik sowieso al een levensverzekering krijg hè!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een goede investering.
Het kost wel wat maar het levert uiteindelijk een beter rendement op dan investeren in een villa
Ach, ik zal je niet trouwen omdat je zo'n goede investering bentquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, als ik sowieso al een levensverzekering krijg hè!
Ik heb een spiritueel rijk levenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik zal je niet trouwen omdat je zo'n goede investering bent
Dan zoek ik wel een rijke vent
En rijk aan ervaringenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een spiritueel rijk leven
Die vereeuwigd zijn in de vorm van littekens!quote:
Scarfing......quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die vereeuwigd zijn in de vorm van littekens!
quote:
De Refter!quote:
Waar zit die ergens?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
huuuu
dan gaan we wel naar Bagels and beans![]()
Ik ga vaak naar Camelot, maar om nou te zeggen dat je daar lekker wat kan eten.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
Op de markt in de stad zitten ook leuke tentjes
Heerlijckheid vind ik altijd prima. Maar dat vinden sommigen weer duur (een broodje bij de HEMA is duurderquote:
blonde pater vind ik niet bij het ''niet al te prijzig'' horen, ik kan daar prima voor 25 euro pp lunchen hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van buren is ook best te doen.. En de Blonde Pater, alhoewel ik het daar allemaal net wat te exclusief vond..
Wat misschien niet ubergezellig is maar wel ontzettend lekker, broodje horeca
Om te luchen ga ik weleens naar Atlantisquote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar Camelot, maar om nou te zeggen dat je daar lekker wat kan eten.
hmquote:Op zondag 28 februari 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijckheid vind ik altijd prima. Maar dat vinden sommigen weer duur (een broodje bij de HEMA is duurder).
Ze hebben allerlei sandwiches, broodjes, tostis, warme broodjes en ook wat gebakken eieren combis. Pannenkoeken ook volgens mij. En wat lunchsalades (o.a. geitenkaas, zalm/garnalen, russisch ei) Duurste warme broodje was vorig jaar december nog 5,75. Salades zijn 7 euro nog wat dacht ik. Het is een koffiehuis van oorsprong, dus koffie en thee hebben ze ook genoegquote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hmwebsite doet het niet, maar klinkt wel puik?
![]()
dank voor de tips allen!
waar zit het? en wat voor publiek komt er?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben allerlei sandwiches, broodjes, tostis, warme broodjes en ook wat gebakken eieren combis. Pannenkoeken ook volgens mij. En wat lunchsalades (o.a. geitenkaas, zalm/garnalen, russisch ei) Duurste warme broodje was vorig jaar december nog 5,75. Salades zijn 7 euro nog wat dacht ik. Het is een koffiehuis van oorsprong, dus koffie en thee hebben ze ook genoeg
Aan de lange hezelstraat, recht tegen over de straat (naam even kwijt) waar Samson zit. Het is geen studentenbak, dat niet. Maar duur is het ook niet. Of alle anderen zijn duurder geworden, dat kan ookquote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar zit het? en wat voor publiek komt er?
Als ik voor ¤25 pp ga lunchen dan is er toch iets goed mis met mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blonde pater vind ik niet bij het ''niet al te prijzig'' horen, ik kan daar prima voor 25 euro pp lunchen hoor
Zo, toch een half uur gekeken. Interessant.quote:
Lekker hoor!quote:
Jup. Want iemand die 124 rijdt op de snelweg is immers een stuk gevaarlijker dan iemand die argeloze voorbijgangers aanvalt met een brandbare, bijtende stof.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker, ze zijn af en toe echt te 'druk' met andere dingen.
De Stadstuyn bedoel je? Dat is de toko van m'n huisbaas. Als die prijzen net zo zijn als de huren hier, is het in elk geval niet goedkoopquote:Op zondag 28 februari 2010 23:59 schreef Swine het volgende:
Spystuin (graafseweg t.o. House of Billiards) is geweldig goed!![]()
Verdomme wat heb ik daar heerlijk gegeten
Dat dus...quote:
Ik moet zaterdag met mijn 7 Rowans langs de deuren, ben benieuwdquote:Op maandag 1 maart 2010 00:00 schreef Swine het volgende:
Oja, en ik heb vandaag in de stromende regen vrijwilligerswerk gedaan in de vorm van collecte voor Jantje Beton![]()
ja ik wil horen dat ik goed voor deze wereld ben en meer van die ego strelende shizzle
Jij hebt wel echt verkeersissues hèquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Want iemand die 124 rijdt op de snelweg is immers een stuk gevaarlijker dan iemand die argeloze voorbijgangers aanvalt met een brandbare, bijtende stof.
Waar begrijp ik dit niet?¤quote:Op maandag 1 maart 2010 01:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag met mijn 7 Rowans langs de deuren, ben benieuwd
We hadden gister opkomst, en we speelden rond de ton, en die jongens hebben zich gewoon 2 uur vermaakt met 2 tonnen, mooi makkelijk leiding geven zo
Ik gok iets met akela en padvinderij enzo....quote:
Dat jaquote:Op maandag 1 maart 2010 08:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik gok iets met akela en padvinderij enzo....
Excuseer, Stadstuyn inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik vrees dat ik helemaal niks terug ga krijgen. Zal me binnenkort ook eens over m'n aangifte buigen. Overigens nog geen post gehad van de BD dat ik geacht word aangifte te doen, da's wel apart.
[..]
Jup. Want iemand die 124 rijdt op de snelweg is immers een stuk gevaarlijker dan iemand die argeloze voorbijgangers aanvalt met een brandbare, bijtende stof..
[..]
De Stadstuyn bedoel je? Dat is de toko van m'n huisbaas. Als die prijzen net zo zijn als de huren hier, is het in elk geval niet goedkoop.
[..]
Dat dus...
Dus..quote:Op maandag 1 maart 2010 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
Man, ik word te oud voor deze shit man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |