Je bent wel heel erg verdwaaltquote:
Met spacecake wordt het idd wel interessantquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
meh. ik denk niet dat ik kom. Verjaardag en dan taai ik daar vroeg af.. morgen gaat ook om half 9 de wekker weer en ik moet de hele dag gezellig doen op een vrijgezellenfeestje![]()
Veel plezier, misschien dat ik de volgende meet, als we gaan bowlen en space cake gaan eten met hosti!! , wel kom![]()
Was dat nou weer. ik ben ook rond 12 uur naar huis. moet ook vroeg op.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
meh. ik denk niet dat ik kom. Verjaardag en dan taai ik daar vroeg af.. morgen gaat ook om half 9 de wekker weer en ik moet de hele dag gezellig doen op een vrijgezellenfeestje![]()
Veel plezier, misschien dat ik de volgende meet, als we gaan bowlen en space cake gaan eten met hosti!! , wel kom![]()
Daar sluit ik me bij aan. Mijn wekker gaat iets na zessen, dus dan is half negen geen excuusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:02 schreef royjn het volgende:
[..]
Was dat nou weer. ik ben ook rond 12 uur naar huis. moet ook vroeg op.
dus dat is geen excuse
Kan je ookquote:
Held!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Hans Teeuwen is echt de meest overrated cabaretier die er is. Enkel grof en lomp, zonder inhoud.
Het enige dat die vent doet is schreeuwen en lomp zijn. Geen fatsoenlijk verhaal te vertellen. Ik erger me altijd helemaal kapot als ik een show van hem voorbij zie komen.quote:
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff tanden poetsen en dan ga ik.
Ok dan vind je 't gewoon niet grappig, maar om 'm dan af te doen als overratedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het enige dat die vent doet is schreeuwen en lomp zijn. Geen fatsoenlijk verhaal te vertellen. Ik erger me altijd helemaal kapot als ik een show van hem voorbij zie komen.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het enige dat die vent doet is schreeuwen en lomp zijn. Geen fatsoenlijk verhaal te vertellen. Ik erger me altijd helemaal kapot als ik een show van hem voorbij zie komen.
Zit er straks in m'n eentje...quote:
Dat zegt dan misschien ook wel wat over half Nederlandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok dan vind je 't gewoon niet grappig, maar om 'm dan af te doen als overrated. Half Nederland adoreert hem
.
Je hebt tot nu toe altijd vrijkaartjes gehad, dan mag je niet klagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Mikkie op meets nou ook altijd
Wat hij zegt, ik ga nu ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Swine had gereserveerd om 9. Dus moet er dan wel iemand zijn, lijkt mij
quote:
As usualquote:
wel als je je op twee gelegenheden moet laten zien, en ik weet zeker dat ik bij jullie blijf plakken als ik daar heen komquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Mijn wekker gaat iets na zessen, dus dan is half negen geen excuus
zomg!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
As usual.
Dit is IB trouwens, roy:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
-quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
MOBLO JE MOET KOMEN IK WIL JE TRUI ZIEN!!
Ik twijfel nog een beetje, moet misschien naar m'n ouders. Als ik dat niet hoef kom ik wel, alleen 9 uur haal ik dan niet zoals je zietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, kom please, ipv aan een nijmegen op te werken
Fijne avond, kutjes!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
ib yas piet sander moblo royin en ik zijn er al, tot zo lr en dk :p
Ik had er ooit 1 van swarma? Best nette OP LR !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef Mikkie het volgende:
Ziet er netjes uit. Komt die pic van de Waalbrug er nog wel in? Die vind ik wel hip namelijk.
Niet mokken, lekker wokken... o nvmquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef bakkiethee het volgende:
Sinds wannneer is de take a wok bij eht koningsplein weg
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker wokken... o nvm
Ik spreek ok ook uit als ok.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had er ooit 1 van swarma? Best nette OP LR !![]()
over op gesproken, vandaag sprak een meisje OK als ok uit![]()
oh en mijn UI is nog een heul oude...![]()
Dat is al zeker een paar weken. Is Wok to Go op de Ziekerstraat geen alternatief?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef bakkiethee het volgende:
Sinds wannneer is de take a wok bij eht koningsplein weg
Van de telegraaf.quote:AMSTERDAM - “Ga stemmen, stem tegen Wilders, hij is een gevaar voor de moslims.” Die oproep doet de radicale imam sjeik Fawaz Jneid van de Haagse As-Soennah moskee in het televisieprogramma EénVandaag. Hij waarschuwt moslims voor het gevaar van “Wilders en de rechts-extremisten".
"Wilders kan voor spanningen en ruzie zorgen, zelfs voor oorlog", aldus de controversiële imam. Aan de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen maakt hij de vergelijking tussen Wilders en Hitler. “Hun verkiezingsslogans lijken veel op elkaar.”
De Syrische Fawaz Jneid is één van de meest radicale en conservatieve imams van Nederland en deed al eerder veel stof opwaaien met zijn uitspraken. Zo wenste hij Theo van Gogh enkele weken voor zijn dood een ongeneeslijke ziekte toe en wilde hij graag dat Ayaan Hirsi Ali hersenkanker zou krijgen en blind zou worden.
De Salafistische imam Fawaz is tegen de westerse democratie en normaal gesproken niet geïnteresseerd in verkiezingen. “Maar moslims moeten nu niet aan de zijlijn blijven; de belangen en de veiligheid van moslims staan op het spel.”
Geert Wilders had de omstreden imam willen laten horen in de rechtszaak die tegen hem loopt wegens haatzaaien. Maar de Amsterdamse rechtsbank besliste anders. In Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten is Fawaz niet meer gewenst door zijn anti-Amerikaanse standpunten en sinds 1992 preekt hij in Nederland. De As-Soennah moskee is een van de Salafistische gebedscentra die de aandacht hebben van de AIVD.
was zelf gekomenquote:
Dat heb je vast vaker tegen swarma gezegd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |