quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:Windigo Ijzel-(A)- Deathknight
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Spinebreakerquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Tarren Millquote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Turalyonquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:02 schreef Evertjan het volgende:
wil me mining droppen op de resto shaman voor een andere proffesion. Heb al JC dus kan kiezen tussen Engi/LW/BS Tailoring heb ik op me mage en Enchanting op me warrior. Maar kan gewoon niet kiezen wat nu goed is voor een shaman
quote:
Anders lees je de OP of het vorige topic ff?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Evertjan het volgende:
wil me mining droppen op de resto shaman voor een andere proffesion. Heb al JC dus kan kiezen tussen Engi/LW/BS Tailoring heb ik op me mage en Enchanting op me warrior. Maar kan gewoon niet kiezen wat nu goed is voor een shaman
quote:ENGINEERING
/thread
wil graag ook weten waarom ENGI zie er niet geen nut van engineering in tbhquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Anders lees je de OP of het vorige topic ff?
[..]
Strength by far!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog een vraagje trouwens,
als holy paladin weet ik dat ik moet letten op int, mana regain, spell power en dergelijke maar wat zijn de belangrijkste stats voor een retri paladin? Agility,Strenght,Stamina, maar in welke volgorde?
goeie dps increase met haste op gloves, speed increase op boots, op je cloak een beter enchant en een enchant op je belt die niet op gcd zit (grenades)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wil graag ook weten waarom ENGI zie er niet geen nut van engineering in tbh
voor beginnende ret paladins is het 5% hit(voor heroics) en 8% hit voor raids. strength geeft verreweg de meeste dps increase. ret paladins hebben best hoge crit nodig om goeie dps te doen.quote:Nog een vraagje trouwens,
als holy paladin weet ik dat ik moet letten op int, mana regain, spell power en dergelijke maar wat zijn de belangrijkste stats voor een retri paladin? Agility,Strenght,Stamina, maar in welke volgorde?
Misschien is Blacksmithing wat voor je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Evertjan het volgende:
klinkt niet bestquote:Op zondag 28 februari 2010 11:25 schreef bakkiethee het volgende:
Ja er zou een virus bestaan die je account hacked met een athenticator ene emcor.dll.
Nu bevestigd
Geen volgorde, alleen strenght.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Agility,Strenght,Stamina, maar in welke volgorde?
Daarom heb ik dus geen lolthenticator.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:25 schreef bakkiethee het volgende:
Ja er zou een virus bestaan die je account hacked met een athenticator ene emcor.dll.
Nu bevestigd
Ik heb alleen een authenticator voor de petquote:Op zondag 28 februari 2010 13:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus geen lolthenticator.Als je gewoon zuinig bent op je account en niet je wachtwoord overal afgeeft/laat slingeren, dan is er niets aan de hand. En zo wel, dan verdien je het gewoon voor je slordigheid.
Inderdaad. Ik vind het goed dat Blizzard zo'n service heeft, maar voor mij hoeft het niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus geen lolthenticator.Als je gewoon zuinig bent op je account en niet je wachtwoord overal afgeeft/laat slingeren, dan is er niets aan de hand. En zo wel, dan verdien je het gewoon voor je slordigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |