en bestellen via de Engelse site is meestal nog een stuk voordeligerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben haar dan wel niet, maar volgens LUSH site kost het ¤9,50
Als je een CC hebt welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef progje het volgende:
[..]
en bestellen via de Engelse site is meestal nog een stuk voordeliger
Behalve voor 1 product natuurlijk
oh je mag best een keer een bestelling doen binnen mijn account, dan wordt het winkelmandje opgeslagen.quote:
vampyvarnish.com dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef dieske87 het volgende:
nee iets met vampy nog wat was het dacht ik
Aah wat lief! Ik zal eens kijken, mocht ik ooit willen bestellen dan geef ik wel een gilquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef progje het volgende:
[..]
oh je mag best een keer een bestelling doen binnen mijn account, dan wordt het winkelmandje opgeslagen.
Dan betaal ik hem daarna gewoon met mijn CC en maak jij geld over.
Geen probleem hoor
Fijne avond & fijn weekend!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef Loqi het volgende:
Aaaarg, vanmorgen m'n nagels groen gelakt.. nu wil ik ze roodmaar vandaag en morgen geen tijd meer
![]()
Goed, ik ga aan mijn vetjes werken, douchen en naar bed, drukke dag morgen (ik ga naar KÖRPERWELTENin Keulen)... fijne avond en fijn weekend allemaal
![]()
Yesss, Michele raadde me dit forum aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hee jij ook hier?
Transdesign hurry uuuup [ afbeelding ]
Oh dan moet ik maar in Londen gaan kijken daarnaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:30 schreef progje het volgende:
[..]
en bestellen via de Engelse site is meestal nog een stuk voordeliger
Behalve voor 1 product natuurlijk
En dan binnenkort ben je helemaal blut met stompjes aan je vingers omdat je zo lang moest wachten op je pakketjes...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Yesss, Michele raadde me dit forum aan
Gaaf idee! Ziet er sjiek uit!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Issie dan, m'n pinkie, ff snel gekliederd hoor
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik even moet wennen maar wel heel netjes gedaan hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die zijn leuk zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nagels op dit moment:
[ afbeelding ]
Je moet toch wat doen als je op de bus staat te wachten
*Gaat bijlezen*
Australisch verrassingsmenuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef Daph_ het volgende:
Wat heb je gegeten SQ? Was het gezellig?
Nom! Struisvogelbief, is dat lekker?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Australisch verrassingsmenu
Rivierkreeftjessalade, bouillon (was eigenlijk mosselsoep, maar daar ben ik allergisch voor), struisvogelbief en een kiwishake
Ja, da's echt zo mals, niet normaal, beetje wildsmaak zit er aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nom! Struisvogelbief, is dat lekker?Nooit gegeten!
Dit is mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook de panter maar even over m'n groen geflotst:
[ afbeelding ]
Bollywoodfoutheid
Mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook de panter maar even over m'n groen geflotst:
[ afbeelding ]
Bollywoodfoutheid
Weet niet of je ervan houdt of ze al hebt, maar de suedes van OPI zijn echt heel mooiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus die nailpolisch corrector stift van Essence, en toen ik hem gisteren gebruikte vond ik hem al een typisch chemische geur met zoete ondertoon hebben, die ergens bekend was. En toen bedacht ik me later waar ik heb nu naar vond ruik. Dixies![]()
![]()
Overigens vandaag in Maastricht geweest, maar de buit valt mee. Ik heb mijn ultimate pink vervangen en verder nog de essence ready for action (de rode) gekocht en een catrice repairlakje.
Ik kijk wel uit naar mijn eerste TD bestelling volgende maand. Ik weet al zeker dat ik MAAH & absolutely alice wil hebben. Wat zijn volgens jullie nog meer must-haves?
Maastrichtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus die nailpolisch corrector stift van Essence, en toen ik hem gisteren gebruikte vond ik hem al een typisch chemische geur met zoete ondertoon hebben, die ergens bekend was. En toen bedacht ik me later waar ik heb nu naar vond ruik. Dixies![]()
![]()
Overigens vandaag in Maastricht geweest, maar de buit valt mee. Ik heb mijn ultimate pink vervangen en verder nog de essence ready for action (de rode) gekocht en een catrice repairlakje.
Ik kijk wel uit naar mijn eerste TD bestelling volgende maand. Ik weet al zeker dat ik MAAH & absolutely alice wil hebben. Wat zijn volgens jullie nog meer must-haves?
Van China Glaze: Ruby Pumps en Emerald Sparklequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef Mss het volgende:
![]()
Neee dat meen je niet? Ik ben aan het sparen om alle OMG in 1 keer te bestellen, maar moet nog even wachten ivm héle dure periode dus dat mag nog even niet hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Nune het volgende:
[..]
Van China Glaze: Ruby Pumps en Emerald Sparkleen als je de OMG collectie leuk vind kan je daar ook wat van bestellen want die gaat eruit.
Transdesign heeft de helft al niet meer. 8ty8 (http://www.8ty8beauty.com/) heeft ze wel nog allemaal, maar ik weet niet hoeveel verzendkosten ze rekenen naar NL. Ze zijn binnen de US iig de helft goedkoper qua verzenden dan TD.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Neee dat meen je niet? Ik ben aan het sparen om alle OMG in 1 keer te bestellen, maar moet nog even wachten ivm héle dure periode dus dat mag nog even niet haha
Ik heb op dit moment even nagelhaat, ben doodmoe, moet nu nog douchen, morgenvroeg om 9 uur werken en ik moet mn nagels lakken want ik wil niet zo werken (OPI is gechipt) terwijl ik het normaal zo fijn vind om te lakken
Dixies?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:46 schreef Mss het volgende:
![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dixies?
Ik vond het ruiken naar die knalroze ijsjes van vroeger met lippen op de verpakking.
sssstquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:27 schreef Mirjam het volgende:
die grothandel in veldhoven heeft alle OMG-lakjes nog, en je krijgt er 25% korting op
gaat er nog iemand die kant op binnenkort?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:27 schreef Mirjam het volgende:
die grothandel in veldhoven heeft alle OMG-lakjes nog, en je krijgt er 25% korting op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |