Goed zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ok dames, jullie hebben me zover, ik ga morgen die full mani doen! Ik kom 'm posten hoor
en bestellen via de Engelse site is meestal nog een stuk voordeligerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben haar dan wel niet, maar volgens LUSH site kost het ¤9,50
Als je een CC hebt welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef progje het volgende:
[..]
en bestellen via de Engelse site is meestal nog een stuk voordeliger
Behalve voor 1 product natuurlijk
oh je mag best een keer een bestelling doen binnen mijn account, dan wordt het winkelmandje opgeslagen.quote:
vampyvarnish.com dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef dieske87 het volgende:
nee iets met vampy nog wat was het dacht ik
Aah wat lief! Ik zal eens kijken, mocht ik ooit willen bestellen dan geef ik wel een gilquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef progje het volgende:
[..]
oh je mag best een keer een bestelling doen binnen mijn account, dan wordt het winkelmandje opgeslagen.
Dan betaal ik hem daarna gewoon met mijn CC en maak jij geld over.
Geen probleem hoor
Fijne avond & fijn weekend!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef Loqi het volgende:
Aaaarg, vanmorgen m'n nagels groen gelakt.. nu wil ik ze roodmaar vandaag en morgen geen tijd meer
![]()
Goed, ik ga aan mijn vetjes werken, douchen en naar bed, drukke dag morgen (ik ga naar KÖRPERWELTENin Keulen)... fijne avond en fijn weekend allemaal
![]()
Yesss, Michele raadde me dit forum aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hee jij ook hier?
Transdesign hurry uuuup [ afbeelding ]
Oh dan moet ik maar in Londen gaan kijken daarnaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:30 schreef progje het volgende:
[..]
en bestellen via de Engelse site is meestal nog een stuk voordeliger
Behalve voor 1 product natuurlijk
En dan binnenkort ben je helemaal blut met stompjes aan je vingers omdat je zo lang moest wachten op je pakketjes...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Yesss, Michele raadde me dit forum aan
Gaaf idee! Ziet er sjiek uit!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Issie dan, m'n pinkie, ff snel gekliederd hoor
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik even moet wennen maar wel heel netjes gedaan hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Issie dan, m'n pinkie, ff snel gekliederd hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |