Inderdaad, mijn rijschool betaalt maximaal 3x de halve prijs van het herexamen. Dus als ik zak hoef ik zelf 'nog maar' 100 euro te betalen.quote:Sommige rijscholen gaan nog zover dat een eventueel herexamen inbegrepen is.
Okee, bedankt. Op de site staat echter niets van dat een herexamen en/of TTT erbij inzitten, terwijl die wel los vermeld staan. Enne, afdingen, kan dat echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:29 schreef Eix het volgende:
In principe is het voordeel van een pakket inderdaad de prijs. Overigens is bij de pakketten wel vaak het een en ander van theorieboeken/cursussen inbegrepen en daarnaast een tussentijdse toets (¤165,-). Sommige rijscholen gaan nog zover dat een eventueel herexamen inbegrepen is.
Dus kijk goed wat het pakket inhoudt, en wellicht dat je het een en ander er nog op kan afdingen. Als jij bijvoorbeeld geen tussentijdse toets wilt doen moet een lagere prijs doorgaans wel bespreekbaar zijn, lijkt mij.
Dat is best snel,goed hoor! Succesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef Subbu het volgende:
Ik moet volgende week vrijdag afrijden na 25 lessen. Dinsdag TTT en dan nog een paar lessen.
Ben benieuwd.
Leuk is dat he? Wij zijn van dezelfde leeftijd en blijken nu dus echt over vrijwel alles hetzelfde te denken.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha leuk om te lezen ditIk kan de woorden 'nacontrole' en 'dode hoek' niet meer horen.Van de week reed ik haast tegen een tram aan,dus hij trapte op de rem.Tram ging voorbij,zegt ie heel droog 'Komt er nog een tram?' Ik kijken.'Nee..' 'Niet? Handig om te weten,vind je niet?'
Wist niet dat er zo'n spiegeltje was,wel leuk om te weten! (Of juist niet..ik ga over op coltruien)
Mijn instructeur is er wel meester in om opmerkingen te plaatsen die eigenlijk echt niet kunnen,waardoor ik helemaal in de stress raakVan de week op de radio een stukje over het vastbinden van iemand aan je bed.Zegt ie doodleuk 'Leuk toch,mensen aan je bed vastbinden.Wat vind jij?' Waarna ik dus bijna tegen die tram reed
![]()
Stiekem ga ik 'm best missen,ik kan het zo goed met 'm vinden
Succes! Laat het even wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Kimpossible het volgende:
Ik mag morgen om 3 uur weer...
Mijn instructeur is een ouwe knar van 55 dus hier geen gezellig geknipoog, haha!
Af en toe zou ik willen dat ik een ouwe knar had getroffen..Instructeurs van je eigen leeftijd is ook niet allesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Kimpossible het volgende:
Ik mag morgen om 3 uur weer...
Mijn instructeur is een ouwe knar van 55 dus hier geen gezellig geknipoog, haha!
Mijn instructeur en ik schelen 7 jaar (Ik 22,hij 29) en we denken ook over een hoop dingen hetzelfde.Het contrast kan niet groter zijn,de eerste rijles zei ik van de zenuwen constant 'meneer' en 'u' terwijl we nu dusdanig aan elkaar gewaagd zijn dat het aardig stellerig begint te lijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:13 schreef styliste het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Wij zijn van dezelfde leeftijd en blijken nu dus echt over vrijwel alles hetzelfde te denken.
De laatste les voor mijn examen hebben we nog een spelletje truth or dare zitten doen in de auto (of nou ja, de dare durfden we allebei niet aan) en toen heb ik me wel bedacht dat ik toch echt moest slagen en anders op zoek naar een andere instructeur. Ben blij dat ik geslaagd ben en daarna iets ben gaan drinken met m.
edit: en dat spiegeltje zit bij hem rechts boven op de ruit als het goed is. Ik kwam er dus achter doordat ik toevallig omhoog keek toen ik aan die kant in de auto zat en een vette knipoog kreeg, via die spiegel.
Idd op de fiets leer je die borden ook wel kennen. Verder dacht ik dat het heel normaal was om na ongeveer 15 lessen je theorie te halen.... Ik weet door het rijden nu iig al meer dan aan het begin dus dat is een voordeelquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:03 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik denk dat je zonder theorielessen ook al wel de borden moet kennen hoor. Dat is algemene kennis.
Ik heb morgen ook theorie examen met 12 lessen op zak. Niet zo heel vreemd dus, ben 3 weken terug pas begonnen met rijlessen en dit was het eerst mogelijke examenmoment...quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Theorie na 14 lessen? Je hebt al die tijd rondgereden zonder de weten wat die gekleurde borden betekenen?
Heb je je rijbewijs nog niet gehaaldquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook theorie examen met 12 lessen op zak. Niet zo heel vreemd dus, ben 3 weken terug pas begonnen met rijlessen en dit was het eerste mogelijke examenmoment...
Ben benieuwd morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |