Zie hier weer hét argument tegen democratie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:30 schreef Tammykok het volgende:
Hij is rechtvaardig eerlijk en weet wat hij wilt.. hij helpt de mensen teminste niet de stront in nee hij houd rekening met ze...
doen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens, als ik 100 uitspraken van Bos uit z'n context haal en hier neerzet krijg je ook een heel ander beeld.
Ik denk dat het top vermaak wordt, mits het kabinet na 6 maanden weer in elkaar dondert natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:33 schreef waht het volgende:
[..]
Het gaat trouwens idd leuk worden als Wilders in een coalitie komt. Dat wordt huilen voor de achterban als hij z'n "Joods-Christelijke" paradijs niet waar kan maken.
doen, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens, als ik 100 uitspraken van Bos uit z'n context haal en hier neerzet krijg je ook een heel ander beeld.
Ach welnee, wij weten toch ook wel dat Geert (ere zij met hem) een coalitie aan zal moeten gaan en dus compromissen zal moeten maken. Wij weten echt wel dat Geert (ere zij met hem) geen heilige is, maar ja, z'n gematigde voorganger is nu eenmaal door jullie toedoen vermoord.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:33 schreef waht het volgende:
Het gaat trouwens idd leuk worden als Wilders in een coalitie komt. Dat wordt huilen voor de achterban als hij z'n "Joods-Christelijke" paradijs niet waar kan maken.
Als je deze 100 uitspraken in de context laat, dan wordt een identiek beeld gevormd van Wilders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef Pikkebaas het volgende:
pardon?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ach welnee, wij weten toch ook wel dat Geert (ere zij met hem) een coalitie aan zal moeten gaan en dus compromissen zal moeten maken. Wij weten echt wel dat Geert (ere zij met hem) geen heilige is, maar ja, z'n gematigde voorganger is nu eenmaal door jullie toedoen vermoord.
Mja meestal hebben de uitspraken van Geert geen context. Dus het zal aardig overeenkomen met deze uitspraken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef online_jj het volgende:
[..]
Als je deze 100 uitspraken in de context laat, dan wordt een identiek beeld gevormd van Wilders.
Ik heb ze gelezen en in mijn ogen zetten ze niet aan tot haat, zijn ze alleen discriminerend als je de generalisatie als discriminatie beschouwd en waar ze bevolkingsgroepen zouden beledigen moeten die beledigde bevolkingsgroepen ook maar even in de spiegel kijken.quote:Uitspraken, van PVV-leider Wilders en andere PVV-woordvoerders, die aanzetten tot haat en discriminatie of bevolkingsgroepen beledigen.
Precies.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Mja meestal hebben de uitspraken van Geert geen context. Dus het zal aardig overeenkomen met deze uitspraken.
Ik zou punten en komma's gebruiken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:40 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen en in mijn ogen zetten ze niet aan tot haat, zijn ze alleen discriminerend als je de generalisatie als discriminatie beschouwd en waar ze bevolkingsgroepen zouden beledigen moeten die beledigde bevolkingsgroepen ook maar even in de spiegel kijken.
Hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ach welnee, wij weten toch ook wel dat Geert (ere zij met hem) een coalitie aan zal moeten gaan en dus compromissen zal moeten maken. Wij weten echt wel dat Geert (ere zij met hem) geen heilige is, maar ja, z'n gematigde voorganger is nu eenmaal door jullie toedoen vermoord.
Haha, Wilders met z'n troffel op naar de moskeequote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef dramatiek het volgende:
4) “Ik wil moskeeën afbreken…” (..) “Ik ga er als eerste met cement en stenen heen om die
moskeeën dicht te metselen”.
Geert Wilders De Limburger, 4 september 2004
Één komma en één punt waren afdoende voor die grammaticaal volledig correcte zin.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:41 schreef online_jj het volgende:
[..]
Ik zou punten en komma's gebruiken.
Hij heeft één standpunt, dus als hij daar een compromis mee moet sluiten, dan blijft er niets over van hetgeen waarvoor de PVV staat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |