Een soort 2e lijnbaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En wbt. de Coolsingel, ik hoop het. Lijkt mij echt geweldig.
Meer een soort Westersingel / Mauritsweg, maar dan in het centrum en met plek voor terras :-)quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Logisch, want wie rijden er op de West-Kruiskade? ....
Zelfde als Zuid.
Vanuit Vagabond, Binnenweg, een keer mogen aanschouwen hoe iemand die tussen twee auto's stond vooruit-achteruit-vooruit-achteruit reed om uit het vak te komen. Bij iedere beweging werd een auto geraakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Kruiskade is verschrikkelijk ja. Ze rijden daar als gekken. Maar het meest irritante vind ik het dubbelparkeren dat vooral veel op de Nieuwe Binnenweg gebeurt, zeg maar op dat stuk na de Claes de Vrieselaan. Dan moet je als fietser helemaal over de trambaan slingeren (want anders zit je wiel in de trambaan = fail) om langs zo'n kansloze pauper te komen. Of hele files die achter een tram staan die moet wachten voor zo'n figuur die 'effe snel wiet gaat halen'![]()
Ook wel eens gezien dat iemand op de Binnenweg doodleuk z'n portier open smeet. Gevolg: fietser tegen deur en ik moest vol in de ankers....
Dat soort problemen wordt juist alleen maar erger naar mate je meer rijbaan gaat sluiten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kruiskade is verschrikkelijk ja. Ze rijden daar als gekken. Maar het meest irritante vind ik het dubbelparkeren dat vooral veel op de Nieuwe Binnenweg gebeurt, zeg maar op dat stuk na de Claes de Vrieselaan. Dan moet je als fietser helemaal over de trambaan slingeren (want anders zit je wiel in de trambaan = fail) om langs zo'n kansloze pauper te komen. Of hele files die achter een tram staan die moet wachten voor zo'n figuur die 'effe snel wiet gaat halen'![]()
Fail.quote:Ook wel eens gezien dat iemand op de Binnenweg doodleuk z'n portier open smeet. Gevolg: fietser tegen deur en ik moest vol in de ankers....
Bij het afsluiten van de Coolsingel kunnen mensen alleen niet meer op de Coolsingel komen. Daar wordt het op West echt niet drukker van hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat soort problemen wordt juist alleen maar erger naar mate je meer rijbaan gaat sluiten.
[..]
Fail.
Laat me raden: er zaten in beide gevallen vrouwen achter het stuur?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vanuit Vagabond, Binnenweg, een keer mogen aanschouwen hoe iemand die tussen twee auto's stond vooruit-achteruit-vooruit-achteruit reed om uit het vak te komen. Bij iedere beweging werd een auto geraakt.
Een auto die in het parkeervak ineens vol gas geeft en tegen een stalen omheining rond een boom knalt.
En nog wel meer van dat soort stunts.
Maar de Coolsingel is ook een doorgaande weg. Dat verkeer gaat dus vervolgens elders heen. Nu heeft de Coolsingel verder niet veel parkeergelegenheid, maar gebrek aan parkeergelegenheid is een belangrijke reden om een auto dubbel te parkeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij het afsluiten van de Coolsingel kunnen mensen alleen niet meer op de Coolsingel komen. Daar wordt het op West echt niet drukker van hoor.
Nee, want het verkeer gaat dan niet via de Westersingel en Heemraadsingel, maar iedereen stapt plotseling op de fiets zodra ze de Erasmusbrug over zijn. Behalve op zondag, want dan is autorijden verboden natuurlijk. En door de week is dan al het OV gratis en kun je elke avond rolschaatsen tussen de huppelende konijntjes op de Blaak. En de hele stad ruikt naar dennenappels, laurier en orchidee. En er is een bron met schoon water en goud op het Hofplein, elke dag schijnt de zon en af en toe komt sneeuwwitje op bezoek en laat de zeven dwergen de stad opruimen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij het afsluiten van de Coolsingel kunnen mensen alleen niet meer op de Coolsingel komen. Daar wordt het op West echt niet drukker van hoor.
Nee, dat doet Assepoester.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, want het verkeer gaat dan niet via de Westersingel en Heemraadsingel, maar iedereen stapt plotseling op de fiets zodra ze de Erasmusbrug over zijn. Behalve op zondag, want dan is autorijden verboden natuurlijk. En door de week is dan al het OV gratis en kun je elke avond rolschaatsen tussen de huppelende konijntjes op de Blaak. En de hele stad ruikt naar dennenappels, laurier en orchidee. En er is een bron met schoon water en goud op het Hofplein, elke dag schijnt de zon en af en toe komt sneeuwwitje op bezoek en laat de zeven dwergen de stad opruimen.
Wmb. de Metrotunnel breder maken, en van de Erasmus in twee stroken naar beneden, één voor Noord, en één voor CS. En dan alleen verkeer dat in het centrum moet zijn, door het centrum heen. En anders sjees je er mooi onderdoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, want het verkeer gaat dan niet via de Westersingel en Heemraadsingel, maar iedereen stapt plotseling op de fiets zodra ze de Erasmusbrug over zijn. Behalve op zondag, want dan is autorijden verboden natuurlijk. En door de week is dan al het OV gratis en kun je elke avond rolschaatsen tussen de huppelende konijntjes op de Blaak. En de hele stad ruikt naar dennenappels, laurier en orchidee. En er is een bron met schoon water en goud op het Hofplein, elke dag schijnt de zon en af en toe komt sneeuwwitje op bezoek en laat de zeven dwergen de stad opruimen.
Mijn oma wel, die heeft de brandweer moeten bellen om daar weg te geraken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen idee, ik ben niet gehandicapt.
Als ze er kan komen, kan ze er toch ook weer uit?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mijn oma wel, die heeft de brandweer moeten bellen om daar weg te geraken.
Het arme mens was helemaal in paniek.
Misschien was de lift tijdens haar verblijf kapot gegaan. Maar in een rolstoel kun je toch ook via die schuine baan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ze er kan komen, kan ze er toch ook weer uit?
je bent zwaar gehandicapt toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen idee, ik ben niet gehandicapt.
Kun je de komende vier jaar tenminste iedereen behalve jezelf de schuld geven van gestegen gemeentebelastingen, overlastgevende evenementen en verpaupering van je buurtquote:
Klopt, maar mijn OZB is gedaald met 30K, evenementen heb ik geen last van en ik ik woon in een hele goede buurtquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kun je de komende vier jaar tenminste iedereen behalve jezelf de schuld geven van gestegen gemeentebelastingen, overlastgevende evenementen en verpaupering van je buurt
Alsof wel stemmen die zaken oplost. Ik stem wel, maar ik heb niet de illusie dat het werkelijk iets uitmaakt. De verschillen zijn marginaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kun je de komende vier jaar tenminste iedereen behalve jezelf de schuld geven van gestegen gemeentebelastingen, overlastgevende evenementen en verpaupering van je buurt
Nou inderdaad. Wilders zit regelmatig op 1 lijn met Halsema en Pechtold. En als die ooit aan de macht komt, dan zullen we daar heus niets van merken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alsof wel stemmen die zaken oplost. Ik stem wel, maar ik heb niet de illusie dat het werkelijk iets uitmaakt. De verschillen zijn marginaal.
Wat heb ik gemist? Doen Wilders, Halsema en Pechthold ineens mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nou inderdaad. Wilders zit regelmatig op 1 lijn met Halsema en Pechtold. En als die ooit aan de macht komt, dan zullen we daar heus niets van merken!
Ik doelde meer op stemmen in het algemeenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Doen Wilders, Halsema en Pechthold ineens mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam?
Mompelt iets over coalities en poldermodel. Ik merk er als burger concreet maar weinig van wie er aan de macht is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wilders zit regelmatig op 1 lijn met Halsema en Pechtold. En als die ooit aan de macht komt, dan zullen we daar heus niets van merken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |