DT?quote:
Wat is/was er mis met CDA in het gemeentebestuur, op de ruzie met Geluk na?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tweemaal CDAhet moet niet gekker worden hier!
quote:
Ik ben tegen jouquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben sowieso principieel tegen gelovige partijen. Dan heb je sowieso als politicus meervoudig dubbele belangen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb voor zowel de gemeente als de deelgemeente op D66 gestemd.
Ik zie anders weinig verschil tussen de manier waarop partijen gebaseerd op een geloof hun standpunten een partij aan de man brengen en partijen die op basis van een ideaal als democratie of vrijheid werken. Ook de D66 extremisten lieten mij bij het winkelcentrum niet zomaar weglopen en schreeuwden in naam van 'de democratie' om te gaan stemmen. Net als de PvdA adventisten die het sociaal vonden om bij iedereen aan te bellen en ongevraagd hun mening over de drempel te gooien, de Leefbaar Rotterdam discipelen die in een busje met luidspreker het woord van de Leefbaarheid verkondigden en de LSD die hun Liberale messias prominent op de verkiezingsposter hebben geplaatst.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben sowieso principieel tegen gelovige partijen. Dan heb je sowieso als politicus meervoudig dubbele belangen.
quote:
Vergeleken met andere Nederlandse steden is Rotterdam echt waardeloos om te fietsen. Het centrum valt nog wel mee (op al die onoplettende provincialen op de coolsingel die ineens voor je op een fietspad springen na danquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Fietsen een crime in Rotterdam?Volop fietspaden, zolang je de grote routes volgt de meeste verkeerslichten mee, op veel plekken voorrang, gratis bewaakte stallingen, volop fietsenrekken, en behoorlijk lage fietsdiefstal en relatief weinig vernielingen ....
Ik ben van mening dat GL hier (of eigenlijk altijd..) wat meer uitgesproken is dan D66. Neem als voorbeeld de autovrije Coolsingel. D66 wil daar een referendum over, GL is er "gewoon" voor.
Als je over ieder dergelijk besluit een referendum wilt, dan staan we iedere week bij de stembus. Ik kies voor GL, dus ik weet dat ik dan ook kies voor een autovrije Coolsingel.
Als ik voor D66 zou kiezen, dan zou ik dus niet weten of ik voor of tegen een autovrije Coolsingel stem. Die zullen daar ook, als er geen referendum komt, hun voor of tegen moeten geven.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef TJDoornbos het volgende:
GL is tegen Bavaria City Racing dus valt af simpel.
Dat lijkt me wel essentieel voor de toekomst van Rotterdam ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef TJDoornbos het volgende:
GL is tegen Bavaria City Racing dus valt af simpel.
Logisch, want wie rijden er op de West-Kruiskade? ....quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef Isegrim het volgende:
West-Kruiskade is gewoon verkeer zoals in Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |