Het wordt dan toch gedoogd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wiet telen mag niet. Wanneer je minder dan 5 planten hebt wordt er echter doorgaans geen zaak aanhangig gemaakt (maar ben je de plantjes wel kwijt).
Deze post werd verzorgd door "A"
Ja, whatever. Het mag.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wiet telen mag niet. Wanneer je minder dan 5 planten hebt wordt er echter doorgaans geen zaak aanhangig gemaakt (maar ben je de plantjes wel kwijt).
Deze post werd verzorgd door "A"
Bij mn ouders twee stuks in de tuin gehad, mn opa en oma hebben wat planten in de tuin gehad, en mn oom en tante, en mn nichtje had er ook een stel staanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn broer doet het in zijn tuin.
en terechtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het wordt dan toch gedoogd.
Kijkt er iemand CNN nu? Live verslag van een mogelijke tsunami bij Hawaii, en er zijn daar mensen die in het water liggen op een surfboard, wachtend op de golven
ik zat bij Bennie Beer en daar kwam het op het grote scherm in plaats van de reclame die er normaal staat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het wordt dan toch gedoogd.
Kijkt er iemand CNN nu? Live verslag van een mogelijke tsunami bij Hawaii, en er zijn daar mensen die in het water liggen op een surfboard, wachtend op de golven
Misschien moet iemand ze dan vertellen dat een Tsunami pas bij het naderen van de kust omhoog komt, en dat het daarvoor meer een zeer krachtige stroming onderwater isquote:
Het gedoogbeleid houdt in dat je zaak niet voor de rechter komt wanneer je afstand doet van je plantjes. Kortom, die ben je dus alsnog kwijt.quote:
Ook één plantje mag niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:00 schreef Isegrim het volgende:
We waren wel van plan om één plantje neer te zetten.
In eerste instantie komen er tomaten, basilicum en dergelijke in te staan. Ik weet hier in Rotterdam niet hoe aan stekjes te komen, en volgens mij is het voor kiemen van zaad al veel te laatquote:Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gedoogbeleid houdt in dat je zaak niet voor de rechter komt wanneer je afstand doet van je plantjes. Kortom, die ben je dus alsnog kwijt.
Er moet dan én iemand gaan klagen, en de politie moet ook reden hebben te denken dat er werkelijk een plant staat. Als iemand naar de NSB lijn van de politie belt, zegt dat er een plant op het balkon staat, en ik de agent bij de deur een zak tomaatzaad kan overhandigen, dan is het aan die agent om met een geldige reden te komen voor ik hem op mn balkon laat :-)quote:Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het mag dus niet. Dat probeer ik duidelijk te maken.
Deze instructies volgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In eerste instantie komen er tomaten, basilicum en dergelijke in te staan. Ik weet hier in Rotterdam niet hoe aan stekjes te komen, en volgens mij is het voor kiemen van zaad al veel te laat
lol.quote:
Nop. Die had het denk ik te druk met het rouwverwerkingsproces mbt. zijn stofzuiger.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
heeft JJDJ jou geen kaart gestuurd? Die zou het allemaal regelen.
Rijnmond.nl:quote:Felle brand in paardenstal Rotterdam
Uitgegeven: 1 maart 2010 15:56
Laatst gewijzigd: 1 maart 2010 15:59
AMSTERDAM – In Rotterdam woedt in een paardenstal een felle brand. Brandweerlieden zijn op dit moment bezig de paarden uit de stal te halen.
Felle brand in paardenstalslideshow Dat meldt RTV Rijnmond maandagmiddag.
Volgens de omroep zou er ook een persoon brandwonden hebben opgelopen. Over de oorzaak is niets bekend.
quote:Brand in stal in Rotterdam
1 maart 2010
In een stal aan de Bergse Linker Rottekade in Rotterdam woedt een felle uitslaande brand. De boer heeft zijn twaalf koeien uit de stal weten te halen, maar liep daarbij wel brandwonden op. Hij is naar het ziekenhuis gebracht.
Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Meer volgt.
dus?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
ja TOEK ik had eind oktober al een mailtje met een google uitnodiging
De paarden zijn BBQ'ed, maar 12 koeien zijn wel uit een stal gehaald. Niet uit een brandende stal en ergens anders dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De typiste van nu.nl moet een keer een basic biologiecursusje gaan volgen.
Nu.nl:
[..]
Rijnmond.nl:
[..]
De VVD had een tram gehuurd dit weekend. Op de voorkant stond 'Buiten Dienst'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Fallout 3 wel eens gespeeld?Dergelijke muziek schalde er uit.
*kliklijn beltquote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga trouwens ook wiet kweken op het dakterras
De VVD had ook een busje. Oranje bus, als er geen VVD op stond, zou je denken dat er een stel Bulgaren in rond reden. Ook deze had opvallend rijgedragquote:Op maandag 1 maart 2010 17:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De VVD had een tram gehuurd dit weekend. Op de voorkant stond 'Buiten Dienst'
Dat is niet specifiek voor VVD busjes, dat doen zo'n beetje alle busjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog een reden om de Coolsingel autovrij te maken: VVD busjes die fietsers afsnijden zodra ze uit de richting van het politiebureau komen
spoor 3 en 4 is nu geslooptquote:Op zondag 28 februari 2010 09:47 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zag vannacht dat er ook al een deel van oude overkapping van het station is gesloopt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |