Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Wie andersquote:(huidig) (vorige) 21 feb 2010 21:46 TJDoornbos (Overleg | bijdragen) (5.440 bytes) (ongedaan maken)
goed héquote:
Een referendum is denk ik nog de netste manier. Ik vind zelf een autovrije Coolsingel overigens waanzin. Je haalt een stuk van de dynamiek uit de stad daarmee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kon nergens een standpunt van D66 vinden tov. de autovrije Coolsingel. Uiteindelijk kwam ik tegen dat ze daar een referendum over willen houden, wat steun van de SP kreeg.
Waarom? Gebeurt er dan wel eens iets na 20.00?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
goed hé
maar na 20.00 paar bewakers in metro is goed plan. Coolsingel autovrij alleen als je goede alternatieven bied.
Ik denk juist dat je een heel stuk dynamiek creeert op die manier. Maak er een mooie (!) wandelroute van, met inderdaad terrassen, kioskjes etc. Bromvrij-fietspad er langs, ideaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een referendum is denk ik nog de netste manier. Ik vind zelf een autovrije Coolsingel overigens waanzin. Je haalt een stuk van de dynamiek uit de stad daarmee.
volgens sommige RET-ers wel. Geen ervaring mee, of je moet blowen in metro bedoelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom? Gebeurt er dan wel eens iets na 20.00?
Laat die RET-ers zich dan eerst zelf maar eens gaan gedragen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
volgens sommige RET-ers wel. Geen ervaring mee, of je moet blowen in metro bedoelen.
Dan wordt het eerder een soort dorpachtig tafereeltje dan iets stedelijks imo..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je een heel stuk dynamiek creeert op die manier. Maak er een mooie (!) wandelroute van, met inderdaad terrassen, kioskjes etc. Bromvrij-fietspad er langs, ideaal.
Een continu dichtgeslibde verkeersader is ook niet alles en wegverbreding zit er niet echt in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan wordt het eerder een soort dorpachtig tafereeltje dan iets stedelijks imo..
Volgens mij hebben die bij de Nettomarkt aan de pleinweg gestaan om te flyeren. Toen ik boodschappen ging doen stonden er 2, en later op 3FM hoorde ik Pastors zeggen dat ie in Rotterdam ergens stond waar een bulldozer stond. Klopt wel redelijk, want die T-splitsing ligt helemaal open. Helemaal drab nu met die regen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toenstraks kwam er trouwens een omroepwagen van Leefbaar Rotterdam langsMet maar half verstaanbaar gebler dr uit, gevolgd door patriotistische muziek
Dichtgeslibde verkeersader? Ik heb er nooit echt last van moet ik je eerlijk zeggen. Ja, op sommige tijden doe je er iets langer over, maar als we alle wegen moeten gaan sluiten waar je er iets langer over doet tijdens drukte blijft er maar heel weinig wegennet over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een continu dichtgeslibde verkeersader is ook niet alles en wegverbreding zit er niet echt in.
das ook soms een probleem.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat die RET-ers zich dan eerst zelf maar eens gaan gedragen..
Vandaag toch? Tenminste ik wel. Maar ik heb zo'n lesrooster dat ik pas woensdag naar school hoefquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef rubje het volgende:
vraag: Wanneer is die voorjaars?vakantie voor die scholieren afgelopen?
Ik win, ik werk op hofplein en blaak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:33 schreef junkiexp het volgende:
Nee het gaat niet om de Spaanse Polder ansich, maar omdat ik dan met een kwartier thuis ben
Dat is nog beter iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik win, ik werk op hofplein en blaak.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik win, ik werk op hofplein en blaak.
Hier was het ding gewoon verstaanbaar en kwam er draaiorgelmuziek uit. Niets bijzonders aan, andere partijen hadden de vorige verkiezingen die dingen ook. Behalde de SP en PvdA, die stonden met megafoons op het Binnenwegpleinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toenstraks kwam er trouwens een omroepwagen van Leefbaar Rotterdam langsMet maar half verstaanbaar gebler dr uit, gevolgd door patriotistische muziek
Over welke straat of singel heb je het nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:45 schreef Isegrim het volgende:
Een continu dichtgeslibde verkeersader is ook niet alles en wegverbreding zit er niet echt in.
De Coolsingel. Ik heb zelf natuurlijk geen auto, maar al die keren dat ik met iemand meegereden ben, vond ik het een ramp. Je doet regelmatig een kwartier over het stukje van Hofplein naar Vasteland en vice versa.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over welke straat of singel heb je het nu
Fallout 3 wel eens gespeeld?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hier was het ding gewoon verstaanbaar en kwam er draaiorgelmuziek uit. Niets bijzonders aan, andere partijen hadden de vorige verkiezingen die dingen ook. Behalde de SP en PvdA, die stonden met megafoons op het Binnenwegplein
Er zitten er twee hè? Ben je bij die bij de ingang van het gebouw of die direct naast de Jumbo geweest?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind dat ie toko bij de Jumbo wel een lekker broodje verkoop hoor Jeroen
Althans, het broodje kip-kerrie was erg lekker
Gelijk bij die ingang van het entrepot, die chinees.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zitten er twee hè? Ben je bij die bij de ingang van het gebouw of die direct naast de Jumbo geweest?
Coolquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben bij de Lidl een plantenkas gekocht voor op het balkon.
[ afbeelding ]
Dan is het wel dezelfde als waar wij zijn geweest. En toen was het heel vies...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Gelijk bij die ingang van het entrepot, die chinees.
Die andere is een javaan geloof ik.
Tuurlijk, wiet telen doe je op een balkon, vól in het zicht. Gekke buren.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:25 schreef Isegrim het volgende:
Nou, de kas staat. Het is nu afwachten hoe lang het duurt totdat de politie voor de deur staat omdat één van de buren ze heeft gebeld dat er mogelijk wiet gekweekt wordt hier.
Waarom niet? Mijn broer doet het in zijn tuin.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk, wiet telen doe je op een balkon, vól in het zicht. Gekke buren.
Als je niet op de Coolsingel of een van de zijstraten er van hoeft te zijn, is het doorgaans idd sneller om niet over de Coolsingel te rijden. Dichtgeslibd zou ik het echter niet willen noemen, er is best redelijk door te komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:39 schreef Isegrim het volgende:
De Coolsingel. Ik heb zelf natuurlijk geen auto, maar al die keren dat ik met iemand meegereden ben, vond ik het een ramp. Je doet regelmatig een kwartier over het stukje van Hofplein naar Vasteland en vice versa.
Wiet telen mag gewoon. Als je maar niet vijf of meer planten hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk, wiet telen doe je op een balkon, vól in het zicht. Gekke buren.
Wiet telen mag niet. Wanneer je minder dan 5 planten hebt wordt er echter doorgaans geen zaak aanhangig gemaakt (maar ben je de plantjes wel kwijt).quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wiet telen mag gewoon. Als je maar niet vijf of meer planten hebt.
Het wordt dan toch gedoogd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wiet telen mag niet. Wanneer je minder dan 5 planten hebt wordt er echter doorgaans geen zaak aanhangig gemaakt (maar ben je de plantjes wel kwijt).
Deze post werd verzorgd door "A"
Ja, whatever. Het mag.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wiet telen mag niet. Wanneer je minder dan 5 planten hebt wordt er echter doorgaans geen zaak aanhangig gemaakt (maar ben je de plantjes wel kwijt).
Deze post werd verzorgd door "A"
Bij mn ouders twee stuks in de tuin gehad, mn opa en oma hebben wat planten in de tuin gehad, en mn oom en tante, en mn nichtje had er ook een stel staanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn broer doet het in zijn tuin.
en terechtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het wordt dan toch gedoogd.
Kijkt er iemand CNN nu? Live verslag van een mogelijke tsunami bij Hawaii, en er zijn daar mensen die in het water liggen op een surfboard, wachtend op de golven
ik zat bij Bennie Beer en daar kwam het op het grote scherm in plaats van de reclame die er normaal staat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het wordt dan toch gedoogd.
Kijkt er iemand CNN nu? Live verslag van een mogelijke tsunami bij Hawaii, en er zijn daar mensen die in het water liggen op een surfboard, wachtend op de golven
Misschien moet iemand ze dan vertellen dat een Tsunami pas bij het naderen van de kust omhoog komt, en dat het daarvoor meer een zeer krachtige stroming onderwater isquote:
Het gedoogbeleid houdt in dat je zaak niet voor de rechter komt wanneer je afstand doet van je plantjes. Kortom, die ben je dus alsnog kwijt.quote:
Ook één plantje mag niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:00 schreef Isegrim het volgende:
We waren wel van plan om één plantje neer te zetten.
In eerste instantie komen er tomaten, basilicum en dergelijke in te staan. Ik weet hier in Rotterdam niet hoe aan stekjes te komen, en volgens mij is het voor kiemen van zaad al veel te laatquote:Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gedoogbeleid houdt in dat je zaak niet voor de rechter komt wanneer je afstand doet van je plantjes. Kortom, die ben je dus alsnog kwijt.
Er moet dan én iemand gaan klagen, en de politie moet ook reden hebben te denken dat er werkelijk een plant staat. Als iemand naar de NSB lijn van de politie belt, zegt dat er een plant op het balkon staat, en ik de agent bij de deur een zak tomaatzaad kan overhandigen, dan is het aan die agent om met een geldige reden te komen voor ik hem op mn balkon laat :-)quote:Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het mag dus niet. Dat probeer ik duidelijk te maken.
Deze instructies volgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In eerste instantie komen er tomaten, basilicum en dergelijke in te staan. Ik weet hier in Rotterdam niet hoe aan stekjes te komen, en volgens mij is het voor kiemen van zaad al veel te laat
lol.quote:
Nop. Die had het denk ik te druk met het rouwverwerkingsproces mbt. zijn stofzuiger.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
heeft JJDJ jou geen kaart gestuurd? Die zou het allemaal regelen.
Rijnmond.nl:quote:Felle brand in paardenstal Rotterdam
Uitgegeven: 1 maart 2010 15:56
Laatst gewijzigd: 1 maart 2010 15:59
AMSTERDAM – In Rotterdam woedt in een paardenstal een felle brand. Brandweerlieden zijn op dit moment bezig de paarden uit de stal te halen.
Felle brand in paardenstalslideshow Dat meldt RTV Rijnmond maandagmiddag.
Volgens de omroep zou er ook een persoon brandwonden hebben opgelopen. Over de oorzaak is niets bekend.
quote:Brand in stal in Rotterdam
1 maart 2010
In een stal aan de Bergse Linker Rottekade in Rotterdam woedt een felle uitslaande brand. De boer heeft zijn twaalf koeien uit de stal weten te halen, maar liep daarbij wel brandwonden op. Hij is naar het ziekenhuis gebracht.
Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Meer volgt.
dus?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
ja TOEK ik had eind oktober al een mailtje met een google uitnodiging
De paarden zijn BBQ'ed, maar 12 koeien zijn wel uit een stal gehaald. Niet uit een brandende stal en ergens anders dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De typiste van nu.nl moet een keer een basic biologiecursusje gaan volgen.
Nu.nl:
[..]
Rijnmond.nl:
[..]
De VVD had een tram gehuurd dit weekend. Op de voorkant stond 'Buiten Dienst'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Fallout 3 wel eens gespeeld?Dergelijke muziek schalde er uit.
*kliklijn beltquote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga trouwens ook wiet kweken op het dakterras
De VVD had ook een busje. Oranje bus, als er geen VVD op stond, zou je denken dat er een stel Bulgaren in rond reden. Ook deze had opvallend rijgedragquote:Op maandag 1 maart 2010 17:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De VVD had een tram gehuurd dit weekend. Op de voorkant stond 'Buiten Dienst'
Dat is niet specifiek voor VVD busjes, dat doen zo'n beetje alle busjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog een reden om de Coolsingel autovrij te maken: VVD busjes die fietsers afsnijden zodra ze uit de richting van het politiebureau komen
spoor 3 en 4 is nu geslooptquote:Op zondag 28 februari 2010 09:47 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zag vannacht dat er ook al een deel van oude overkapping van het station is gesloopt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |