Marrokanen verpesten me kakkers image met hun turkse kwaliteit gucci?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:07 schreef Leatherneck het volgende:
Wat maakt het uit wat "iedereen" vindt ?
Vanwaar deze vraag?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Marrokanen verpesten me kakkers image met hun turkse kwaliteit gucci?
quote:
Als jij dat sarcasme vindt, oké.quote:
..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Schrijf een rap en daag Ali B uit. Tot de dood!
Hoi vosssquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:18 schreef vosss het volgende:
Een neger die klaagt over marokkanen. Het moet niet gekker worden hier in Nederland
Iedereen klaagt over marrokanenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:18 schreef vosss het volgende:
Een neger die klaagt over marokkanen. Het moet niet gekker worden hier in Nederland
hahaha preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:18 schreef vosss het volgende:
Alleen je vespa ontbreekt nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:22 schreef voorvocht het volgende:
heb ik ook, met moncler jassen en frankie morello schoenen.
soms praten mensen arabisch met me en dan heb ik zo van Brrr...
العربية في المدارس الثانويةquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:22 schreef voorvocht het volgende:
heb ik ook, met moncler jassen en frankie morello schoenen.
soms praten mensen arabisch met me en dan heb ik zo van Brrr...
Ja dat klopt. waarom zou je een namaak willen hebben, als je de echte kan beroven?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:28 schreef ABombali het volgende:
Meeste van die marokkanen dragen niet eens namaak..
Zo duur zijn gucci schoenen niet hoor....zelfs niet voor marokkanen...
Probeer bij gucci maar wat te stelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:29 schreef waternet het volgende:
[..]
Ja dat klopt. waarom zou je een namaak willen hebben, als je de echte kan beroven?
Ik ben ook ook allochtoon en klaag over Antillianen en Surinamers hoe vind je die! (serious shit man, clash of the titans enzo)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:18 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:28 schreef ABombali het volgende:
Meeste van die marokkanen dragen niet eens namaak..
Zo duur zijn gucci schoenen niet hoor....zelfs niet voor marokkanen...
Als allochtoon mag je niet over andere klagen dan word je als nsber gezien als je de realiteit onder je ogen zietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben ook ook allochtoon en klaag over Antillianen en Surinamers hoe vind je die! (serious shit man, clash of the titans enzo)
Kijk de echte bazen overvallers pakken de mensen op straat die met een gucci rondlopen...en zich niet laten beperken tot winkeldiefstal of zo...das voor amateurs ehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Probeer bij gucci maar wat te stelennog nooit er binnen geweest of wel
Hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Zijn dat nog wel sneakers te noemen voor die prijs. Of meer bekakte Turken-loafers met phat-laces?
Echte bazen heben respect voor andermans spullen echte criminelen doen dat nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:34 schreef waternet het volgende:
[..]
Kijk de echte bazen overvallers pakken de mensen op straat die met een gucci rondlopen...en zich niet laten beperken tot winkeldiefstal of zo...das voor amateurs eh![]()
raad nog eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Omdat ie je moeder heeft geneukt.. Die zeug! (van een moeder)
btw wat praat jij over neuken, jij bent degene waar niemand mee wilt neuken omdat je te lelijk bentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Omdat ie je moeder heeft geneukt.. Die zeug! (van een moeder)
leuk dat je een grap kan waarderenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Echte bazen heben respect voor andermans spullen echte criminelen doen dat niet
http://www.gucci.com/nl/u(...)1030-237715BDDV07030quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:35 schreef Schenkstroop het volgende:
TS plaats eens Gucci sneakers die jij mooi vindt ?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:39 schreef donthate het volgende:
[..]
http://www.gucci.com/nl/u(...)1030-237715BDDV07030
in et goud/geel hoe je et wilt noemen:P en et zwart
wat is een moccasin TS?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:39 schreef donthate het volgende:
[..]
http://www.gucci.com/nl/u(...)1030-237715BDDV07030
in et goud/geel hoe je et wilt noemen:P en et zwart
als je toch gucci koopt, koop dan van die botticelli achtige schoenen................quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:41 schreef donthate het volgende:
[..]
NIET HATEN mij staan ze wel goed en die onderste zwarte met witte rand eronder zijn ook geil
ik heb allesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:47 schreef voorvocht het volgende:
[..]
als je toch gucci koopt, koop dan van die botticelli achtige schoenen................
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:47 schreef donthate het volgende:
[..]
ik heb alleszelfs sandalen
gekregen van mn wijff
Zij heeft mij als als kansloze lelijke aziaat op de wereld gezet en zorgde niet voor mij. Dus raad eens...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:35 schreef voorvocht het volgende:
[..]
raad nog eens![]()
(als ik dat bij jou moeder zou doen zou ze invalide worden of doodgaan aan inwendige bloedingen)
diefquote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zij heeft mij als als kansloze lelijke aziaat op de wereld gezet en zorgde niet voor mij. Dus raad eens...
I DONT CARE!
/geeft topic terug aan donthate.
dan nog blijft schenkstroop een lelijk ding! ( waar geen meid sex mee wil HAHAHAHAquote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Al draagt een aap gucci of een gouden ring...
Dus? omdat ik zwart ben haal je een aap erbijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Al draagt een aap gucci of een gouden ring...
Jamaar deze lelijkerd is nog verstandig genoeg om geen gucci te dragenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:07 schreef voorvocht het volgende:
[..]
dan nog blijft schenkstroop een lelijk ding! ( waar geen meid sex mee wil HAHAHAHA)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |