Marrokanen verpesten me kakkers image met hun turkse kwaliteit gucci?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:07 schreef Leatherneck het volgende:
Wat maakt het uit wat "iedereen" vindt ?
Vanwaar deze vraag?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Marrokanen verpesten me kakkers image met hun turkse kwaliteit gucci?
quote:
Als jij dat sarcasme vindt, oké.quote:
..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Schrijf een rap en daag Ali B uit. Tot de dood!
Hoi vosssquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:18 schreef vosss het volgende:
Een neger die klaagt over marokkanen. Het moet niet gekker worden hier in Nederland
Iedereen klaagt over marrokanenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:18 schreef vosss het volgende:
Een neger die klaagt over marokkanen. Het moet niet gekker worden hier in Nederland
hahaha preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:18 schreef vosss het volgende:
Alleen je vespa ontbreekt nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:22 schreef voorvocht het volgende:
heb ik ook, met moncler jassen en frankie morello schoenen.
soms praten mensen arabisch met me en dan heb ik zo van Brrr...
العربية في المدارس الثانويةquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:22 schreef voorvocht het volgende:
heb ik ook, met moncler jassen en frankie morello schoenen.
soms praten mensen arabisch met me en dan heb ik zo van Brrr...
Ja dat klopt. waarom zou je een namaak willen hebben, als je de echte kan beroven?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:28 schreef ABombali het volgende:
Meeste van die marokkanen dragen niet eens namaak..
Zo duur zijn gucci schoenen niet hoor....zelfs niet voor marokkanen...
Probeer bij gucci maar wat te stelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:29 schreef waternet het volgende:
[..]
Ja dat klopt. waarom zou je een namaak willen hebben, als je de echte kan beroven?
Ik ben ook ook allochtoon en klaag over Antillianen en Surinamers hoe vind je die! (serious shit man, clash of the titans enzo)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:18 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |