Je leest beide meningen vaak, maar dan zelden verenigd bij één persoon. Volgens mij is het zoeken naar een naald in een hooiberg om iemand te vinden die de vervolging van Wilders terecht vindt en die van dit topic onterecht.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Amos_ het volgende:
Niet zozeer "dit topic" maar je leest het vaak zat, ook in topics op Fok!.
Er zijn genoeg users, die het terecht vinden dat Wilders wordt vervolgd om zijn uitspraken en die hier in dit topic deze jongeman 'verdedigen' door gelijksoortige uitspraken op anonieme fora erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Welke users in dit topic verkondigen dat dan precies? Dat Wilders terecht wordt vervolgd en deze jongen onterecht?
Meki?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:52 schreef Pool het volgende:
Je leest beide meningen vaak, maar dan zelden verenigd bij één persoon. Volgens mij is het zoeken naar een naald in een hooiberg om iemand te vinden die de vervolging van Wilders terecht vindt en die van dit topic onterecht.
ben ik het niet mee eens. hij is slechts een boodschapper. of denk je dat die jongen met een iq van hooguit 80 voor zichzelf praat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Gia het volgende:
Voor iemand van 17? Kom op, daar mag je toch wel wat meer volwassenheid van verwachten!!
Nee, terecht opgepakt.
En vind jij de vervolging van Wilders wel terecht? Of ook niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens. hij is slechts een boodschapper. of denk je dat die jongen met een iq van hooguit 80 voor zichzelf praat?
Zelfs Meki niet. Als je het topic nog eens goed leest, dan is hij verontwaardigd omdat Wilders-stemmers niet óók vervolgd worden. Niet zo zeer omdat deze jongen vervolgd wordt.quote:
Okay, bedoelde ook eigenlijk BSB:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Zelfs Meki niet. Als je het topic nog eens goed leest, dan is hij verontwaardigd omdat Wilders-stemmers niet óók vervolgd worden. Niet zo zeer omdat deze jongen vervolgd wordt.
Over het algemeen verschillen die niet zoveel van mening, dus vandaar de verwarring.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
De jongen is 17 en heeft net 3 Suskes en Wiskes gelezen. Kom op.²
reactie geeft Meki aan het niet geweldig te vinden dat deze jongen is opgepakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Helemaal niet geweldig. Meten met twee maten!
Waarom worden de PVV-tokkies niet opgepakt dan ?
nee, helemaal niet. en dat heb ik duidelijk laten blijken in desbetreffende topics.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:08 schreef Gia het volgende:
[..]
En vind jij de vervolging van Wilders wel terecht? Of ook niet?
ik vind eerder die actie van die pallylovers schandaliger dan die half imbeciele 70 iq-er die niet de moeite waard is. hij is slechts een spreekbuis van verdorvenheid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:47 schreef Gia het volgende:
Och, een actie als boycotten van Israëlische producten om op die manier je mening onder de aandacht te brengen, kan ik nog begrijpen. Maar de uitspraken die deze jongen doet, gaan echt te ver. Daar mag hij best stevig op aangesproken worden, eventueel door een rechter.
Dat op sites als FokFrontpage en Geenstijl ook dergelijke uitspraken gedaan worden over moslims of marokkanen, vind ik net zo bezwaarlijk. Echter, als daar geen aanklacht tegen in wordt gediend of de persoon in kwestie is niet te achterhalen, dan begin je daar niks mee. Behalve dat de beheerders dit, terecht, moeten verwijderen.
Hiermee ben ik het dan weer helemaal eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
het mooiste aan de film vind ik dan ook die nieuwe rutger, die een supermarkt eerst gaat waarschuwen dat een stel hypocriete jodenhaters op komst is. en daarna de onschuld speelt. briljant.
thanks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Hiermee ben ik het dan weer helemaal eens.
Zeker, helaas zijn er ook een hoop Gerard Jolinkjes die dit soort boys onderwerpen aan natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een ventje.Voldoet precies aan het stereotype van een relmarokkaantje. Oppakken om een precedent te scheppen.
quote:
quote:
Het moet afschuwelijk zijn naast zulke asocialen te wonen.quote:Tel Rumeida is a small Palestinian neighborhood deep in the West Bank city of Hebron. Palestinian families from whom these settlers occupied lands, live directly next to these settlers and are often virtual prisoners in their homes, subject to the settlers' violent attacks and destruction of property.
Je generaliseert heel erg. Alsof alle Joden zo zijn. Als moslims of Marokkanen als één homogene groep wordt bestempeld wordt daar ook terecht protest tegen aangetekend. Of de Islam terwijl er verschillende vormen van het geloof zijn. Ik vind het wel opvallend dat 'de Joden' geroep. Er is bijvoorbeeld een ander Joods geluid. Die schaar je dan ook maar even onder 'de Joden'. Erg kwalijk naar mijn mening.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat de Joden nog steeds behandeld worden als het zielige kindje van de familie.
Iets met de Holocaust enzo. Dat weten de Joden zelf ook en daarom halen ze de Holocaust ook te pas en te onpas aan om een discussie "te winnen". Wat opzich niet vreemd is, want het was geen pretje maar het word wel vervelend en ik vind het eigenlijk een belediging voor alle slachtoffers van de Holocaust.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |