abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78583571
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:04 schreef Keltie het volgende:

[..]

Doel je op de "slavenhistorie"? Dan deel ik je mening sowieso niet.
Mwah, vind het bij de Joden overdreven vaak naar boven komen.
Worden ze op de vingers getikt over de kwestie Palestina: "Ja maar de Holocaust..."
Triest en zielig. Eigenlijk zou iedereen de Holocaust moeten gaan ontkennen, gewoon zo hard dat ze het hele argument niet meer kunnen gebruiken. Uit respect voor de overledenen en overlevenden.
Het komt tegenwoordig juist niet van Joden, maar mensen die steeds wijzen naar de holocaust.En dan juist niet vanuit de joden hier in Nederland.

Holocoust ontkennen? Bah
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 1 maart 2010 @ 11:23:47 #82
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583605
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Het komt tegenwoordig juist niet van Joden, maar mensen die steeds wijzen naar de holocaust.En dan juist niet vanuit de joden hier in Nederland.

Holocoust ontkennen? Bah
Eens, maar minder vies als het misbruiken.
pi_78583717
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:23 schreef Keltie het volgende:

[..]

Eens, maar minder vies als het misbruiken.
Dat de angst er is, mag trouwens ook van die andere groep best als voorbeeld gebruikt worden. En de holocoust bagatelliseren ben ik ook niet zo voor. Maar die discussie ga ik hier in dit topic niet aan
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:29:26 #84
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583753
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef RvLaak het volgende:

[..]

De joden worden zo vaak geholpen omdat ze een organisatie hebben die hier heel strak op zit. Namelijk het CIDI. Van andere groeperingen ken ik geen enkele organisatie die zo fanatiek de belangen van hun groep vertegenwoordigen.
[..]

Je haalt nu "De Joden" en "Israël" door elkaar, denk ik. Waar het in het nieuwsbericht over gaat, is een Marokkaans kutjong dat oproept tot het vermoorden van de joden. Het CIDI heeft hier op gereageerd met een aanklacht tegen dit tuig. De holocaust heeft hier geen deel in.
Nee, ik ben mij ervan bewust dat het Jodendom een religie is en Israël een land is waar ook niet-Joden leven. Echter, de toenmalige gast bij Nova (of Eenvandaag) haalde zelf de Holocaust erbij toen hij "werd aangevallen" op de kwestie Palestina.
pi_78584274
Geweldig

Als Wilders hiervoor vervolgd wordt, dan dient deze proleet dat ook te worden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 1 maart 2010 @ 12:20:02 #86
3542 Gia
User under construction
pi_78585455
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:47 schreef StarGazer het volgende:
Geweldig

Als Wilders hiervoor vervolgd wordt, dan dient deze proleet dat ook te worden.
Zeker. Hij gaat veel verder dan Wilders.

Op het doodwensen van personen en zeker hele bevolkingsgroepen mag wmb best een hoge straf staan.
En ja dat geldt voor iedereen, allo of autochtoon.

Uiteraard kan justitie weinig zonder aangifte. Je kunt niet verwachten dat politie-agenten de hele dag fora lopen te controleren. Ze kunnen hun uren beter op straat doorbrengen met het in toom houden van criminele jeugd.
pi_78586420
quote:

[..]

De joden worden zo vaak geholpen omdat ze een organisatie hebben die hier heel strak op zit. Namelijk het CIDI. Van andere groeperingen ken ik geen enkele organisatie die zo fanatiek de belangen van hun groep vertegenwoordigen.
Precies, maar dit is niet alleen in Nederland zo. Als je naar de VS kijkt, dan is het allemaal nog erger. AIPAC, ADL, Jewish Congress enzovoorts. En bij elke president gaan veel Amerikaanse joden (vooral degene die invloed hebben -media-bankiers-politici etc.) denken van, is die man goed voor Israel? Niet voor Amerika, maar Israel.

Toen Obama een speech hield in Caïro, werden ze in Israel helemaal gek. Natuurlijk is Obama een puppet voor de zionisten, maar als die man ook maar een beetje buiten de cirkel loopt, dan wordt hij weer teruggefloten door zijn bazen achter de gesloten deuren. Hij dient Israel te verdedigen. Hij is niet aangenomen om met Islamitische landen te discussieren naar een oplossing. En dat is dan maar één voorbeeld.

Afijn, ik dwaal nu erg af merk ik, maar het lijkt me duidelijk. De invloed is te groot. En dat moet stoppen!
pi_78586849
quote:

[..]

[..]
CTRLF de zin Discriminatiegronden en de cijfers
Tabel 1. Categorieën waarover het MDI in 2008 de meeste strafbare uitingen registreerde ....in google of in het PDF bestand van het jaarverslag 2008 van het MDI http://www.meldpunt.nl/up(...)/Jaarverslag2008.pdf

Daar staan de cijfers van aangiftes in een tabel over 2008
De volgende link kan je leiden naar andere jaren
http://www.meldpunt.nl/publicaties

Door welke instantie is Geert Wilders eigenlijk aangeklaagd?
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Regal het volgende:

[..]

Precies, maar dit is niet alleen in Nederland zo. Als je naar de VS kijkt, dan is het allemaal nog erger. AIPAC, ADL, Jewish Congress enzovoorts. En bij elke president gaan veel Amerikaanse joden (vooral degene die invloed hebben -media-bankiers-politici etc.) denken van, is die man goed voor Israel? Niet voor Amerika, maar Israel.
quote:
Toen Obama een speech hield in Caïro, werden ze in Israel helemaal gek. Natuurlijk is Obama een puppet voor de zionisten, maar als die man ook maar een beetje buiten de cirkel loopt, dan wordt hij weer teruggefloten door zijn bazen achter de gesloten deuren. Hij dient Israel te verdedigen. Hij is niet aangenomen om met Islamitische landen te discussieren naar een oplossing. En dat is dan maar één voorbeeld.
Ik denk hier dat je het fout hebt
quote:
Afijn, ik dwaal nu erg af merk ik, maar het lijkt me duidelijk. De invloed is te groot. En dat moet stoppen!
Ik geloof er niet in. Sorry

[ Bericht 19% gewijzigd door paddy op 01-03-2010 13:04:58 ]
pi_78587227
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef paddy het volgende:

[..]

CTRLF de zin Discriminatiegronden en de cijfers
Tabel 1. Categorieën waarover het MDI in 2008 de meeste strafbare uitingen registreerde ....in google of in het PDF bestand van het jaarverslag 2008 van het MDI http://www.meldpunt.nl/up(...)/Jaarverslag2008.pdf

Daar staan de cijfers van aangiftes in een tabel over 2008
De volgende link kan je leiden naar andere jaren
http://www.meldpunt.nl/publicaties
Ondanks dat ik vind dat het MDI nogal snel discriminatie roept, is het een goede club voor heel NL & al haar inwoners. Echter zullen joden waarschijnlijk eerder het CIDI, dan het MDI, inschakelen. Wat ik ook begrijp, aangezien het CIDI specifiek voor joden opkomt.

Wel interessant leesvoer. Straks een in detail lezen
quote:
Door welke instantie is Geert Wilders eigenlijk aangeklaagd?
Volgens mij door verschillende personen, niet een organisatie.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:17:22 #90
3542 Gia
User under construction
pi_78587511
Het gaat hier niet eens zozeer om discriminatie, maar om doodsverwensingen. Vind dat toch wel een stap verder.
Als dergelijke doodsverwensingen worden geuit tegen alle moslims, of alle marokkanen, dan mogen die net zo goed aangifte doen. Die daders moeten dan ook, als het mogelijk is, opgespoord worden. Vaak gebeuren dergelijke uitingen 'anoniem' op een forum, wat het opsporen nogal bemoeilijkt.

Deze Marokkaanse 17-jarige doet dat recht voor een camera en gaat erg ver in zijn bewoordingen.
Mensen die dit stoer vinden en tenminste 'niet stiekem via een forum' vergoelijken ahw deze actie.
Dit is niet goed te praten. Terecht dat hij is opgepakt. Hoop dat hij een maandje of zo mag zitten.
pi_78587584
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ondanks dat ik vind dat het MDI nogal snel discriminatie roept, is het een goede club voor heel NL & al haar inwoners. Echter zullen joden waarschijnlijk eerder het CIDI, dan het MDI, inschakelen. Wat ik ook begrijp, aangezien het CIDI specifiek voor joden opkomt.

Wel interessant leesvoer. Straks een in detail lezen
[..]

Volgens mij door verschillende personen, niet een organisatie.
Ik mis alleen 2009 nog, en niets mis met de instantie wat ik er van lees. Discriminatie komt niet alleen voor vanuit blank naar....

Onderhand mijn levenslied

Kan je alle bevolkingsgroepen versus bevolkingsgroepen voor in vullen. En ja, dus ook niet in kunnen generaliseren, want niet ieder mens met een zelfde achtergrond denkt hetzelfde.

Jammer dat mensen zo racistisch denken. Ik ben trouwens juist niet opgevoed als blank is anders en beter. Mijn oom was een chinees. Mijn schoonzus nu ook. De oma van mijn man een Indonesische.

Baal er alleen wel van dat mijn schoonzus niet de kookkunsten van haar ouders heeft over genomen en liever zuurkool en aardappelen eet, dan dat heerlijke eten Maar dat is offtopic

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 01-03-2010 13:30:10 ]
pi_78598162
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
De jongen is 17 en heeft net 3 Suskes en Wiskes gelezen. Kom op.

²
geloof niet dat er veel van zijn woorden uit een suske en wiske afkomstig zijn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_78600082
quote:

[..]

En wat heeft dit met de uitspraken van die 17 jarige proleet te maken?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 1 maart 2010 @ 18:26:55 #94
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_78600571
Beetje vreemde actie. In de reacties op de frontpage van Fok! zijn zo vaak dit soort doodsverwensingen te lezen (al dan niet gericht aan Moslims of Christenen). En daar zijn toch ook nooit mensen voor opgepakt?

Ik ben geneigd om linkjes daar naartoe de volgende keer maar eens door te sturen naar justitie.
pi_78620121
Wacht even, als Wilders wordt vervolgd voor uitspraken die wat minder erg zijn, dan is een bepaalde groep vol lof over de rechtststaat. Wordt er iemand opgepakt die iets ergers zegt (echt het uitroeien van mensen) dan is het ineens een schande?

Hypocrisie, een van de bommen onder het fundament Nederland
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78623597
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

En wat heeft dit met de uitspraken van die 17 jarige proleet te maken?
Heel veel, want CIDI zit toch achter hem aan. Ik maak een vergelijking met ADL etc. uit de VS. Daar is het nog erger. Het is gewoon erg opvallend allemaal. Maar ik gaf ook toe, dat ik wat off-topic ben gegaan, maar m'n punt is duidelijk.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:39:39 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78623790
afgezien dat ik het een walgelijk ongeletterd gastje vind, gaat deze maatregel me wat ver. liever had ik gezien dat de kinderbescherming er aan te pas kwam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:43:23 #98
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_78631808
quote:
Hij is niet aangenomen om met Islamitische landen te discussieren naar een oplossing.
Dat deed-ie dan ook niet in Cairo: hij likte hun hielen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:55:12 #99
3542 Gia
User under construction
pi_78632280
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef beantherio het volgende:
Beetje vreemde actie. In de reacties op de frontpage van Fok! zijn zo vaak dit soort doodsverwensingen te lezen (al dan niet gericht aan Moslims of Christenen). En daar zijn toch ook nooit mensen voor opgepakt?

Ik ben geneigd om linkjes daar naartoe de volgende keer maar eens door te sturen naar justitie.
Moet je doen. Moet je ook meteen aangifte doen, want dat is nodig om zoiets aangepakt te krijgen. Dan moet justitie nog zien te achterhalen wie de daders zijn en lukt dat, worden ze zeker ook opgepakt.

Maar ja, meestal wordt er geen aangifte gedaan.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:39 schreef zoalshetis het volgende:
afgezien dat ik het een walgelijk ongeletterd gastje vind, gaat deze maatregel me wat ver. liever had ik gezien dat de kinderbescherming er aan te pas kwam.
Voor iemand van 17? Kom op, daar mag je toch wel wat meer volwassenheid van verwachten!!

Nee, terecht opgepakt.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:07:51 #100
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78635094
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:09 schreef Amos_ het volgende:
Wacht even, als Wilders wordt vervolgd voor uitspraken die wat minder erg zijn, dan is een bepaalde groep vol lof over de rechtststaat. Wordt er iemand opgepakt die iets ergers zegt (echt het uitroeien van mensen) dan is het ineens een schande?

Hypocrisie, een van de bommen onder het fundament Nederland
Welke users in dit topic verkondigen dat dan precies? Dat Wilders terecht wordt vervolgd en deze jongen onterecht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')