Het komt tegenwoordig juist niet van Joden, maar mensen die steeds wijzen naar de holocaust.En dan juist niet vanuit de joden hier in Nederland.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doel je op de "slavenhistorie"? Dan deel ik je mening sowieso niet.
Mwah, vind het bij de Joden overdreven vaak naar boven komen.
Worden ze op de vingers getikt over de kwestie Palestina: "Ja maar de Holocaust..."
Triest en zielig. Eigenlijk zou iedereen de Holocaust moeten gaan ontkennen, gewoon zo hard dat ze het hele argument niet meer kunnen gebruiken. Uit respect voor de overledenen en overlevenden.
Eens, maar minder vies als het misbruiken.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Het komt tegenwoordig juist niet van Joden, maar mensen die steeds wijzen naar de holocaust.En dan juist niet vanuit de joden hier in Nederland.
Holocoust ontkennen? Bah
Dat de angst er is, mag trouwens ook van die andere groep best als voorbeeld gebruikt worden. En de holocoust bagatelliseren ben ik ook niet zo voor. Maar die discussie ga ik hier in dit topic niet aanquote:Op maandag 1 maart 2010 11:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eens, maar minder vies als het misbruiken.
Nee, ik ben mij ervan bewust dat het Jodendom een religie is en Israël een land is waar ook niet-Joden leven. Echter, de toenmalige gast bij Nova (of Eenvandaag) haalde zelf de Holocaust erbij toen hij "werd aangevallen" op de kwestie Palestina.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De joden worden zo vaak geholpen omdat ze een organisatie hebben die hier heel strak op zit. Namelijk het CIDI. Van andere groeperingen ken ik geen enkele organisatie die zo fanatiek de belangen van hun groep vertegenwoordigen.
[..]
Je haalt nu "De Joden" en "Israël" door elkaar, denk ik. Waar het in het nieuwsbericht over gaat, is een Marokkaans kutjong dat oproept tot het vermoorden van de joden. Het CIDI heeft hier op gereageerd met een aanklacht tegen dit tuig. De holocaust heeft hier geen deel in.
Zeker. Hij gaat veel verder dan Wilders.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:47 schreef StarGazer het volgende:
Geweldig
Als Wilders hiervoor vervolgd wordt, dan dient deze proleet dat ook te worden.
Precies, maar dit is niet alleen in Nederland zo. Als je naar de VS kijkt, dan is het allemaal nog erger. AIPAC, ADL, Jewish Congress enzovoorts. En bij elke president gaan veel Amerikaanse joden (vooral degene die invloed hebben -media-bankiers-politici etc.) denken van, is die man goed voor Israel? Niet voor Amerika, maar Israel.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De joden worden zo vaak geholpen omdat ze een organisatie hebben die hier heel strak op zit. Namelijk het CIDI. Van andere groeperingen ken ik geen enkele organisatie die zo fanatiek de belangen van hun groep vertegenwoordigen.
CTRLF de zin Discriminatiegronden en de cijfersquote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Regal het volgende:
[..]
Precies, maar dit is niet alleen in Nederland zo. Als je naar de VS kijkt, dan is het allemaal nog erger. AIPAC, ADL, Jewish Congress enzovoorts. En bij elke president gaan veel Amerikaanse joden (vooral degene die invloed hebben -media-bankiers-politici etc.) denken van, is die man goed voor Israel? Niet voor Amerika, maar Israel.
Ik denk hier dat je het fout hebtquote:Toen Obama een speech hield in Caïro, werden ze in Israel helemaal gek. Natuurlijk is Obama een puppet voor de zionisten, maar als die man ook maar een beetje buiten de cirkel loopt, dan wordt hij weer teruggefloten door zijn bazen achter de gesloten deuren. Hij dient Israel te verdedigen. Hij is niet aangenomen om met Islamitische landen te discussieren naar een oplossing. En dat is dan maar één voorbeeld.
Ik geloof er niet in. Sorryquote:Afijn, ik dwaal nu erg af merk ik, maar het lijkt me duidelijk. De invloed is te groot. En dat moet stoppen!
Ondanks dat ik vind dat het MDI nogal snel discriminatie roept, is het een goede club voor heel NL & al haar inwoners. Echter zullen joden waarschijnlijk eerder het CIDI, dan het MDI, inschakelen. Wat ik ook begrijp, aangezien het CIDI specifiek voor joden opkomt.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef paddy het volgende:
[..]
CTRLF de zin Discriminatiegronden en de cijfers
Tabel 1. Categorieën waarover het MDI in 2008 de meeste strafbare uitingen registreerde ....in google of in het PDF bestand van het jaarverslag 2008 van het MDI http://www.meldpunt.nl/up(...)/Jaarverslag2008.pdf
Daar staan de cijfers van aangiftes in een tabel over 2008
De volgende link kan je leiden naar andere jaren
http://www.meldpunt.nl/publicaties
Volgens mij door verschillende personen, niet een organisatie.quote:Door welke instantie is Geert Wilders eigenlijk aangeklaagd?
Ik mis alleen 2009 nog, en niets mis met de instantie wat ik er van lees. Discriminatie komt niet alleen voor vanuit blank naar....quote:Op maandag 1 maart 2010 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vind dat het MDI nogal snel discriminatie roept, is het een goede club voor heel NL & al haar inwoners. Echter zullen joden waarschijnlijk eerder het CIDI, dan het MDI, inschakelen. Wat ik ook begrijp, aangezien het CIDI specifiek voor joden opkomt.
Wel interessant leesvoer. Straks een in detail lezen
[..]
Volgens mij door verschillende personen, niet een organisatie.
geloof niet dat er veel van zijn woorden uit een suske en wiske afkomstig zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
De jongen is 17 en heeft net 3 Suskes en Wiskes gelezen. Kom op.²
En wat heeft dit met de uitspraken van die 17 jarige proleet te maken?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Regal het volgende:
[..]
Precies, maar dit is niet alleen in Nederland zo. Als je naar de VS kijkt, dan is het allemaal nog erger. AIPAC, ADL, Jewish Congress enzovoorts. En bij elke president gaan veel Amerikaanse joden (vooral degene die invloed hebben -media-bankiers-politici etc.) denken van, is die man goed voor Israel? Niet voor Amerika, maar Israel.
Toen Obama een speech hield in Caïro, werden ze in Israel helemaal gek. Natuurlijk is Obama een puppet voor de zionisten, maar als die man ook maar een beetje buiten de cirkel loopt, dan wordt hij weer teruggefloten door zijn bazen achter de gesloten deuren. Hij dient Israel te verdedigen. Hij is niet aangenomen om met Islamitische landen te discussieren naar een oplossing. En dat is dan maar één voorbeeld.
Afijn, ik dwaal nu erg af merk ik, maar het lijkt me duidelijk. De invloed is te groot. En dat moet stoppen!
Heel veel, want CIDI zit toch achter hem aan. Ik maak een vergelijking met ADL etc. uit de VS. Daar is het nog erger. Het is gewoon erg opvallend allemaal. Maar ik gaf ook toe, dat ik wat off-topic ben gegaan, maar m'n punt is duidelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En wat heeft dit met de uitspraken van die 17 jarige proleet te maken?
Dat deed-ie dan ook niet in Cairo: hij likte hun hielen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Regal het volgende:
Hij is niet aangenomen om met Islamitische landen te discussieren naar een oplossing.
Moet je doen. Moet je ook meteen aangifte doen, want dat is nodig om zoiets aangepakt te krijgen. Dan moet justitie nog zien te achterhalen wie de daders zijn en lukt dat, worden ze zeker ook opgepakt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef beantherio het volgende:
Beetje vreemde actie. In de reacties op de frontpage van Fok! zijn zo vaak dit soort doodsverwensingen te lezen (al dan niet gericht aan Moslims of Christenen). En daar zijn toch ook nooit mensen voor opgepakt?
Ik ben geneigd om linkjes daar naartoe de volgende keer maar eens door te sturen naar justitie.
Voor iemand van 17? Kom op, daar mag je toch wel wat meer volwassenheid van verwachten!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:39 schreef zoalshetis het volgende:
afgezien dat ik het een walgelijk ongeletterd gastje vind, gaat deze maatregel me wat ver. liever had ik gezien dat de kinderbescherming er aan te pas kwam.
Welke users in dit topic verkondigen dat dan precies? Dat Wilders terecht wordt vervolgd en deze jongen onterecht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:09 schreef Amos_ het volgende:
Wacht even, als Wilders wordt vervolgd voor uitspraken die wat minder erg zijn, dan is een bepaalde groep vol lof over de rechtststaat. Wordt er iemand opgepakt die iets ergers zegt (echt het uitroeien van mensen) dan is het ineens een schande?
Hypocrisie, een van de bommen onder het fundament Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |