Niks mis met het ruiken aan het net gewassen haar van meisjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Bulletslut het volgende:
Dat hij niet kan neuken zonder aan mijn haar te snuifen en mijn gezicht onder te kussen
idd. als ze naar huis gaat ruik je die geur nog dagenlang op je kussenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Niks mis met het ruiken aan het net gewassen haar van meisjes.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Bulletslut het volgende:
Dat hij niet kan neuken zonder aan mijn haar te snuifen en mijn gezicht onder te kussen
eerder fijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
maar dat zijn toch geen vreemde ervaringen?
Dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou dat ze al klaar kwamen zonder mij aan te raken, maar door gewoon naast mij te zitten..echt vreemd vond ik dat dus
![]()
DOE even normaal enzo?
Ik schijn ook Goddelijk te ruiken...naar een oosterse bloem ofzo![]()
Nogal opwindend dus...wtf
En van die mannen die meteen klaarkomen!
DOE normaal!!!!!!
Ze zeggen wel eens: "Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Na een aantal partners gehad te hebben met een super lekker wijf van 19 die nog maagd wasschrok me dood, had nog nooit met een maagd gesext.. ze zei het in een keer toen we in ons nakie lagen... was voor mij in ieder geval wel een vreemd en bizar verschil...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Na een aantal partners gehad te hebben met een super lekker wijf van 19 die nog maagd wasschrok me dood, had nog nooit met een maagd gesext.. ze zei het in een keer toen we in ons nakie lagen... was voor mij in ieder geval wel een vreemd en bizar verschil...
flauw van jequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
Dat hij tijdens het neuken opeens vroeg:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
is dit hem?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
Nope. Al herken ik die onderkin wel.quote:
Het mocht dus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
Super lekker wijf kan natuurlijk relatief zijn, maar het was in ieder geval een fotomodel. Dus jongens die van houvast houden en wat grote tetten zouden haar gemakkelijk niet mooi kunnen vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:41 schreef lennd het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens: "Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook".
Dat kan gelden voor zowel "super lekker wijf" en het "maagd zijn".
i kzie der hoofd al voor mequote:Op donderdag 11 maart 2010 08:27 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Super lekker wijf kan natuurlijk relatief zijn, maar het was in ieder geval een fotomodel. Dus jongens die van houvast houden en wat grote tetten zouden haar gemakkelijk niet mooi kunnen vinden.
Dat maagd zijn dat klopte wel!
..............
Verder 2x meegemaakt dat ik hem met doggy perongeluk in het verkeerde gaatje stak.. (neen, hij zat er natuurlijk niet helemaal in gebeukt gelijk)Zal voor die meisjes wel een vreemde ervaring zijn geweest.
met wie date jij...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
En hoe precies is dat zogenaamd heel knap van jou?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef pasopikbijt het volgende:
Vond ik wel vreemd, maar de jongens die ik dit verteld heb (mijn beste vriendinnen) vonden het heel knap van me
het faken natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe precies is dat zogenaamd heel knap van jou?
Schiet mij maar lek, maar ik heb echt geen idee wat je nou precies gedaan hebt wat o zo knap was!?
quote:
Vandaar je usernamequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Spanky78 het volgende:
mijn vreemdste was toch wel het meisje dat graag vastgebonden en geslagen wilde worden. Niet echt heel erg freaky dus, behalve dat ze ook graag harder geslagen wilde worden.... Ik ben daar dan toch niet echt into...
theres a leak in the systemquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Lang geleden eens met een meisje naar bed geweest, die ejaculeerde als ze klaarkwam, het spoot gewoon langs de benen. En dat niet 1 keer tijdens de sex, maar meerdere keren. Ze schokte en rilde daar ook zo heftig bij dat ik me de eerste keer de tering schrok, dacht dat ze een epileptische aanval had. Had later altijd een zeiltje onder het onderlaken liggen, ze zou de matrassen nog verneuken.
quote:
Die ken ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef Spanky78 het volgende:
Er is een verschil tussen een tikje op de billen en flink meppe met de vlakke hand.... Bovendien is spanky een van die ventjes uit de little rascals.... Ken uw klassiekers...
[..]
Wat maakt de tijd nou uit. Lekker is lekker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:26 schreef Aneurism het volgende:
Een van de dames waarmee ik ooit tussen de lakens ben beland vroeg mij of ik geen zin had in Anaal: No thank joe! Dat doe je toch pas als je elkaar iets langer kent dan... 2 uur en nogwat minuutjes?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe precies is dat zogenaamd heel knap van jou?
Schiet mij maar lek, maar ik heb echt geen idee wat je nou precies gedaan hebt wat o zo knap was!?
geen minuteman maar een second man dus als je het wel had gedaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
weetikveel, dat ik hem heb laten komen zonder zn piemel aan te raken ofzo, ik snapte het ook niet helemaal maar het zal wel
Wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:46 schreef EggsTC het volgende:
Dat ze me pijpte, een engelse op vakantie, ze deed erg der best maar hij bleef slapZij vond het vreemd, en ik ook... alcohol teveel.
je weet het verschil niet tussen een man en een vrouw?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Lang geleden eens met een meisje naar bed geweest, die ejaculeerde als ze klaarkwam, het spoot gewoon langs de benen. En dat niet 1 keer tijdens de sex, maar meerdere keren. Ze schokte en rilde daar ook zo heftig bij dat ik me de eerste keer de tering schrok, dacht dat ze een epileptische aanval had. Had later altijd een zeiltje onder het onderlaken liggen, ze zou de matrassen nog verneuken.
En toen ging je vrolijk verder, alsof je een volleerd iemand was?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vreemdste ervaring is denk ik wel dat een jongen me vroeg om hem anaal te bevredigen.. Lag daar wel even met mijn mond vol tanden.. Gewoon omdat ik die vraag niet had verwacht..
Nou ja, ik dacht ach als hij het lekker vind.. maar nee volleerd nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En toen ging je vrolijk verder, alsof je een volleerd iemand was?
dus zijn eerste keer was anaal met jou...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef snakelady het volgende:
Het vreemdste wat ik heb meegemaakt was een jongen die dacht dat hij al op de juiste plek bezig was maar er totaal naast zat en nog vroeg of ik het lekker vond ook.![]()
Als ik nou dik was had ik het kunnen begrijpen, maar woog toen der tijd onder de 50 kilo.
Bleek het zijn eerste keer te zijn maar dat durfde hij niet te vertellen uit schaamte en hij was zo zenuwachtig dat de goede jongen niet eens wist wat hij deed.
Heb toen zelf maar het heft in handen genomen.
Ik vermoed eerder vingerwerkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dus zijn eerste keer was anaal met jou...
ik heb weleens gefaald maar zo ergquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef snakelady het volgende:
Neem hij zat zeg maar tussen mijn bilspleet, niet eens ergens in.
Hij had geen idee waar hij mee bezig was, was zo zenuwachtig dat hij dat niet eens voelde.
Vond het achteraf wel aandoenlijk.
ik krijg even geen beeld of je nou een keral of een weif bentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef Lastpost het volgende:
Mijn vreemdste ervaring was toch wel het uitblijven van seks in een relatie, die beste jongen had dus totaal geen behoefte aan seks en vond het zoenende vriendjes zijn wel prima, dat zag ik alleen iets anders.
En het idee dat je seks hebt met een uit de kluiten gewassen kat kon me de eerste keer ook niet opwinden, vanuit het niets van tederheid ineens 10 nagels in m'n rug tot bloedens aan toe was niet echt m'n ding.
Qua genante momenten toch wel het gebrek aan het kunnen presteren in bed, dat je na enkele keer stoten alweer klaar bent, dat was gezien de omstandigheden en na wat inlezen niet vreemd maar wel bijzonder storend en in zo'n periode geniet je ook niet bepaald, voel je nog meer druk en gaat er nog meer fout.
Leukste ervaring was in m'n expirimentele periode qua combinatie van drugs en seks.
Bi?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik krijg even geen beeld of je nou een keral of een weif bent
Het is een keral.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik krijg even geen beeld of je nou een keral of een weif bent
tok tok -peopgeluid- pssjjjjjjjwfoewfpsssjsj kukeleku?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:33 schreef Pritt het volgende:
Seks met een vrouw waar je niet mee kunt communiceren omdat jij geen Kroatisch praat en zij geen Engels.
Leg dan maar eens uit dat ze je een eitje moet bakken volgende ochtend.
hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef snakelady het volgende:
Hij had geen idee waar hij mee bezig was, was zo zenuwachtig dat hij dat niet eens voelde.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat ze zich door haar hond wilde laten baffen terwijl ze me aan het pijpen was
jezus..hoe zag ze der uit? zeker kapot viesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat ze zich door haar hond wilde laten baffen terwijl ze me aan het pijpen was
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef snakelady het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef DesmondDekker het volgende:
[..]
je weet het verschil niet tussen een man en een vrouw?
Niet ervoor?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:22 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb een aantal keren moeten betalen na de sex.
joran?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:03 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
Een meisje dat nogal begon te schokken en kronkelen toen ze klaarkwam. Is vrij normaal natuurlijk, geil ook. Maar bij haar leek het alsof ze ernstig spastisch was en zojuist een epileptische aanval kreeg, inclusief in het rond trappelen met armen en benen enzo.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Niks mis met het ruiken aan het net gewassen haar van meisjes.
Omdat het geil isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:43 schreef i10TD het volgende:
[..]
eerder fijn
ben nog wel benieuwd waarom meisjes soms in de nek van hun partner knabbelen (schijn niet de enige te zijn). Ik weet dat als je 9inchnails in je rug voelt zinken dat je het hard en goed doet, maar het OM NOM NOM in je nek.. wtf = that
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:42 schreef i10TD het volgende:
twas mn eerste keer
ik zag zo'n website, wat er best grappig uitzag en die meneer zei dat hij me inwenidg ko nmassseren maar dat hoefde niet van mij. na een belletje bij rotterdam noord afgesproken en gingen we met zn rode bus naar zn huis, en sja.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef Sander het volgende:
Een one-night-stand bij een meisje. Woonde ze nog bij haar ex-vriend in huis. "Ja hoi ik ben die-en-die". "Ehm ja hoi, ik ben Sander?"
Het meest geniale was nog wel, wij doken het tweepersoonsbed in, hij crashte in de rommelkamer op een matrasje__!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij zei HAAR, niet fietszadels
Mee eens.quote:
Tjezus zit je dan onder de plak of zit je dan onder de plak als ex-vriendjequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef Sander het volgende:
Een one-night-stand bij een meisje. Woonde ze nog bij haar ex-vriend in huis. "Ja hoi ik ben die-en-die". "Ehm ja hoi, ik ben Sander?"
Het meest geniale was nog wel, wij doken het tweepersoonsbed in, hij crashte in de rommelkamer op een matrasje__!
Net zo leuk als een vriendin die met je wil naaktzwemmen (sauna / zwembad) en dan als het zwembad even leeg is gelijk aan je lul begint te zuigen. Op zich best leuk maar je zit daar wel met een stijve dop als er mensen aankomen. Een natte kut is wat makkelijker te verbergen zeg maarquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:50 schreef Phoneutria het volgende:
Vroeger een keer met me ex in naar de bioscoop geweest, weet al niet meer welke film.
Ging ze ineens aan me pik zitten, en gaf daarna een head_!
Gelukkig zaten er maar 10 man in de zaal en wij helemaal achterin.
Toen zei ik maar dat ze 't wel moest doorslikken want ja wat moet je er anders mee, nou geen probleem kennelijk want ze ging door
Is 't moment daar, moet ze lachen, hoppa heel de stoel onder.![]()
Gingen toen maar gauw weg, vrouwen...
Heb toch wel medelijde met diegene die het heeft moeten opruimen.
Oh doet me ook weer denken aan iets, zaten een weekend bij haar pa die had buiten een klein bubbelbadje wel relax, ginge we met zun alle in maar toen ging ze aan me pik zitten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tjezus zit je dan onder de plak of zit je dan onder de plak als ex-vriendjetjeez.
[..]
Net zo leuk als een vriendin die met je wil naaktzwemmen (sauna / zwembad) en dan als het zwembad even leeg is gelijk aan je lul begint te zuigen. Op zich best leuk maar je zit daar wel met een stijve dop als er mensen aankomen. Een natte kut is wat makkelijker te verbergen zeg maar
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Oh doet me ook weer denken aan iets, zaten een weekend bij haar pa die had buiten een klein bubbelbadje wel relax, ginge we met zun alle in maar toen ging ze aan me pik zitten.
En ik heletijd haar hand wegdoen want ja het is dan ook echt niet leuk.![]()
Moest ik weer tijd wachten voordat ik eruit kon omdat ik anders met een boner voor die hele familie stond.
Die bubbelbaden zijn gewoon veelste relaxt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
sowieso in sommige bubbelbaden heb je wel eens dat zo'n straal zodanig goed gericht is dat je vanzelf een stijve lul krijgt.dan kan je ook fijn even wachten tot ie waar formaat pinkeltje aangenomen heeft.
Dat mocht ik nooit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
Meid wilde ooit dat ik haar stevig bij de keel vastgreep, en dat ik steeds meer druk moest zetten, ik was op een gegeven moment bang dat ze niet meer wakker zou worden
Ja ach, het was niet onprettig, wel heeeul vreemd zo tijdens een one night standquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |