Niks mis met het ruiken aan het net gewassen haar van meisjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Bulletslut het volgende:
Dat hij niet kan neuken zonder aan mijn haar te snuifen en mijn gezicht onder te kussen
idd. als ze naar huis gaat ruik je die geur nog dagenlang op je kussenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Niks mis met het ruiken aan het net gewassen haar van meisjes.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Bulletslut het volgende:
Dat hij niet kan neuken zonder aan mijn haar te snuifen en mijn gezicht onder te kussen
eerder fijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
maar dat zijn toch geen vreemde ervaringen?
Dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou dat ze al klaar kwamen zonder mij aan te raken, maar door gewoon naast mij te zitten..echt vreemd vond ik dat dus
![]()
DOE even normaal enzo?
Ik schijn ook Goddelijk te ruiken...naar een oosterse bloem ofzo![]()
Nogal opwindend dus...wtf
En van die mannen die meteen klaarkomen!
DOE normaal!!!!!!
Ze zeggen wel eens: "Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Na een aantal partners gehad te hebben met een super lekker wijf van 19 die nog maagd wasschrok me dood, had nog nooit met een maagd gesext.. ze zei het in een keer toen we in ons nakie lagen... was voor mij in ieder geval wel een vreemd en bizar verschil...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Na een aantal partners gehad te hebben met een super lekker wijf van 19 die nog maagd wasschrok me dood, had nog nooit met een maagd gesext.. ze zei het in een keer toen we in ons nakie lagen... was voor mij in ieder geval wel een vreemd en bizar verschil...
flauw van jequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
Dat hij tijdens het neuken opeens vroeg:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
is dit hem?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
Nope. Al herken ik die onderkin wel.quote:
Het mocht dus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
Super lekker wijf kan natuurlijk relatief zijn, maar het was in ieder geval een fotomodel. Dus jongens die van houvast houden en wat grote tetten zouden haar gemakkelijk niet mooi kunnen vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:41 schreef lennd het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens: "Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook".
Dat kan gelden voor zowel "super lekker wijf" en het "maagd zijn".
i kzie der hoofd al voor mequote:Op donderdag 11 maart 2010 08:27 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Super lekker wijf kan natuurlijk relatief zijn, maar het was in ieder geval een fotomodel. Dus jongens die van houvast houden en wat grote tetten zouden haar gemakkelijk niet mooi kunnen vinden.
Dat maagd zijn dat klopte wel!
..............
Verder 2x meegemaakt dat ik hem met doggy perongeluk in het verkeerde gaatje stak.. (neen, hij zat er natuurlijk niet helemaal in gebeukt gelijk)Zal voor die meisjes wel een vreemde ervaring zijn geweest.
met wie date jij...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
En hoe precies is dat zogenaamd heel knap van jou?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef pasopikbijt het volgende:
Vond ik wel vreemd, maar de jongens die ik dit verteld heb (mijn beste vriendinnen) vonden het heel knap van me
het faken natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe precies is dat zogenaamd heel knap van jou?
Schiet mij maar lek, maar ik heb echt geen idee wat je nou precies gedaan hebt wat o zo knap was!?
quote:
Vandaar je usernamequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Spanky78 het volgende:
mijn vreemdste was toch wel het meisje dat graag vastgebonden en geslagen wilde worden. Niet echt heel erg freaky dus, behalve dat ze ook graag harder geslagen wilde worden.... Ik ben daar dan toch niet echt into...
theres a leak in the systemquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Lang geleden eens met een meisje naar bed geweest, die ejaculeerde als ze klaarkwam, het spoot gewoon langs de benen. En dat niet 1 keer tijdens de sex, maar meerdere keren. Ze schokte en rilde daar ook zo heftig bij dat ik me de eerste keer de tering schrok, dacht dat ze een epileptische aanval had. Had later altijd een zeiltje onder het onderlaken liggen, ze zou de matrassen nog verneuken.
quote:
Die ken ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef Spanky78 het volgende:
Er is een verschil tussen een tikje op de billen en flink meppe met de vlakke hand.... Bovendien is spanky een van die ventjes uit de little rascals.... Ken uw klassiekers...
[..]
Wat maakt de tijd nou uit. Lekker is lekker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:26 schreef Aneurism het volgende:
Een van de dames waarmee ik ooit tussen de lakens ben beland vroeg mij of ik geen zin had in Anaal: No thank joe! Dat doe je toch pas als je elkaar iets langer kent dan... 2 uur en nogwat minuutjes?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe precies is dat zogenaamd heel knap van jou?
Schiet mij maar lek, maar ik heb echt geen idee wat je nou precies gedaan hebt wat o zo knap was!?
geen minuteman maar een second man dus als je het wel had gedaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
weetikveel, dat ik hem heb laten komen zonder zn piemel aan te raken ofzo, ik snapte het ook niet helemaal maar het zal wel
Wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:46 schreef EggsTC het volgende:
Dat ze me pijpte, een engelse op vakantie, ze deed erg der best maar hij bleef slapZij vond het vreemd, en ik ook... alcohol teveel.
je weet het verschil niet tussen een man en een vrouw?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Lang geleden eens met een meisje naar bed geweest, die ejaculeerde als ze klaarkwam, het spoot gewoon langs de benen. En dat niet 1 keer tijdens de sex, maar meerdere keren. Ze schokte en rilde daar ook zo heftig bij dat ik me de eerste keer de tering schrok, dacht dat ze een epileptische aanval had. Had later altijd een zeiltje onder het onderlaken liggen, ze zou de matrassen nog verneuken.
En toen ging je vrolijk verder, alsof je een volleerd iemand was?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vreemdste ervaring is denk ik wel dat een jongen me vroeg om hem anaal te bevredigen.. Lag daar wel even met mijn mond vol tanden.. Gewoon omdat ik die vraag niet had verwacht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |