Niks mis met het ruiken aan het net gewassen haar van meisjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Bulletslut het volgende:
Dat hij niet kan neuken zonder aan mijn haar te snuifen en mijn gezicht onder te kussen
idd. als ze naar huis gaat ruik je die geur nog dagenlang op je kussenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Niks mis met het ruiken aan het net gewassen haar van meisjes.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Bulletslut het volgende:
Dat hij niet kan neuken zonder aan mijn haar te snuifen en mijn gezicht onder te kussen
eerder fijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
maar dat zijn toch geen vreemde ervaringen?
Dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou dat ze al klaar kwamen zonder mij aan te raken, maar door gewoon naast mij te zitten..echt vreemd vond ik dat dus
![]()
DOE even normaal enzo?
Ik schijn ook Goddelijk te ruiken...naar een oosterse bloem ofzo![]()
Nogal opwindend dus...wtf
En van die mannen die meteen klaarkomen!
DOE normaal!!!!!!
Ze zeggen wel eens: "Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Na een aantal partners gehad te hebben met een super lekker wijf van 19 die nog maagd wasschrok me dood, had nog nooit met een maagd gesext.. ze zei het in een keer toen we in ons nakie lagen... was voor mij in ieder geval wel een vreemd en bizar verschil...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Na een aantal partners gehad te hebben met een super lekker wijf van 19 die nog maagd wasschrok me dood, had nog nooit met een maagd gesext.. ze zei het in een keer toen we in ons nakie lagen... was voor mij in ieder geval wel een vreemd en bizar verschil...
flauw van jequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
Dat hij tijdens het neuken opeens vroeg:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
is dit hem?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
Nope. Al herken ik die onderkin wel.quote:
Het mocht dus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Nemain het volgende:
'Zal ik je volplassen?'
Nou, wat denk je zelf/
Super lekker wijf kan natuurlijk relatief zijn, maar het was in ieder geval een fotomodel. Dus jongens die van houvast houden en wat grote tetten zouden haar gemakkelijk niet mooi kunnen vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:41 schreef lennd het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens: "Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook".
Dat kan gelden voor zowel "super lekker wijf" en het "maagd zijn".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |