Nou ja, ik dacht ach als hij het lekker vind.. maar nee volleerd nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En toen ging je vrolijk verder, alsof je een volleerd iemand was?
dus zijn eerste keer was anaal met jou...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef snakelady het volgende:
Het vreemdste wat ik heb meegemaakt was een jongen die dacht dat hij al op de juiste plek bezig was maar er totaal naast zat en nog vroeg of ik het lekker vond ook.![]()
Als ik nou dik was had ik het kunnen begrijpen, maar woog toen der tijd onder de 50 kilo.
Bleek het zijn eerste keer te zijn maar dat durfde hij niet te vertellen uit schaamte en hij was zo zenuwachtig dat de goede jongen niet eens wist wat hij deed.
Heb toen zelf maar het heft in handen genomen.
Ik vermoed eerder vingerwerkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dus zijn eerste keer was anaal met jou...
ik heb weleens gefaald maar zo ergquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef snakelady het volgende:
Neem hij zat zeg maar tussen mijn bilspleet, niet eens ergens in.
Hij had geen idee waar hij mee bezig was, was zo zenuwachtig dat hij dat niet eens voelde.
Vond het achteraf wel aandoenlijk.
ik krijg even geen beeld of je nou een keral of een weif bentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef Lastpost het volgende:
Mijn vreemdste ervaring was toch wel het uitblijven van seks in een relatie, die beste jongen had dus totaal geen behoefte aan seks en vond het zoenende vriendjes zijn wel prima, dat zag ik alleen iets anders.
En het idee dat je seks hebt met een uit de kluiten gewassen kat kon me de eerste keer ook niet opwinden, vanuit het niets van tederheid ineens 10 nagels in m'n rug tot bloedens aan toe was niet echt m'n ding.
Qua genante momenten toch wel het gebrek aan het kunnen presteren in bed, dat je na enkele keer stoten alweer klaar bent, dat was gezien de omstandigheden en na wat inlezen niet vreemd maar wel bijzonder storend en in zo'n periode geniet je ook niet bepaald, voel je nog meer druk en gaat er nog meer fout.
Leukste ervaring was in m'n expirimentele periode qua combinatie van drugs en seks.
Bi?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik krijg even geen beeld of je nou een keral of een weif bent
Het is een keral.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik krijg even geen beeld of je nou een keral of een weif bent
tok tok -peopgeluid- pssjjjjjjjwfoewfpsssjsj kukeleku?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:33 schreef Pritt het volgende:
Seks met een vrouw waar je niet mee kunt communiceren omdat jij geen Kroatisch praat en zij geen Engels.
Leg dan maar eens uit dat ze je een eitje moet bakken volgende ochtend.
hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef snakelady het volgende:
Hij had geen idee waar hij mee bezig was, was zo zenuwachtig dat hij dat niet eens voelde.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat ze zich door haar hond wilde laten baffen terwijl ze me aan het pijpen was
jezus..hoe zag ze der uit? zeker kapot viesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat ze zich door haar hond wilde laten baffen terwijl ze me aan het pijpen was
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef snakelady het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef DesmondDekker het volgende:
[..]
je weet het verschil niet tussen een man en een vrouw?
Niet ervoor?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:22 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb een aantal keren moeten betalen na de sex.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |