Jep, een bh (die ik waarschijnlijk 2 maanden kan dragen...) van 40 voor 12 euroquote:
hey dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef freecell het volgende:
Lekker Tico
Schoenen, oja. HIer hebben we ook weer een stel te kleine schoenen met als gevolg dat het mannetje alleen nog maar gympen en laarsjes heeft
Ow, dat is inderdaad verontrustend...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Straks met B spoedafspraakje huisarts. Hij kan sinds vanochtend niet meer steunen op 1 been. De andere is geen probleem. Heel gek en verontrustend...
Gaat dat vanzelf over met rust? Of wat doen ze daar aan? Antibiotica?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Muks het volgende:
Rocka, klinkt als een ontsteking van het heupgewricht, komt vaker voor bij kids
Neefje van mij had dat toen drie was.
Oh fijn dat het wat beter lijkt te gaan Rocka!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Zijn papa heeft em effe opgehaald om naar de HA te gaan. Ben benieuwd, hij liep nl net al weer een stukje beter en zonder steun of hulp.
Basbous, alvast goeie reis morgen
neefje heeft toen rust voorgeschreven gekregen en een pijnstiller. Duurde wel een flink tijdje voor het over was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Gaat dat vanzelf over met rust? Of wat doen ze daar aan? Antibiotica?
Sterkte Rocka, met je stoere zoon.
Maar wat had ie dan? Ontsteking bedoel je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Muks het volgende:
[..]
neefje heeft toen rust voorgeschreven gekregen en een pijnstiller. Duurde wel een flink tijdje voor het over was.
Ja hij had een ontsteking in zijn heup en inderdaad is druk, beweeglijk ventjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar wat had ie dan? Ontsteking bedoel je?
Schijnt trouwens wel meer en vaker voor te komen bij drukke kinderen... Dit soort klachten.
René heeft het ook gehad, maar die was toch niet drukkigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar wat had ie dan? Ontsteking bedoel je?
Schijnt trouwens wel meer en vaker voor te komen bij drukke kinderen... Dit soort klachten.
Neefje had veel pijn vandaar de pijnstiller. In eerste instantie moest ie zelfs in het ziekenhuis blijven, maar dat hoefde later gelukkig nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:36 schreef moussy het volgende:
[..]
René heeft het ook gehad, maar die was toch niet drukkig
Geen pijnstillers gehad toen, omdat de kans te groot was op overbelasting, dus alleen maar 'rust' na een dag of 4 dacht ik knapte ze al weer op.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef pinquit het volgende:
ik heb vorige week bij onze oude buren pizza gemaakt met zo'n danerolles pakket, hij was superlekkeren makkelijk.
dus ik die nu thuis makenben ik klaar met beleggen enzo lees ik op het doosje dat je eerst het deeg moet bakken zonder beleg
en dat ie daarna, belegd, 10 mins in de oven moet.
maar dat had de buurvrouw vorige week ook helemaal niet gedaanen toen 20 minuten in de oven gedaan en hij was lekkerrrr. dus nu hoop ik dat het goedkomt
Ik heb ook alt gespeeld een tijdje... Maar dat waren allemaal andere grepen, en ik deed dat in mijn eentje. De echte goede spelers mochten op de dwarsfluit verder... Dat deed mijn meer muzikale zusje dus... Ben er snel meegestopt, was toch niet zo leuk, alleen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:36 schreef pinquit het volgende:
wij hebben trouwens een altblokfluit. moeilijk!!!
weinig, er zijn wel grootmoeders tips e.d. als bijv. een natte theedoek met citroensap en afkoelen etc. maar artsen zeggen juist weer warm houden. Spieren oprekken voor het naar bed gaan helpt schijnbaar ook. En een zetpil doet zijn werk ook wel hierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:32 schreef Basboussa het volgende:
Een ventje met groeipijnen... Kun je er verder wat aan doen Rocka?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef pinquit het volgende:
ik heb vorige week bij onze oude buren pizza gemaakt met zo'n danerolles pakket, hij was superlekkeren makkelijk.
dus ik die nu thuis makenben ik klaar met beleggen enzo lees ik op het doosje dat je eerst het deeg moet bakken zonder beleg
en dat ie daarna, belegd, 10 mins in de oven moet.
maar dat had de buurvrouw vorige week ook helemaal niet gedaanen toen 20 minuten in de oven gedaan en hij was lekkerrrr. dus nu hoop ik dat het goedkomt
Je hebt er hooguit wat grotere handen voor nodigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:03 schreef Basboussa het volgende:
We hadden trouwens ook een tenorfluit thuis (uit voormalig Oost Duitsland meegenomen door mijn moeder, waarom ik dat weet is me een raadsel), maar die speel je dus gewoon hetzelfde als een sopraanfluit.
leuk! ik ook dwarsfluit, beetje piano, klarinet en saxquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik speelde ook dwarsfluiten gitaar en piano
Is bas niet hetzelfde (zelfde grepen) als alt? Dat dacht ik altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt er hooguit wat grotere handen voor nodig
Een vriendin van mij had een bas-fluit, maar daar waren mijn handen écht te klein voor
Vast welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook blokfluit geleerd vroeger. Ik kan het nog wel merkte ik laatstDaarna over op orgel. Dat kan ik vast niet meer
Oehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
leuk! ik ook dwarsfluit, beetje piano, klarinet en sax![]()
nu niks meer
Tapioca, ik vind dat ook niets...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
Brrr ik heb een of ander Thais toetje gemaakt en t is niet te vretenT is wel gelukt zoals het hoort maar ik vind het gewoon niet lekker
ik ben niet gemaakt voor:
- tapioca
- miermiermiermierzoet
- mais in mn toetje?
- warme kokosmelk met ijsklontjes
Duidelijk.
commentaar van lief: "het smaakt naar een toko!![]()
"
Nu wil ik iets anders om de smaak weg te krijgen
psies!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Tapioca, ik vind dat ook niets...
Wat is er mis met ijs? En vruchtjes uit een blik?
Ik maak graag voedsel, maar toetjes, dat is toch vaak gewoon ijs ofzo. Altijd goed, en al die andere toeterts, die zijn zo 'foutgevoelig'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies!
met een parasolletje erin![]()
of zo'n glimmersliertjes-ding <3
Ja, lekker, maar het lukt me altijd net niet... Ik kan dus alleen maar bananenbrood bakken, en dat is niet echt een dessert. Zelfs mijn appel crumble is het altijd 'net niet'. (En dat zou toch erg foolproof moeten zijn)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh nee ik ben gek op toetjes. Soufflé's, taartjes, cakejes, ijs, koekjes, mousse, you name itI luv it!
Maar aziatische desserts zijn niet aan mij besteed. Afgezien van sesam, maanzaad en groene thee ijs
gekregen van iemand, dit ding kende ik nog niet, en ik ben niet zo van het bij voorbaat al weggooien en zeggen dat k het niet lekker vind. Eerst proeven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef innepin het volgende:
HuupWaarom maak je zoiets dan, als je al weet dat je er niet van houdt?
![]()
Doe mij maar een mini-magnummetjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
Brrr ik heb een of ander Thais toetje gemaakt en t is niet te vretenT is wel gelukt zoals het hoort maar ik vind het gewoon niet lekker
ik ben niet gemaakt voor:
- tapioca
- miermiermiermierzoet
- mais in mn toetje?
- warme kokosmelk met ijsklontjes
Duidelijk.
commentaar van lief: "het smaakt naar een toko!![]()
"
Nu wil ik iets anders om de smaak weg te krijgen
ik ga nu onderweg naar de supermarkt, t zal idd wel zoiets wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Doe mij maar een mini-magnummetje
Altijd zo moeilijk doen
Dapper!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gekregen van iemand, dit ding kende ik nog niet, en ik ben niet zo van het bij voorbaat al weggooien en zeggen dat k het niet lekker vind. Eerst proeven.
He bah Innepin! Wat een rotgevoel, en al helemaal als je zelf niet lekker bent. Op een normale dag is een ziek knd net te doen, maar als je zelf ziek bentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Dapper!
Bij mij weet men al dat ze niet met dat soort dingen aan moeten komen. ben niet zo'n avontuurlijke eter
Even egopostje verder:
Ik zit er even helemaal doorheenIk ben ziek, en dat is al lastig als je de hele dag alleen thuis bent met een baby, maar nou heeft de baby in kwestie dus ineens oorpijn gok ik, want vorige keer was het ook verkouden-> oorpijn, en is ze continu ontroostbaar aan het krijsen, gooide ze net haar hele fles er uit en is ze gewoon zielig
Hele huis overhoop gehaald maar de zetpilletjes blijken ook nog eens onvindbaar.
![]()
Dan probeer je je sterk te houden omdat je voor je kind moet zorgen en dat lukt dan wel even... maar nu slaapt ze goddank net en het komt gewoon 2x zo hard terug... pfrrttt...
En dan vond ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef Oxymoron het volgende:
Voor mijn verjaardag, wil ik graag een Leguanen taart. Maar zo'n fototaart vind ik eigenlijk niet zo, mooi.
![]()
Is er iemand die een mooie taart wil maken, tegen betaling, uiteraard, en die in de provncie Utrecht óf de provincie Zuid-Holland, opgehaald kan worden? (voor het weekend van 24 april ).
Taartjesfee, waar woon jij? Of iemand anders die het goed kan?
Alweer?? En nu rechtstreeks of ook weer per sms?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:
innepins
mag ik ff![]()
![]()
![]()
![]()
mijn buurvrouw begon weer te klagen over de droger die om 19.00 uur!! aanstond...
en ze gaf ook nog even de opmerking dat deze huizen niet geschikt zijn voor gezinnen met jonge kinderen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooo klaar met dat mens!
nu rechtstreeks. Ze belde aan of ik ff wilde komen luisteren naar het geluid dat zij in haar huis had. En ze had er ook "problemen" mee dat ze op zondagochtend 7 uur het geluid van stampende kinderen had.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alweer?? En nu rechtstreeks of ook weer per sms?
verder gewoon maar negeren... ze heeft over alle buren wel wat te zeiken geloof ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef pinquit het volgende:wat denkt ze nou
maarja, wat moet je hier nou mee
dat heb ik dus ook tegen d'r gezegd he... zoek een hutje op de hei!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Sterkte innepin.
Nou duidelijk voor je buuv, vicks, hutje op de hei dan maarMaar zonder gekheid, heel vervelend als mensen zo doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |