r.i.pquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:48 schreef tliciouz het volgende:
Godver. Ik wil het weten. Ik ga nog een keer dood aan dit soort ongein!
Denk aan je hartquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:48 schreef tliciouz het volgende:
Rijk aan omega3quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk aan je hart
[ afbeelding ]
Als je hier al niet tegen kan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:48 schreef tliciouz het volgende:
Is he black?quote:
quote:
Neem Becel dat is twee in één.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en als ik mod zou worden niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Jotcha mod wordt dan ben ik hier definitief weg.
quote:Langs deze weg nemen we afscheid van Breathtaking. Door een gebrek aan motivatie en het hebben van een leven, is in goed overleg besloten het stokje door te geven aan een nieuwe moderator. Wie, dat lezen we straks.
plaatjes kunnen geen eens verhalen vertellenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Noortje, it feels all your pictures have a story to tell."
Op mijn Flickr.Beste compliment ooit.
Inderdaad!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en als ik mod zou worden niet?
Ik zal het proberen!quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neem Becel dat is twee in één.Doe ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt.
Nu er nog geen nieuwe mod is hč
Goed zo meidquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het proberen!
[..]
Doe ik!
Renesite heeft die geslotenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt.
O dear. It's true!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt.
Graag gedaan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je voor je vertrouwen in mij
Zie hem slotjes plaatsen. Hij heeft de rechten al, maar hij is nog niet blauw gemaakt.quote:
Kan je nagaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
plaatjes kunnen geen eens verhalen vertellen
waarom doe je het dan ook?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik kotsen, had geen ijsje moeten nemen
Ohquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, er zitten nu meer negers in
Psst. Hij kan dat zien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat willen ze dat je denkt.
Ze heeft ook een vaginaquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef MarkM het volgende:
Het wordt tliciouz, die heeft tieten en geen leven.
Dat. Komt er dan ook een .rar update?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef MarkM het volgende:
Hoezo heb ik nu weer geen leven?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef MarkM het volgende:
Ik ook. Ik heb de zie-wie-dit-topic-gesloten-heeft-rechten.quote:
Bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet hem op meidquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus ik
[..]
Dankjewel
[..]
Jotch
[..]
Ja?
+1.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Met Irenka als mod kan ik wel leven.
Succes meisje.
wut?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef -SG- het volgende:
Hee SF, hoeveel diameter is ie nou opgerekt?
Dat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Succes meisje.
quote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Nogal.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Dat is wel even wennen, Irenka in het blauw
Ach, je weet wel. Ook al na jou topic enzo. Het valt wel op z'n plek allemaal.quote:
Yvonne genomen in ruil voor MOD-schap voor Irenka.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
Moeten we dat werkelijk nog uitleggen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
welk topic?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, je weet wel. Ook al na jou topic enzo. Het valt wel op z'n plek allemaal.
De onschuld hemzelvequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
lijkt mij dat RenRen- yvonne zelf dan wel gebeft zou hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Yvonne genomen in ruil voor MOD-schap voor Irenka.
Ik wilde hem ook al pijpen voor het mod-schapquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef Smijn. het volgende:
Fiets gaat daar toch niet over dotjes
....quote:
Dat zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef tliciouz het volgende:
Zolang ren maar lief voor me is blijf ik tevreden. We hadden erger kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef TwyLight het volgende:
één lichtpuntje is dat zeroku het niet is iig
Preciesquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef TwyLight het volgende:
Schiegangerquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef tliciouz het volgende:
Zolang ren maar lief voor me is blijf ik tevreden. We hadden erger kunnen krijgen.
Hij wilde niet stijf worden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook al pijpen voor het mod-schapMaar het wilde niet baten.
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Succes meisje.
quote:
quote:
quote:
Nee, bitch!quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:00 schreef tliciouz het volgende:
Zelfs renesite wist het!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
....
ja..
dat heeft met RenRen- te maken
en ik gelukkig ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef TwyLight het volgende:
Je weet wie er won he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan was er een tweede koude oorlog ontstaan
In Leeuwen of Arnhem?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand het adres van Maik?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, bitch!![]()
Dankje allemaal
Dankjequote:
Dankjequote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:02 schreef Smijn. het volgende:
En succes Rennie,niet al te hard voor me zijn.
Wil ik ook, lijkt me handig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:02 schreef TwyLight het volgende:
Ikben vandaag premium member geworden op deviantartwaarom weet ik niet, kom er bijna nooit
Wat heeft dat voor meerwaarde t.o.v. normale membership ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef TwyLight het volgende:
Ikben vandaag premium member geworden op deviantartwaarom weet ik niet, kom er bijna nooit
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zet hem op meiden ik zal proberen lief te doen
Dat kan je toch aan hem vragen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand het adres van Maik?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toekomstig KLB-modje. [ afbeelding ] Dat zei Fiets indirect.
Neeee want hij was gister jarig en ik moet hem even iets leuks sturen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan je toch aan hem vragen?
Tot ooit als modje danquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toekomstig KLB-modje. [afbeelding] Dat zei Fiets indirect.
OH Sorryquote:
Mag ik je dan direct uit de droom helpen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toekomstig KLB-modje. [ afbeelding ] Dat zei Fiets indirect.
En ook al dat bruiningsdingquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef TwyLight het volgende:
Dat kan ik nu jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Edit z'n post in iets van REN IK HOUD VAN JEEE![]()
![]()
En dan zeg je 'dankje
'
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot ooit als modje dan
[..]
OH SorryLiev. Ik zal mijn best doen.
OOKquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kan ik nu jaMoet ik maar een topic sluiten?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeee want hij was gister jarig en ik moet hem even iets leuks sturen.
Ik maak je eerste sluittopic, goed?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En ook al dat bruiningsding
Je hebt geld teveel he?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]Ja ik had lieke ge PMt maar heb nog niets terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb wel z'n nummer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeee want hij was gister jarig en ik moet hem even iets leuks sturen.
Ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik maak je eerste sluittopic, goed?
JAaa gewoon zo'n kuttopic sluitenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, want jij bent een modje, een geen FA.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik je dan direct uit de droom helpen?
Oh ja dan krijg ik offlinebericht. Maar zag het net. Hij is bezig, drukte per ongeluk op iTunes en dan gaat mijn computer half dood.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:07 schreef Jotcha het volgende:
Noor, ik heb je aangesproken, waar ben je?
DIE HEB IK AL GEMAAKT.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik maak je eerste sluittopic, goed?
Als je nou straks nog niets terug hebt dan vraag ik het morgen wel voor je oké?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had lieke ge PMt maar heb nog niets terug.
Thuis kon ik sowieso wel op mn Alexxxxx accountquote:
zeg het maarquote:
Oh ja dat was hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Thuis kon ik sowieso wel op mn Alexxxxx accountAlleen opt werk niet, du daar ff gedangelt
Maar ik heb m weer ja
Rotturdammmmquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg het maarwaar woon je?
Hai.quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Thuis kon ik sowieso wel op mn Alexxxxx accountAlleen opt werk niet, du daar ff gedangelt
Maar ik heb m weer ja
we hebben een nieuwe baasquote:
Nee garpjequote:
ojaa!quote:
Uhuh.quote:
Dat merk ik ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
En bovendien rel ik ook gewoon tegen crew als de situatie er naar vraagt, dus no worries
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee garpje
Hoe heb je dat geflikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ok.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
En bovendien rel ik ook gewoon tegen crew als de situatie er naar vraagt, dus no worries
en diezelfde crew geeft je dan ook gewoon notes en bans dus idd no worriesquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik kreeg niet eens een liefdesnote op Valentijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en diezelfde crew geeft je dan ook gewoon notes en bans dus idd no worries
Krijgt ie een ban van een maand, is ie er weer binnen een weekquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was dan ook fatsoenlijk opgelost.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Krijgt ie een ban van een maand, is ie er weer binnen een week.
Ik denk dat Jostitosti van je geen notes kan zettenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een liefdesnote op Valentijn
http://forum.fok.nl/topic/1401280, helemaal lezen het leuke stuk zit ongeveer in het middenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sollicitatie sturen naar forum@fok.nlquote:
Ik had toch verwacht dat er allemaal stille aanbidders van me tussen de mods zittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat Jostitosti van je geen notes kan zetten
wat een topic mang....quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1401280, helemaal lezen het leuke stuk zit ongeveer in het midden
Uiteindelijk kreeg ik wel gewoon gelijk, zoals het hoortquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een topic mang....
Pas over 3 maandenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier zo'n knopje
Magikniet
en dan ruzie krijgen met joost zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat er allemaal stille aanbidders van me tussen de mods zitten
Kan je Lamon even bannen, daar vraagt hij om in KLB SC.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sollicitatie sturen naar forum@fok.nl
Gelukkig. Alleen toffe mensen mogen mij mensen. Kortom jij valt buiten die doelgroep. Excuses voor het ongemak.quote:
dat kan alitjd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je Lamon even bannen, daar vraagt hij om in KLB SC.
Kan je toch in m'n fobo zien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg het maarwaar woon je?
Ik mens jou ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig. Alleen toffe mensen mogen mij mensen. Kortom jij valt buiten die doelgroep. Excuses voor het ongemak.
Ik heb hem niet gezet, ik heb hem ingestuurd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom zet jij een topicreport?
Ik ben degene die altijd jaloers isquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan ruzie krijgen met joost zeker
Whehehquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezet, ik heb hem ingestuurd.
Neem de tijd. Geen enge tubgirls he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ren ik was bezig en toen sloot FireFox ineens af.Dus herkansing komt eraan.
Was toch geen spraken vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sollicitatie sturen naar forum@fok.nl
Hoezo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Spannend
En wat een kutdag vandaag
Nee ik knutsel iets heel moois in elkaar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neem de tijd. Geen enge tubgirls he.
Dan kan ik het toch niet sluiten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik knutsel iets heel moois in elkaar.
Je hebt ook een delete knopquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch niet sluiten!
Te mooi = Niet deleten.quote:
Dat is naarquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon een kutdag
Maar hoe is het hier?
Kusje Juicy.quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga weer naar een ander subforum, want hier is het te gezellig dat ik het niet meer aankan.
klap de deur niet in je gezichtquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga weer naar een ander subforum, want hier is het te gezellig dat ik het niet meer aankan.
He shit, je hebt me doorquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:22 schreef Onorgineel het volgende:
Oh ren nu ga je geen dingen flikken als; GEEF ME JE LUNCHBOX ANDERS GEEF IK JE EEN NOTE OP FOK! he?
kan ook de vorige keer al zijn gestuurd hequote:
Geen last van... al is de router wel redelijk fuckedquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou graag Mac OS 10.4 en mijn router willen beschrijven met een ernstige ziekte maar bij deze... Kutspul
Dankjequote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:24 schreef Marco001 het volgende:
Ren, nog van harte gefeliciteerd.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan is bij mij de keuze nog wel makkelijk gemaakt
"GIEF JE GELT"quote:
Ik zie al een verbetering.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou graag Mac OS 10.4 en mijn router willen beschrijven met een ernstige ziekte maar bij deze... Kutspul
Voedsel is hier heiligquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Hoezo?![]()
[..]
"GIEF JE GELT"
Oh, vorige keer had ik ook gestuurd volgens mij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan ook de vorige keer al zijn gestuurd he
Of ziggo is kut.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen last van... al is de router wel redelijk fucked
Er bleven niet veel mensen over die jou niet haten hč?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:28 schreef Mr.DD het volgende:
RenRen?
Nee hé, niet iemand die me haat
He wat jammer nouquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:28 schreef Mr.DD het volgende:
RenRen?
En iemand die er vaak is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:28 schreef Mr.DD het volgende:
RenRen?
NU MIJN GELDJES HAaaaAaquote:
Hahaha!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:28 schreef Mr.DD het volgende:
RenRen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Er bleven niet veel mensen over die jou niet haten hč?
Ik vind het wel tof eigenlijk. Vernieuwend. Fris. Iemand die er wel is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef RenRen- het volgende:
Een slotje bij Noortje!
[..]
En iemand die er vaak is.Wordt leuk DD
Dankje
[..]
Moet je wel iets heeeeel liefs zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:29 schreef Jotcha het volgende:
Ren, krijg ik nu en lieve note?
Wie had er dan mod moeten worden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:28 schreef Mr.DD het volgende:
RenRen?
Ik jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb jij hem wel gesloten?En niet BrandX?
Neuken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je wel iets heeeeel liefs zeggen
Tong80?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wie had er dan mod moeten worden?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vind het wel tof eigenlijk. Vernieuwend. Fris. Iemand die er wel is.
En dat rijmt
Oh ja, en dan al helemaal geen anale seks. Poewie zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ieeeuw, da's niet lief, da's vies!
[..]
Waar?
baanaanvraagquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Fiets geef Ernstigeziekteinjeneus eens een ban ding!
Sven kramer willen neuken
LAUWUHHHHhh111quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ieeeuw, da's niet lief, da's vies!
[..]
Waar?
Wil ik dat niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja, en dan al helemaal geen anale seks. Poewie zeg.
Ik vind het wel iets romantisch hebbenquote:
Een natte lebber?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik wil Tamara ook ontmoeten.
Ze krijgt nog iets van me.
Een zoen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Wij moeten ook meeten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
leef je uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets romantisch hebben
Zeroku is ook al zo'n aardige jongeman!quote:
Ik lust het niet, maar wel tofquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:33 schreef MarkM het volgende:
Ik drink lekker een Bavaria op RenRen-.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:34 schreef Marco001 het volgende:
mensjes, tot morgen, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken..
ik denk meer dan datquote:
Likkelikkequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik denk meer dan dat
IES MINEquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef Smijn. het volgende:
Ik vind Fiets z'n kleur blauw mooier
De mijne is minder politieblauwquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:35 schreef Smijn. het volgende:
Ik vind Fiets z'n kleur blauw mooier
Dat hoeft niet lekkerding!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Matcht niet met je UIquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne is minder politieblauw
is veel feller, vind ik persoonlijk mooier. Mijn kleur is zo .... BUHHHquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind jou blauw iets vrolijker dan die van fietsquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |