Wat heeft dat voor meerwaarde t.o.v. normale membership ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef TwyLight het volgende:
Ikben vandaag premium member geworden op deviantartwaarom weet ik niet, kom er bijna nooit
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zet hem op meiden ik zal proberen lief te doen
Dat kan je toch aan hem vragen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand het adres van Maik?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toekomstig KLB-modje. [ afbeelding ] Dat zei Fiets indirect.
Neeee want hij was gister jarig en ik moet hem even iets leuks sturen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan je toch aan hem vragen?
Tot ooit als modje danquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toekomstig KLB-modje. [afbeelding] Dat zei Fiets indirect.
OH Sorryquote:
Mag ik je dan direct uit de droom helpen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toekomstig KLB-modje. [ afbeelding ] Dat zei Fiets indirect.
En ook al dat bruiningsdingquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef TwyLight het volgende:
Ikben vandaag premium member geworden op deviantartwaarom weet ik niet, kom er bijna nooit
Dat kan ik nu jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Edit z'n post in iets van REN IK HOUD VAN JEEE![]()
![]()
En dan zeg je 'dankje
'
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot ooit als modje dan
[..]
OH SorryLiev. Ik zal mijn best doen.
OOKquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kan ik nu jaMoet ik maar een topic sluiten?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeee want hij was gister jarig en ik moet hem even iets leuks sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak je eerste sluittopic, goed?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kan ik nu jaMoet ik maar een topic sluiten?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En ook al dat bruiningsding
Je hebt geld teveel he?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]Ja ik had lieke ge PMt maar heb nog niets terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |