quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
ik las het ja mijn reactie is weg gehaald
alle reacties over dat ze maar camslet moest worden zijn weg gehaaldquote:
vanaf mei kan het wel op de donderdagquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar niet op een donderdag![]()
Diegene die wilt meeten komt zaterdag naar GF.
Dan ben ik er iig bij
ben niet meer zo van de groepsmeetingsquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar niet op een donderdag![]()
Diegene die wilt meeten komt zaterdag naar GF.
Dan ben ik er iig bij
ik zat het net te lezenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
1500 euro p/m verdienen op je 18e
pareltje
je bent bang voor mensenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben niet meer zo van de groepsmeetings
vind ik eng
wel die ik niet ken jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent bang voor mensen
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben niet meer zo van de groepsmeetings
vind ik eng
neem ik JF mee en trekken we friem aan zn jas, zijn er al 4 (5 met biekske erbij)quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf mei kan het wel op de donderdag![]()
ik ben er ook
Trollquote:
zo lang draai ik nog niet meequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.
Maar he, als niemand wil, dan niet, simpel
Ik wil ook niet mijn openstaande rekeningen betalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.
Maar ik wil wel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd rustig naar Limburg hoor, dat zal me daadwerkelijk roesten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil ook niet mijn openstaande rekeningen betalen
je hebt gelijk, het heeft allemaal met willen te maken![]()
of betaal jij mijn benzine/reiskosten/drankjes/verdere kosten op een meet?
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het momentquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd rustig naar Limburg hoor, dat zal me daadwerkelijk roesten.
reis met de trein met iemand mee die kortingskaart heeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het moment
Ik heb een kortingskaart, maar dan nog is het hartstikke duurquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
reis met de trein met iemand mee die kortingskaart heeft
Ik bedoelde om op te halenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het moment
belgisch limburg ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan kom je vaak uit op utrecht ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een kortingskaart, maar dan nog is het hartstikke duurKan ik niet echt missen op het moment
Als het ietsjes centraler zou zijn dan is het geen probleem
Even voor de grens tanken. Voor de rest: het is goed voor de kilometerstandquote:
wel jammer lijkt me best enerzijds intressant om te zien wie wie isquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef Fha het volgende:
Het komt volgens mij inderdaad meer doordat iedereen over heel Nederland woont en er genoeg mensen zijn die geen geld hebben om die afstand te overbruggen.
oh aan die aanbieding ga ik je dan misschien houdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |