quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, maar dan wel vrijdag denk ik, ik heb morgen onverwacht toch niet zoveel tijd 's morgens. Moet ook zeggen dat ik weinig haast heb. Teleurstellingen genoeg gehad.
Ga jij eens bevallen trouwens!
Er komt vrijdag toch een plaatsje vrij in het lijstje in Z&G, ideale timingquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Inderdaad Jose, dat heb ik ook. Maar een week overtijd, dat vind ik wel maf. Ik weet namelijk wanneer mijn ei was, dan denk je ook te weten wanneer je ongesteld wordt. Niet duz.
CP, ik hoop dat ik Leo achterna ga...
Ik blijf voor je duimen dat IVF gewoon niet nodig is..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef mijsje het volgende:
pze, ik duim voor je!
![]()
ik hoop dat je een goed actieplan krijgt en dat je nu gauw weet waar je aan toe bent...ik gun het je zo!
Ik heb zaterdag weer een echo. ik had er vandaag een, en m'n follikel (het was er weer 1 deze maand) was nu 15 cm. zaterdag heb ik weer een echo, maar de gyn verwachtte dat het dan wel goed genoeg gegroeid zou zijn. ik heb dus ook al de afspraak voor de IUI voor maandag. (kon ik nog op tijd voor een goede tijd kiezenis wel voordeel
) ik kan in ieder geval, mocht het zaterdag nog niet genoeg gegroeid zijn, nog de IUI voor maandag annuleren, en een nieuwe afspraak maken... (ik hoop dat het zaterdag blijkt dat maandag de IUI door kan gan, is de laatste en dan kunnen we door voor IVF... is ook opluchting...)
Groot zat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef mijsje het volgende:
Ik heb zaterdag weer een echo. ik had er vandaag een, en m'n follikel (het was er weer 1 deze maand) was nu 15 cm.
Ook al zit het tussen je oren, dan kunnen ze toch wel opwekken? Zo zit je ook maar op niks te wachten...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bedankt voor de bijval meiden.
TM wat fijn dat het in jou geval wel fijn gaat. Mag ik de naam van je ziekenhuis?
Waarom mijn menstruatie uitblijft? Volgens de gyn zit dat tussen mijn oren... Moet maar gewoon afwachten, kan nog wel vijf weken duren.
hihi, dat zeg ik dus steeds, en dan bedoel ik steeds 15mm...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:56 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Groot zat.![]()
Ik hoop voor je dat het maandag raak is, lest best.
Succes vandaag PZE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |