abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78550742
pze
  zondag 28 februari 2010 @ 19:56:19 #102
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_78563164
PZE, ik begrijp die 'nuchtere' houding wel, maar ik duim toch heel hard voor je en jompel ook met jompelmeisje mee!
  zondag 28 februari 2010 @ 20:18:07 #103
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78564155
He PZE, jammer zeg...
Zou ook de test geloven (Mijn temperatuur zakt zelfs pas als ik al een dag of 4 ongesteld ben - geloof niet dat ik een goed voorbeeld ben)
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:03 schreef Sunshine69 het volgende:
Hallo dames,ik meld me heel even. Hou me even afzijdig, omdat ik in de wachtstand zit, maar lees hier wel elke dag mee en duim voor allemaal. Een speciale voor Hobbesje, omdat ik net hetzelfde traject hebt doorlopen. Fijn dat het gelukt is, geeft mij hoop!
Dank je Sunshine! Jullie succes en een fijne vakantie.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:20:16 #104
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78564264
ik wou net gaan vragen of iemand nog wat van Hobbesje had gehoord omdat ik zag dat ze zich nog niet gemeld had in Z&G maar nu zie ik jezelf voorbij komen..

Hoe gaat het met je??
Be happy with the little things in life
pi_78564538
Ja Hobbes, hoe gaat het?
  zondag 28 februari 2010 @ 20:41:32 #106
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78565354
Hier gaat alles prima. Kan de tijd wel vooruit kijken tot we voor echo mogen. Deze muts heeft het goed gevonden om een week later dan ze zeiden goed te vinden. Dus ik moet nog wachten tot de 22e. Het kon wel eerder bij een assistente, maar ik sluit de boel toch liever af bij de arts waarmee we begonnen zijn.
Ga me nog niet melden bij het zwangere topic. Eerst zien, dan geloven...
  zondag 28 februari 2010 @ 20:45:43 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78565576
Kan ik me wat bij voorstellen dat je zoiets hebt van eerst zien dan geloven.. maar de 22e duurt nog lang, hou je dat wachten een beetje vol??
Be happy with the little things in life
pi_78565728
Jeetje, de 22e! Maar kan me wel voortstellen dat je bij je eigen arts wil afronden. Voel je je wel zwanger?
  zondag 28 februari 2010 @ 20:59:02 #109
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78566394
Voel me nog niet echt zwanger. Wel last van mijn buik, trekken in de liezen en vage krampjes. Maar dat is het dan ook wel. Had meer last van klachten toen ik nog aan de bolletjes was...
Maar: ik heb me de vorige keer ook 9 maanden prima gevoeld. Wat groeipijntjes en een beetje misselijk, verder niets. Daar hoop ik dit keer ook op.
pi_78566501
Fijn joh, heerlijk als het weer zo gaat.
pi_78583705
Nou, hier hoefde ik niet eens na te denken over wel of niet testen. Voor de tweede keer ongesteld na de miskraam, 2 dagen ‘te vroeg’. Weer niet gelukt dus. Wat nou verhoogd vruchtbaar na een miskraam?! Ik niet dus. Duidelijk. K*tzooi.

Hoe is het bij jou, PZE?

Een tijdje terug vroeg je waarom bij ons chromosomenonderzoek wordt gedaan, Poezebeest. Dat is omdat ik meerdere miskramen heb gehad. Dan wordt meestal o.a. dat soort onderzoek gedaan om te zien of daar een oorzaak wordt gevonden. Meestal wordt er niets gevonden dus ik ga er maar vanuit dat dat bij ons ook het geval zal zijn.

Wat naar dat je je momenteel zo rot voelt, Poezebeest. Ik herken je klachten wel, de moeheid, het gebrek aan concentratie en de angst om nooit moeder te worden. Moeilijk om te accepteren he? Dit hele traject en alle emoties eromheen zijn ook heel heftig en lastig om mee om te gaan. Ik kan me goed voorstellen dat je het er heel moeilijk mee hebt. Hulp zoeken is zeker een goed idee. Het kan je zo goed helpen om deze periode goed door te komen. Want hoe het uiteindelijk ook allemaal afloopt, je wilt daarna ook op een fijne manier verder kunnen.
Zelf heb ik veel profijt van haptonomie maar ook gesprekken met een psycholoog kunnen heel fijn en zinvol zijn. Veel ziekenhuizen bieden op een of andere manier psychologische ondersteuning (via een psycholoog of door een maatschappelijk werker). Vraag er anders eens naar in je ziekenhuis. Het is geen schande. Het is niet niks wat je doormaakt en juist nu is het belangrijk dat je wat dat betreft goed voor jezelf zorgt.

Ciscostar, jij krijgt dus dinsdag een gesprek met de gynaecoloog? Zo te lezen gaat er tussen het slijm en sperma iets mis. Volgens mij zijn daar wel oplossingen voor. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt.

IslaBonita, gelukkig viel de operatie mee. Ik hoop dat het het gewenste resultaat geeft!

Mijsje, heb jij al een echo gehad? Je bent toch al wel begonnen met prikken?

Maffe, nog bedankt voor de chocolaatjes!

Twentemeisje, ik ben het even kwijt. Gaan ze nu alleen je cylcus volgen deze maand of start je ook een behandeling?

Sterkte in de wachtstand, Sunshine! Wat fijn dat je suikerwaardes al zo verbeterd zijn.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  maandag 1 maart 2010 @ 11:53:28 #112
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78584445
He nee... Ahava
pi_78584583
Ahava.
pi_78584834
He jakkes Ahava... moeilijk he? Dikke
  maandag 1 maart 2010 @ 12:07:20 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78585025
Oh jee, ik bedenk me nu dat ik heel niet meer aan PZE gedacht heb. Wat balen dat de test negatief was. En dat je nu nog in het ongewisse bent...

En Ahava, voor jou ook weer een teleurstelling.
pi_78585508
Ahava....
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 1 maart 2010 @ 13:26:28 #117
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_78587879
Shit Ahava Een dikke knuffel voor jou!
Ze gaan bij mij deze cyclus eerst alleen monitoren.
pi_78588574
Bedankt, meiden. Ik vind het inderdaad weer heel moeilijk, Tierr. Dit went niet bij mij. Het is als een wond die steeds weer wordt opengescheurd. Misschien nu wel wat extra omdat ik van het weekend van vrienden hoorde dat zij een kleine verwachten (na 2 maanden al zwanger, o, wat een droom!).

Ik hoop dat het monitoren duidelijkheid gaat geven, Twentemeisje.

PZE, hoe is het?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  maandag 1 maart 2010 @ 14:48:55 #119
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78591593
Lieve meiden hierzo, een dikke voor jullie allemaal. Ik heb respect voor jullie kracht en geduld (hoewel het liever natuurlijk niet nodig geweest was.)

Dat jullie maar vlug door mogen stromen! Ik blijf duimen en kaarsjes branden in ieder geval..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78591897
Wat frustrerend Ahava. Zeker als in je omgeving iemand zo snel zwanger wordt
  maandag 1 maart 2010 @ 16:59:29 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78597023
Ahava

PZE, ik duim nog steeds...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78598078
Ahava

Hele dikke knuffel lief
pi_78601664
Ahava... Wat naar voor jullie.

Cisco, succes morgen.

Hier nog hetzelfde. Hoge temperatuur, vooral de tweedehelft van de dag een hoop getrek in mijn onderbuik en borsten misschien heel in de verte gevoelig. Eventuele derde test pad donderdag, dan heb ik in de morgen iets meer tijd voor tranen oid.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:05:03 #124
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_78602455
Ow lieve pze, ik wilde eigenlijk niet in het openbaar meegaan in alle hoop die hier wordt uitgesproken. Omdat ik zo bang ben dat je heel erg verdrietig zult zijn als het niet zo is...das een beetje mijn eigen beschermingsmechanisme

Maar jemineetje meis, de tekenen zijn er toch eg wel ...

* twentemeisje gaat dus vanaf nu ook hardop meeduimen voor een positieve test

pi_78603143
Lief van je twentemeisje, maar ik heb dus al 2 negatieve testen he?
pi_78603515
Jeetje, pze, wat ontzettend spannend... ik blijf gewoon in de duimstand hoor!!
pi_78612342
pze ik blijf ook hopen voor je hoor, en ik herken je gevoel ook wel. Het klinkt heel goed in ieder geval!
donderdag testen klinkt goed...

Ahava, wat kut dat je gewoon weer ongesteld bent meid! ik herken jouw gevoel ook... dat machteloze van "ik ben helemaal niet verhoogd vruchtbaar na mijn miskraam..." dat voelde vresselijk...
ik ben inderdaad weer aan het prikken. (thanks, ik moet over 10 minuten weer... was het bijna vergeten met CSI ... ) maar de eerste echo heb ik donderdag weer... ik verwacht m'n inseminatie maandag of dinsdag... dan moet ik weer wachten tot ongeveer 22 maart, en dat is ook de datum dat ik bij de gyn moet komen op gesprek over IVF... ik verwacht eigenlijk ook helemaal niks meer van deze ronde, en heb al m'n hoop al verschoven naar de IVF voor straks... daar heb ik nog genoeg energie voor nodig ben ik bang... (ik ben echt al panisch als ik alleen al denk aan het oogsten van de eitjes... het moment van aanprikken maakt me heel erg bang... )
  maandag 1 maart 2010 @ 22:03:03 #128
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_78612878
Mijsje, ik kan me zo goed voorstellen dat je je al helemaal op de IVF richt.. je wil gewoon door en wel met de meeste kans dat het een keer lukt... Toch nog één kansje van te voren... hopelijk hoef je niet eens aan de IVF...

Ahava... kan niet meer zeggen dan ...

PZE, goed van je dat je zo 'nuchter' blijft... kan me voorstellen dat je niet goed durft te hopen na 2 negatieve testen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_78624071
Duimen voor twentemeisje en pze!

Hier nu in de wachtkamer van de gynaecoloog.. ben benieuwd
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:00:13 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78624102
succes cisco!

mijn duimen draaien hier nog hoor pze...
pi_78632235
Cisco heb je al nieuws?

Oh laat maar, heb net je update in het andere topic gelezen. Fijn dat je voor de HSG mag!

[ Bericht 68% gewijzigd door IslaBonita op 02-03-2010 12:59:14 ]
pi_78638507
@isla:
Dacht zet ook even hier

Moet op dag 27 wederom bloedprikken voor progesteron. Deze was vorige keer op dag 21 gedaan,maar omdat mijn cyclus gemiddeld 34 dagen is, is dag 21 te vroeg. Mag 15 maart dus bloedprikken.

Verder verwijsbrief voor Hsg (baarmoeder/eileidersfoto) hiervoor afspraak maken zodra ik weer ongesteld ben. Dus na schatting 31 maart hsg.

En omdat mijn cyclus gemiddeld 34 dagen is, was dag 14/16 voor samenlevingstest ook te vroeg, deze krijg ik nu nog keer, nu op dag 23 (volgende week donderdag)

Bloedtesten verder zagen er goed uit.

Moest hierna naar de orthopeed en na 4 jaar eindelijk soort van diagnose/oorzaak. Had mri gehad van me knie en ik heb een cyste op mijn meniscus (daar zit regelmatig vocht in en dat doet dan heel veel pijn) Krijg heel spoedig een kijkoperatie
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78640683
nou Cisco, dan komt er eindelijk schot in de zaak! fijn hoor, dat scheelt al, dan gebeurt er weer iets

maar ook vervelend van je maniscus... ik hoop dat de kijkoperatie uitkomst biedt!
pi_78646336
Fijn Cisco, een hsg is niet leuk maar kan wel veel duidelijk maken. Hopelijk is dat ook zo, of misschien door een van de andere onderzoeken iets oplevert.

Verder niemand nieuws??
pi_78646501
Ik had gehoopt dat jij goed nieuws had pze...

Ik heb in zoverre nieuws dat er een ei in aantocht is!!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:54:59 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78646748
Eigenlijk wel jammer cisco dat de eerdere tests eigenlijk overbodig zijn geweest omdat ze op de verkeerde dagen zaten. Het hele rijtje dus weer opnieuw nu... Wel fijn dat er serieus naar gekeken wordt verder, hoop dat er iets uit de onderzoeken komt wat 'makkelijk' oplosbaar is....

PZE, trek je het nog?

Tierr een eitje
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:39:52 #137
100412 mefke79
komt goed!
pi_78648814
PZE ik duim voor jou!

En Cisco een plan, fijn!

En ik vraag me iets af, misschien weet iemand hier dat. Ik heb destijds een waterecho (sisecho) gehad ipv een hsg. Maar ik heb daarna nooit meer van iemand anders gehoord dat ze zoiets kreeg...enig idee waarom er dan voor een hsg gekozen wordt?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78649309
bij een waterecho kun je wel bepaalde dingen zien, maar lang niet alles. ik heb ze allebei gehad, en bij de waterecho was te zien dat ik een vleesboompje had, en welk soort, zodat duidelijk was welke operatie ik daarvoor nodig had. bij een HSG wordt vloeistof ingespoten die op een rontgen foto te zien is, waardoor bij mij te zien was dat m'n eileider toen dicht zat. dat was op de waterecho niet te zien...
pi_78650225
Tierrr een ei!
Nope, geen nieuws hier. Morgen een week overtijd.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:26:29 #140
100412 mefke79
komt goed!
pi_78651489
aha, mijsje, dat is dus de reden. En aangezien ik al zwanger geweest was, was de kans dat er een eileider dicht zat heel klein...weer wat geleerd.
PZE, dat je dit volhoudt, echt respect. Wanneer ga je weer testen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78652062
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tierrr een ei!
Nope, geen nieuws hier. Morgen een week overtijd.
Je neemt het geduld stokje over van leonieke?
pi_78654328
Tierr, wat goed, een ei! Uh....wat doe je hier nog?
Al goed gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen?

PZE, respect! Ik zou mega mega mega ongeduldig en nerveus worden.....

Hier is het "goeie slijm" al weer aanwezig... ga dus ook maar weer aan de slag!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:30:36 #143
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78655665
Actie voor Tierr en Isla
pi_78658520
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef mefke79 het volgende:
aha, mijsje, dat is dus de reden. En aangezien ik al zwanger geweest was, was de kans dat er een eileider dicht zat heel klein...weer wat geleerd.
PZE, dat je dit volhoudt, echt respect. Wanneer ga je weer testen?
ik weet niet goed of dat precies de reden is, omdat je al zwanger geweest was, dat was ik ook, en toch zat er een eileider dicht bij mij... maar het gaat er dus om wat ze willen zien en wat ze willen onderzoeken...
pi_78682679
PZE al nieuws?
pi_78685158
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Chan het volgende:
PZE al nieuws?
Nope. Nog steeds hoog in temperatuur vanmorgen en de vaagheid is er ook nog. Zo nu en dan is het weg en dan heb ik brandend maagzuur. Tenminste dat denk ik, ik weet niet hoe dat zou moeten voelen want ik heb dat nooit gehad. Verder niks bijzonders. Ben blij dat ik vrijdag naar de gyn mag.
Net nog even gebeld of alle uitslagen er waren, en die assistente kon niet vaak genoeg roepen hoe mooi alles er uit zag... Dan ben ik benieuwd naar de uitslag van de zwemmers, moet toch iets te vinden zijn zou je denken. Nou ja, niet altijd natuurlijk.
pi_78685478
Zo stom die onduidelijkheid. Alle tekenen zien er zo goed uit, maar ja, dan wil je natuurlijk ook een positieve test in je handen hebben.
Ga je nog testen voor je naar de gyn gaat PZE?
pi_78685941
toch wordt het wel weer spannender pze... ik blijf gewoon voor je duimen.
pi_78685953
Ja, maar dan wel vrijdag denk ik, ik heb morgen onverwacht toch niet zoveel tijd 's morgens. Moet ook zeggen dat ik weinig haast heb. Teleurstellingen genoeg gehad.
Ga jij eens bevallen trouwens!
pi_78686050
Pze wat vreselijk spannend zeg
Waar is die rondrensmiley?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')