quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Mawlid an-Nabi (Arabisch: مولد النبي) is een islamitisch feest waarop zowel de geboorte- als de sterfdag van Mohammed, profeet binnen de islam, wordt gevierd en herdacht. Bron: Wikipedia
Ach, volwassenen kunnen ook nog jong doen.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef Ayca het volgende:
Pff wilde ik weer eens wat met twitter doen zegt hij dit: Twitter is stressing out a bit right now, so this feature is temporarily disabled.
Facebook gebruik ik alleen voor fvquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Facebook doet alles wat twitter kan én meer.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Facebook gebruik ik alleen voor fv![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:09 schreef Sala-adin het volgende:
Hyves,twitter,facebook en myspace.
Ik wil ook politici volgen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Waarom zou je dan uberhaupt aan twitter beginnen als je precies hetzelfde kan doen met FB.
@ayka ja ik ben nu even een koffiepauze aan het nemen, over een uurtje of drie ga ik weer verder ouwehoeren met mijn collega-nietsnutten #tweede kamerquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef Ayca het volgende:
Geen flauw idee.daarom wilde ik het even proberen.
maar nu doet die kutsite het niet
Neequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Relax, take it eeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaassssssyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ga een film kijken, of maak je huiswerk voor de rest van de vakantie nu af.quote:
HDquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken? The Last Samurai in HD.
Blijkbaar veel dingen die niet kloppenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Wat denk je wel niet over mij.
dit is reden genoeg voor mij om gemeen te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom zo gemeen wikkie? Ik kan wel lachen.. en geen muhaha lach. Jammer dat ik het niet kan bewijzen.
Hoe zal ik je dan noemen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit is reden genoeg voor mij om gemeen te zijn.
Oke, wikkie Wik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat mag, maar hoeft niet. Gewoon mijn naam is ook goed, hoor, Ezel Emel.
Je misbruikt mijn goedhartigheid, in het echt was ik allang woest geworden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is fok, daar kan ik mezelf anders voordoen.
Het ging me om de naam Pickwick, maar nu heb je het al verpest door je te concentreren op 'citroen'. Het plaatje was gewoon willekeurig uitgekozen.quote:
Oh, nu snap ik hem pasquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het ging me om de naam Pickwick, maar nu heb je het al verpest door je te concentreren op 'citroen'. Het plaatje was gewoon willekeurig uitgekozen.![]()
Later.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Douchen, lezen en slapen. Ciao!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef donnerkabab het volgende:
whehehhe Tarkan zit in de gevangenis.. ouwe drugsdealert..
Het maken van een schema is iets anders dan je eraan houden hèquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben trots op mijzelf, ik heb voor de komende drie weken een streng, maar goed studeerschema gemaakt. Ik wil dit trimester gemiddeld een 8 staan.
Vet handig toch!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw tentamens zijn wel heel erg verspreid over het jaar.
Het diploma is ook niks meer waard tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb in maart tentamen voor zo'n vak waarvan de tentamenvragen al bekend zijn. Het zijn iets van 12 vragen en daar worden er willekeurig 5 uit gehaald voor het tentamen. De antwoorden zijn niet bekend (en je kunt er ook niet over corresponderen met de docent), maar je kunt het zelf dus opzoeken.
Gelukkig dat er nog een opdracht is verbonden aan het vak, anders had ik het nogal nutteloos gevonden.![]()
Wat voor vak is dat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb in maart tentamen voor zo'n vak waarvan de tentamenvragen al bekend zijn. Het zijn iets van 12 vragen en daar worden er willekeurig 5 uit gehaald voor het tentamen. De antwoorden zijn niet bekend (en je kunt er ook niet over corresponderen met de docent), maar je kunt het zelf dus opzoeken.
Gelukkig dat er nog een opdracht is verbonden aan het vak, anders had ik het nogal nutteloos gevonden.![]()
Dude, die hoor je lopend op te eten, thuis eten vernielt de magiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga nu even genieten van mijn twee versgehaalde lahmacuns.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude, die hoor je lopend op te eten, thuis eten vernielt de magie
Dat niet, het klinkt niet bijster interessant/nuttig in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Group Dynamics, als het je wat zegt.
Het is ook oersaai. Ik heb het ook alleen maar gekozen omdat ik naast mijn vaste vakkenpakket verplicht 3 extra minorvakken moet volgen (en dit is er 1 van) als onderdeel van mijn opleiding. Omdat je er relatief weinig voor hoeft te doen, heb ik dit vak gekozen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat niet, het klinkt niet bijster interessant/nuttig in ieder geval.
Oh, je mag zelf kiezen? Dat is wel tof.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is ook oersaai. Ik heb het ook alleen maar gekozen omdat ik een naast mijn vaste vakkenpakket verplicht 3 extra minorvakken moet volgen (en dit is er 1 van) als onderdeel van mijn opleiding.
Ik heb het eerste semester aan de EUR een vak gevolgd dat best een zware studielast had, International and European Politics, dus nu wilde ik het wat rustig aan doen. En zie edit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, je mag zelf kiezen? Dat is wel tof.
Maar je hebt de makkelijkste vakken gekozen, of gewoon zomaar wat?
Ah zo, maar wel leuk dat je zelf vakken mag kiezen. Helaas heb ik die vrijheid nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het eerste semester aan de EUR een vak gevolgd dat best een zware studielast had, International and European Politics, dus nu wilde ik het wat rustig aan doen. En zie edit.
Een andere minor heb ik vorig jaar gevolgd, dus met Group Dynamics heb ik de 3-minorenverplichting compleet.
Een telesync-versie. Het geluid is ietwat krakkemikkig, maar wel te doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Staat the book of eli al op de 'openbare' videotheek?
The Hurt Locker en Zombieland ligt maar net aan waar je zin in hebt. Zombieland is grappig, The Hurt Locker wat serieuzer + een oorlogsfilm.
Brein wil een wet dat je er niet meer over mag praten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks lenen, keihard downloaden die hap, zolang het nog gewoon legaal is.
Brein wil wel meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Brein wil een wet dat je er niet meer over mag praten.
Ik ga 'm nu kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:48 schreef Rookert het volgende:
Ik ben Zombieland ook aan het downloaden, torrent schiet alleen weer niet op![]()
HD
Al gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
IHVK, wil je zien wat voor gluiperige klootzakken er rondlopen bij STV?
http://webtv.hurriyet.com.tr/category.aspx?cid=2&vid=4409&bid=1&hid=13894505
Mijn laptop vertoont sinds kort steeds weer overhittingsverschijnselen als ik een HD-film wil kijken of een spel wil spelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:48 schreef Rookert het volgende:
Ik ben Zombieland ook aan het downloaden, torrent schiet alleen weer niet op![]()
HD
Dit soort dingen zijn alleen maar positief voor Wilders natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
What's up trouwens met die Haagse imam die tegen de democratie is (), maar nu wel oproept om te gaan stemmen zodat Wilders niet aan de macht komt? Hij was bij EenVandaag
Je had ook een Apple moeten nemenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn laptop vertoont sinds kort steeds weer overhittingsverschijnselen als ik een HD-film wil kijken of een spel wil spelen. Dan valt hij na een tijdje uit.
Niet fijn.
Houd een stofzuiger tegen de ventilatie, check of je fans het überhaupt nog doen etcquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn laptop vertoont sinds kort steeds weer overhittingsverschijnselen als ik een HD-film wil kijken of een spel wil spelen. Dan valt hij na een tijdje uit.
Niet fijn.
Hij kwam een beetje te stereotiep over als haatbaard imam iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn alleen maar positief voor Wilders natuurlijk.
Jammer dat Fawaz altijd zoveel aandacht krijgt, een liberale imam krijgt nooit aandacht van de pers. Maar zo werken de media nou eenmaal.
HP van anderhalf jaar oud.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je had ook een Apple moeten nemen
Welk merk?
Ah pure PVV-reclame dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij kwam een beetje te stereotiep over als haatbaard imam idd![]()
Hij zei ook "we moeten mensen in de overheid hebben die de belangen van de islam waarborgen". Kwam echt over alsof ie zei dat moslims moesten infiltreren
Denk het ook, die imam heeft het niet begrepenquote:
Voor het vervolg (serieuze tip) neem een Asus. Heeft standaard 2 jaar garantie als een van de weinige merken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Garantie is inmiddels wel verlopen, denk ik. Maar dat rotding heeft het altijd perfect gedaan, en nu opeens....
Asus is wel duur.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Voor het vervolg (serieuze tip) neem een Asus. Heeft standaard 2 jaar garantie als een van de weinige merken.
Als ik een desktop zou nemen zou ik hem online bestellen en in elkaar laten zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Rookert het volgende:
Mijn zus heeft een Dell Vostro 1500 van ruim 2 jaar oud, nooit gezeik mee gehad, viel me alles mee![]()
Wel een bakbeest, maar goed, ze neemt hem ook nooit meeDell is wel ok voor laptops, qua desktops zijn ze veel te duur
Dat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik een desktop zou nemen zou ik hem online bestellen en in elkaar laten zetten.
Asus is niet per se duur hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Asus is wel duur.
Die nieuwe Dell Studio's schijnen ook goed te zijn, en je kan ze ook nog eens volledig customizen. Maar misschien ga ik wel gewoon voor een desktop dan, want ik heb ook al een netbook.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou ja, ik hoop in ieder geval dat deze laptop nog wel een paar jaartjes meegaat.
Je hebt net tentamen gehad en dus een weekend soort van vrij ook al heb je over 2 weken tentamens, dus je mag je niet ververvelenquote:
Vind iets te doen.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Conclusie: je leidt een te goed leven. Stop met je studie, word zwerver en reis de wereld rond. Dan heb je altijd wel wat te doen.
Dat soort mensen zijn irritant als je zelf wel wat wilt doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef IHVK het volgende:
Er waren te weinig mensen die konden vandaag en toen ik ook nee zei ging het niet door.
(moe)
Maar nu verveel ik me.
Wat een luxeproblemen.
FIlpmjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn irritant als je zelf wel wat wilt doen![]()
Maar goed, heb ook weleens afgezegd![]()
Film, Olympische Spelen, spelletje, filosofische gesprekken houden met familie.
Of FOK!
No shit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die post is sarcastisch bedoeld trouwens.
Maar wel grappig.
En sterf door uithongering in een muf hutje in de koude bergen van Alaska.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Conclusie: je leidt een te goed leven. Stop met je studie, word zwerver en reis de wereld rond. Dan heb je altijd wel wat te doen.
Daar stierf hij toch omdat hij een giftige plant had gegeten of zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En sterf door uithongering in een muf hutje in de koude bergen van Alaska.Toevallig Into the Wild gezien?
Dat ook. Volgens Wiki hebben beiden bijgedragen aan zijn dood. Voordat ik de film had gezien wist ik niet dat het waargebeurd was. Het was wel zielig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar stierf hij toch omdat hij een giftige plant had gegeten of zo?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ook. Volgens Wiki hebben beiden bijgedragen aan zijn dood. Voordat ik de film had gezien wist ik niet dat het waargebeurd was. Het was wel zielig.Hoewel, hij heeft het wel een beetje opgezocht: onvoorbereid in z'n eentje gaan kamperen in de wilde natuur.
Ik ga slapenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef Rookert het volgende:
JULLIE VAKANTIE IS VOORBIJ, NANANANANAAAA
Teveel geslapen/ stress/ Spaanse griepquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Lang geslapen, maar tóch moe. Wat is dit nou weer.
Of het feit dat ik ´s nachts wakker werd gebeld door een vriend en ik ´s ochtends om 7 uur stipt wakker werd gemaakt door de rotebtrucks en de vrachtwagens die de AH komen bevoorradenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Teveel geslapen/ stress/ Spaanse griep
Raam open? Je moet je kamer luchten overdag, 's nachts moet de boel potdicht zitten en moet je rustig kunnen slapenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of het feit dat ik ´s nachts wakker werd gebeld door een vriend en ik ´s ochtends om 7 uur stipt wakker werd gemaakt door de rotebtrucks en de vrachtwagens die de AH komen bevoorraden.
Ik had mijn raam gewoon dicht moeten doen.
Frisse lucht is altijd relaxt, al helemaal als je wil slapen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Raam open? Je moet je kamer luchten overdag, 's nachts moet de boel potdicht zitten en moet je rustig kunnen slapen
Stilte is ook wat waardquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Frisse lucht is altijd relaxt, al helemaal als je wil slapen.
Apart dat jij zo'n last hebt van muggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
Is het niet te vroeg voor raam open? Ik doe het inde zomer altijd, maar ik word dan ook lekgeprikt door muggen.
Waar ik woon is het best groen, en veel sloten ook. (ideaal voor muggen)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Apart dat jij zo'n last hebt van muggen. Ik moet de eerste Rotterdamse mug die mij prikt nog tegenkomen.
Faal, je woont zeker in Barendrekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar ik woon is het best groen, en veel sloten ook. (ideaal voor muggen)
Ik woon niet echt in Rotterdam-Zuid he.
Nee gelukkig niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faal, je woont zeker in Barendrek.
Is DEET niet van die ontharingscremequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ga gewoon deze keer 5 potten DEET kopen en ramen wagenwijd open.
Maar bijna niet! Ik weet niet wat erger isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.![]()
Wel gewoon Rotterdam nog.
Nee dat is Veet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is DEET niet van die ontharingscreme?
[..]
Maar bijna niet! Ik weet niet wat erger is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens ik ben overgestapt op chrome ben ik nu stoer of niet?
Waarnaar dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee dat is Veet.
Oja het centrum stinkt.![]()
Geen idee, gewoon een mengeling van heel veel dingen. Terwijl het hier straks ruikt naar gras en bloemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarnaar dan?
Als er iets stinkt dan is het wel van dat anti-muggenspul![]()
![]()
. Ergo, jij stinkt (straks)
.
Deze randstedeling heeft geen idee hoe échte natuur ruiktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon een mengeling van heel veel dingen. Terwijl het hier straks ruikt naar gras en bloemen.![]()
DEET stinkt ook ja.
Ik heb familie in het noord-oosten, dus ik weet het wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze randstedeling heeft geen idee hoe échte natuur ruikt_! Ga eens naar het (noord)oosten of zuiden des lands.
Jij hebt echt ongewoon veel last van muggen. Bij ons vind je in de winter en herfst echt bijna geen mug of vlieg, terwijl ons woongebied zo'n 30 jaar terug poldergebied (dus vochtig) was. Wij hebben ook nog steeds veel slootjes en meertjes, maar ik kom geen muggen tegen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
Is het niet te vroeg voor raam open? Ik doe het inde zomer altijd, maar ik word dan ook lekgeprikt door muggen.
Procrastination in actiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar eerst ga ik een afwassen en de keuken en het toilet schoonmaken.
Misschien ruik ik zo lekker.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt echt ongewoon veel last van muggen. Bij ons vind je in de winter en herfst echt bijna geen mug of vlieg, terwijl ons woongebied zo'n 30 jaar terug poldergebied was. Wij hebben ook nog steeds veel slootjes en meertjes, maar ik kom geen muggen tegen.
Wij hebben de afgelopen jaren in Drenthe ook amper last gehad van muggen, wespen en andere beesten. Misschien hebben de winters wat meegeholpen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt echt ongewoon veel last van muggen. Bij ons vind je in de winter en herfst echt bijna geen mug of vlieg, terwijl ons woongebied zo'n 30 jaar terug poldergebied was. Wij hebben ook nog steeds veel slootjes en meertjes, maar ik kom geen muggen tegen.
Winters hebben daar weinig invloed op hoor. In Noorwegen heb je gigantische muggenplagen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij hebben de afgelopen jaren in Drenthe ook amper last gehad van muggen, wespen en andere beesten. Misschien hebben de winters wat meegeholpen?
Oh, en misschien moet ihvk maar eens wat muggennetjes/muggenroosters voor z'n ramen kopen of zo.
Nee we hebben slaven die in een rad rondrennen zodat wij kunnen internetten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben ze al electriciteit in Zuid, of gebruiken jullie nog kaarsen en olielampjes?
Lekker sjaport.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Nu even douchen; net gesport.
En de bits en bytes worden per koerier naar het juiste adres bezorgd?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee we hebben slaven die in een rad rondrennen zodat wij kunnen internetten.
Doen jullie ook nog aan jagen en verzamelen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee we hebben slaven die in een rad rondrennen zodat wij kunnen internetten.
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En de bits en bytes worden per koerier naar het juiste adres bezorgd?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak de motor af gaat slaan.
Instructeur helpt toch wel, je gaat eerst beetje rondrijden en sturen en gewoon het idee krijgen van wat het isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak de motor af gaat slaan.
Hij heeft al eerder gereden, volgens mijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Instructeur helpt toch wel, je gaat eerst beetje rondrijden en sturen en gewoon het idee krijgen van wat het is
Ik hoop dat dat toch moet lukken, heb vroeger al wat rijlessen gehad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Instructeur helpt toch wel, je gaat eerst beetje rondrijden en sturen en gewoon het idee krijgen van wat het is
Dan is er geen hoopquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder gereden, volgens mij.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:41 schreef Ayca het volgende:
Je bent al te laat, het heeft geen zin meer, hou maar op, morgen heb je nog een dag
Goh, hoe komt dat nouquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vakantie bijna afgelopen en nog zoveel doen. Had ik de eerste drie dagen maar alles afgemaakt.
Stomme pessimist..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:41 schreef Ayca het volgende:
Je bent al te laat, het heeft geen zin meer, hou maar op, morgen heb je nog een dag
Uitstelgedrag.quote:
Fietsen of hardlopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe krijg ik in een korte tijd een betere conditie (belangrijk)
Maar binnenkort waarschijnlijk piepjestest en ik moet die gewoon goed doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Fietsen of hardlopen.
Conditie krijg je niet snel, moet je opbouwen
Ga fitnessen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe krijg ik in een korte tijd een betere conditie (belangrijk)
Ga dan elke dag een halfuur of langer hardlopen of bijt de pijn weg bij de testquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar binnenkort waarschijnlijk piepjestest en ik moet die gewoon goed doen.
weet ik, maar tears klinkt leuker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik droomde dat ik een baby kreegquote:
JIj gaat wel een slechte moeder worden. Spaghetti voeren aan kinderen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een baby kreegen toen ging ik hem/haar de 2e dag spaghetti voeren
en ik moest die dag naar school voor een toets maar ik kon niet want ik had net een baby gekregen
dus toen kreeg ik een 1
hij/zij was 2 dagen oudquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
JIj gaat wel een slechte moeder worden. Spaghetti voeren aan kinderen?
Maar wel weer verantwoordelijk dat je niet naar school ging voor je kind, misschien word je wel een goede moeder.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
hij/zij was 2 dagen oud![]()
Tsjawe zaten ook in een heel kil gebouw en ik was helemaal alleen met mijn baby
Romantisch.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Min-e het volgende:
Ik heb vandaag een heel bijzonder cadeau gehad van Clio. Naast een heerlijk etentje, waarvoor nog mijn dank. Volgende keer zal ik beter mijn bord leeg eten.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Een paraplu. Hij wilde niet op straat gezien worden met iemand met een verregend hoofd.
Hoi! Lekker rustig hier.quote:
Ja het is een scheetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebeurde er dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi! Lekker rustig hier.![]()
Zeer romantisch.
Zo erg zelfs dat een motoragent het er zo gezellig uit vond zien dat hij ons niet zomaar voorbij wilde laten rijden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja het is een scheetje.
Had hij zich wel geschoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 20:17:57 ]
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had hij zich wel geschoren?Haha in het echt heeft ie geen enge ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je naar de gratis film, maandag? Allemaal fokkers.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Zo iedereen is hier aan het meeten. IHVK & Genus, Mine & Clio, who's next?
Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ga je naar de gratis film, maandag? Allemaal fokkers.![]()
Was jullie meet ook zo spannend IHVK?
Hahaha. Nee, jammer genoeg niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ga je naar de gratis film, maandag? Allemaal fokkers.![]()
Was jullie meet ook zo spannend IHVK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |