quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Mawlid an-Nabi (Arabisch: مولد النبي) is een islamitisch feest waarop zowel de geboorte- als de sterfdag van Mohammed, profeet binnen de islam, wordt gevierd en herdacht. Bron: Wikipedia
Ach, volwassenen kunnen ook nog jong doen.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef Ayca het volgende:
Pff wilde ik weer eens wat met twitter doen zegt hij dit: Twitter is stressing out a bit right now, so this feature is temporarily disabled.
Facebook gebruik ik alleen voor fvquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Facebook doet alles wat twitter kan én meer.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Facebook gebruik ik alleen voor fv![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:09 schreef Sala-adin het volgende:
Hyves,twitter,facebook en myspace.
Ik wil ook politici volgen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Waarom zou je dan uberhaupt aan twitter beginnen als je precies hetzelfde kan doen met FB.
@ayka ja ik ben nu even een koffiepauze aan het nemen, over een uurtje of drie ga ik weer verder ouwehoeren met mijn collega-nietsnutten #tweede kamerquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef Ayca het volgende:
Geen flauw idee.daarom wilde ik het even proberen.
maar nu doet die kutsite het niet
Neequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Relax, take it eeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaassssssyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ga een film kijken, of maak je huiswerk voor de rest van de vakantie nu af.quote:
HDquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken? The Last Samurai in HD.
Blijkbaar veel dingen die niet kloppenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Wat denk je wel niet over mij.
dit is reden genoeg voor mij om gemeen te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom zo gemeen wikkie? Ik kan wel lachen.. en geen muhaha lach. Jammer dat ik het niet kan bewijzen.
Hoe zal ik je dan noemen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit is reden genoeg voor mij om gemeen te zijn.
Oke, wikkie Wik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat mag, maar hoeft niet. Gewoon mijn naam is ook goed, hoor, Ezel Emel.
Je misbruikt mijn goedhartigheid, in het echt was ik allang woest geworden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is fok, daar kan ik mezelf anders voordoen.
Het ging me om de naam Pickwick, maar nu heb je het al verpest door je te concentreren op 'citroen'. Het plaatje was gewoon willekeurig uitgekozen.quote:
Oh, nu snap ik hem pasquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het ging me om de naam Pickwick, maar nu heb je het al verpest door je te concentreren op 'citroen'. Het plaatje was gewoon willekeurig uitgekozen.![]()
Later.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Douchen, lezen en slapen. Ciao!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef donnerkabab het volgende:
whehehhe Tarkan zit in de gevangenis.. ouwe drugsdealert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |