abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:12:33 #151
236046 NotYou
tigerblood
pi_79350572
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef BrandX het volgende:

[..]

het is userbashen, dat doen we niet op FOK!.
En als een FA bij het slotje zegt "ja doei" bedoelt hij niet dat je het in een ander forum kan proberen
Uhm.. Het is helemaal geen userbashen. Ik plaats slechts vraagtekens bij als doodnormaal omschreven handelingen die wat mij betreft goed fatsoen ver te buiten gaan en probeer te polsen of ik hier in mijn verontwaardiging en verbazing alleen sta. Wat gezien jullie reactie sterk zo lijkt te zijn...

Overigens heb ik in het voor klb relevante topic om opheldering gevraagd mbt het sluiten van mijn eerdere topic en het verwijderen van de openingspost en daar uiteindelijk de volgende reactie gekregen:
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:59 schreef zquing het volgende:
Er is geen ruimte voor alle klachten in KLB, daarom worden er ook slotjes gezet. Dat topic hoorde hier niet, aangezien de users er zeer waarschijnlijk niet mee kunnen omgaan. Een inhoudelijke discussie zou 't niet worden. Wil je die discussie toch houden dan moet je dat niet in KLB
Dus ik begrijp niet echt waarom jij nu zo doet.. En nee, die paar woorden van een forum admin, die in het relevante fb topic vervolgens niet te bekennen is, die zeggen mij niet erg veel.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:15:38 #152
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_79350672
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef BrandX het volgende:

[..]
En als een FA bij het slotje zegt "ja doei" bedoelt hij niet dat je het in een ander forum kan proberen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef zquing het volgende:
denk niet dat dit iets gaat worden in KLB, mischien ergens anders
Eenduidig beleid. Nice!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Boks-Chick vrijdag 19 maart 2010 @ 20:16:57 #153
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79350719
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef NotYou het volgende:

[..]

Uhm.. Het is helemaal geen userbashen. Ik plaats slechts vraagtekens bij als doodnormaal omschreven handelingen die wat mij betreft goed fatsoen ver te buiten gaan en probeer te polsen of ik hier in mijn verontwaardiging en verbazing alleen sta. Wat gezien jullie reactie sterk zo lijkt te zijn...

Overigens heb ik in het voor klb relevante topic om opheldering gevraagd voor het sluiten van mijn eerdere topic en het verwijderen van de openingspost en uiteindelijk de volgende reactie gekregen:
[..]

Dus ik begrijp niet echt waarom jij nu zo doet.. en nee, die paar woorden van een forum admin die in het relevante fb topic vervolgens niet te bekennen is die zeggen mij niet erg veel.
Hij zegt daar toch niet dat je het in GC moet doen? Maar goed ik snap dat je het hebt opgevat als zijnde: in een ander forum. Dat is echter niet de bedoeling.
Het topic blijft dicht.
lolwut
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:21:24 #154
236046 NotYou
tigerblood
pi_79350928
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

Hij zegt daar toch niet dat je het in GC moet doen? Maar goed ik snap dat je het hebt opgevat als zijnde: in een ander forum. Dat is echter niet de bedoeling.
Het topic blijft dicht.
Zoals Cherion al postte, dit was nota bene het laatste bericht in het oorspronkelijke topic:
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef zquing het volgende:
denk niet dat dit iets gaat worden in KLB, mischien ergens anders
Overigens ben ik wel erg benieuwd waarom remlof het oorspronkelijke topic gesloten heeft maar iets zegt mij dat ik ook hier geen reactie hoef te verwachten..

Mooi is dat trouwens, stalkpraktijken mogen hier uitgebreid besproken worden - alsof t de normaalste zaak van de wereld is - maar als iemand daar vervolgens kanttekeningen bij plaatst - of eigenlijk slechts wat vraagtekens - wordt diegene monddood gemaakt en toegesproken alsof hij achterlijk is.
Je suis Charlie Sheen
pi_79350941
Niet dat ik je heb aangegeven of heb lopen klagen of iets dergelijks hoor, maar ik had die topics toevallig wel gelezen en ik weet ook dat het over mij ging. En ik wou eerst helemaal niet reageren maar ik merk dat het je nogal hoog zit dus wil ik wel even een statement maken.
En het is wel userbashen want je noemt ons meteen stalkers en alsof we allemaal ervaringen daarover uitwisselen en dat is niet eens zo.. Je probeert een rel te maken om niks.

Ik ga nu even voor jou relativeren omdat je zelf niet zo goed leest of dingen verkeerd oppakt.

Het stukje over mensen natrekken op hyves en googlen dat doet bijna iedereen, zeker als je verliefd bent en dat was ik toen ook wel.. En dan doen veel mensen dat hoor, zoek maar eens naar een topic hier op fok over gekke dingen die je doet als je verliefd bent. En wat denk je als er een criminele naam op internet wordt gepost?? Dan zit er ook een heel leger "stalkers" die naam volledig binnenste buiten te keren.
Je trekt dat heel erg uit zijn verband.

En dan het stukje over de camera's en het volgen etc.. er staat zeer duidelijk bij dat dat vroeger was en er staat ook nergens dat dat als normaal gedrag wordt gezien, er staat juist dat het een extreme, hele extreme fiep/obsessie was <--WAS , en een obsessie is geen normaal gedrag en zo wordt dat dus ook niet besproken alsof het de normaalste zaak is.
Daarnaast kan je verder lezen in een post die je niet gequote hebt, dat het ruim 10 jaar geleden is...
En een vorm was van overdreven doorgezet kinderlijk avontuurlijk gedrag.

Alles in een nutshell, je maakt je druk om niets.. hebt het verkeerd opgevat en je kan gewoon rustig gaan slapen
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  Boks-Chick vrijdag 19 maart 2010 @ 20:23:03 #156
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79350995
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zoals Cherion al postte, dit was nota bene het laatste bericht in het oorspronkelijke topic:
[..]

Overigens ben ik wel erg benieuwd waarom remlof het oorspronkelijke topic gesloten heeft maar iets zegt mij dat ik ook hier geen reactie hoef te verwachten..

Mooi is dat trouwens, stalkpraktijken mogen hier uitgebreid besproken worden - alsof t de normaalste zaak van de wereld is - maar als iemand daar vervolgens kanttekeningen bij plaatst - of eigenlijk slechts wat vraagtekens - wordt diegene monddood gemaakt en toegesproken alsof hij achterlijk is.
Je hebt als het goed is een PM van Zquing.
lolwut
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:23:38 #157
236046 NotYou
tigerblood
pi_79351023
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef Autidude het volgende:
Niet dat ik je heb aangegeven of heb lopen klagen of iets dergelijks hoor, maar ik had die topics toevallig wel gelezen en ik weet ook dat het over mij ging. En ik wou eerst helemaal niet reageren maar ik merk dat het je nogal hoog zit dus wil ik wel even een statement maken.
En het is wel userbashen want je noemt ons meteen stalkers en alsof we allemaal ervaringen daarover uitwisselen en dat is niet eens zo.. Je probeert een rel te maken om niks.

Ik ga nu even voor jou relativeren omdat je zelf niet zo goed leest of dingen verkeerd oppakt.

Het stukje over mensen natrekken op hyves en googlen dat doet bijna iedereen, zeker als je verliefd bent en dat was ik toen ook wel.. En dan doen veel mensen dat hoor, zoek maar eens naar een topic hier op fok over gekke dingen die je doet als je verliefd bent. En wat denk je als er een criminele naam op internet wordt gepost?? Dan zit er ook een heel leger "stalkers" die naam volledig binnenste buiten te keren.
Je trekt dat heel erg uit zijn verband.

En dan het stukje over de camera's en het volgen etc.. er staat zeer duidelijk bij dat dat vroeger was en er staat ook nergens dat dat als normaal gedrag wordt gezien, er staat juist dat het een extreme, hele extreme fiep/obsessie was <--WAS , en een obsessie is geen normaal gedrag en zo wordt dat dus ook niet besproken alsof het de normaalste zaak is.
Daarnaast kan je verder lezen in een post die je niet gequote hebt, dat het ruim 10 jaar geleden is...
En een vorm was van overdreven doorgezet kinderlijk avontuurlijk gedrag.

Alles in een nutshell, je maakt je druk om niets.. hebt het verkeerd opgevat en je kan gewoon rustig gaan slapen
Dus het was slechts gericht op één of enkele personen, of was je obsessie juist random mensen bespioneren/volgen?

toevoeging: wanneer je in een auto mensen achtervolgt en filmt, is daar weinig kinderlijks aan. Dan ben je een volwassen kerel en komt het niet kinderlijk en onschuldig over als je anderen achtervolgt. Eerder eng/bedreigend.
Je suis Charlie Sheen
pi_79351347
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dus het was slechts gericht op één of enkele personen, of was je obsessie juist random mensen bespioneren/volgen?
Met hyves checken enzo en alles uitpluizen was ik verliefd, vreemde mensen hun priveleven interesseert mij werkelijk niets hoor, heeft het ook nooit gedaan. En vroeger lag de obsessie veel meer in de aparatuur en de middelen dan om de informatie, al was het natuurlijk een uber kick als je super "top secret" of bizar vreemde informatie kon inwinnen. Maar het was veel meer het spel. Met volgen ook, dat waren meestal wel bekenden of "vijanden". Of een vriend die 40km verderop werkte en dan opwachten bij ze werk en de hele rit naar huis er zo dicht mogelijk op zitten zonder dat ie het in de gaten heeft.
Het was ontzettend kinderachtig James Bond spelen
En dat is dan besproken in het topic omdat het wel een redelijk typisch ASS dingetje is.. blijven hangen in kinderachtige gedrag of in een filmische wereld leven.

Maarja, het leven is hard heh.. en je kan niet altijd kind blijven En op een gegeven moment wordt het toch ook echt raar of misschien zelfs strafbaar.. dus dat houd vanzelf dan wel op na de tienerjaren en als er automatisch meer verantwoordelijkheid in het leven komt.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:32:53 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_79351375
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

toevoeging: wanneer je in een auto mensen achtervolgt en filmt, is daar weinig kinderlijks aan. Dan ben je een volwassen kerel en komt het niet kinderlijk en onschuldig over als je anderen achtervolgt. Eerder eng/bedreigend.
Je bent al geband. De reden is dat R&P een serieus forum is en we het niet op prijs stellen dat je users die daar hun problemen posten belachelijk maakt. Ik had je al kunnen bannen na je eerste topic maar ik was coulant. Na nog zo'n topic was de maat vol. Tot over 48 uur.
pi_79351952
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Je bent al geband. De reden is dat R&P een serieus forum is en we het niet op prijs stellen dat je users die daar hun problemen posten belachelijk maakt. Ik had je al kunnen bannen na je eerste topic maar ik was coulant. Na nog zo'n topic was de maat vol. Tot over 48 uur.

Nu voel ik mij helemaal schuldig.. want hij stelt wel een terechte vraag vind ik, en hij zat er echt mee. Maar het was wel in een verkeerd forum misschien en het was ook wel beter geweest als hij het in R&P had gehouden. Maar ik had misschien eerder moeten reageren om die bewuste posts wat duidelijker te maken ofzo.

Ik vind dat er veel meer andere users zijn die behoorlijk autist onvriendelijk zijn en keihard discrimineren, de kunst is om daar dan over heen te lezen of heel veel ONZ/GC en KLB topics te vermijden... en het hoort niet zo te zijn maar het gebeurt best veel.. en die mensen worden toch ook niet gebannend? Niet dat je alles in de gaten kan houden, maar ik vind het discriminatie gehalte van deze user bij lange na niet schokkend genoeg voor een ban.

En ik vind het echt lullig want als ik misschien eerder had gereageerd/gerelativeerd dan had het misschien niet eens gebeurd..

Ik ben ook helemaal niet boos op hem, het is alleen niet netjes dat hij het zo achter onze rug om doet. Dat hij wel meeleest (stalken?) en dan ergens anders er zonder kennisgave over wilt praten.
Ik vind de ban een beetje overdreven
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:57:15 #161
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_79352511
Wat een onzin zeg... Laatste reactie is notabene "misschien ergens anders" van een moderator. Wordt je om gebanned. Pff..

[ Bericht 71% gewijzigd door Cheiron op 19-03-2010 21:12:20 ]
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:59:16 #162
104871 remlof
Europees federalist
pi_79352607
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef Autidude het volgende:

[..]

Nu voel ik mij helemaal schuldig.. want hij stelt wel een terechte vraag vind ik, en hij zat er echt mee. Maar het was wel in een verkeerd forum misschien en het was ook wel beter geweest als hij het in R&P had gehouden. Maar ik had misschien eerder moeten reageren om die bewuste posts wat duidelijker te maken ofzo.

Ik vind dat er veel meer andere users zijn die behoorlijk autist onvriendelijk zijn en keihard discrimineren, de kunst is om daar dan over heen te lezen of heel veel ONZ/GC en KLB topics te vermijden... en het hoort niet zo te zijn maar het gebeurt best veel.. en die mensen worden toch ook niet gebannend? Niet dat je alles in de gaten kan houden, maar ik vind het discriminatie gehalte van deze user bij lange na niet schokkend genoeg voor een ban.

En ik vind het echt lullig want als ik misschien eerder had gereageerd/gerelativeerd dan had het misschien niet eens gebeurd..

Ik ben ook helemaal niet boos op hem, het is alleen niet netjes dat hij het zo achter onze rug om doet. Dat hij wel meeleest (stalken?) en dan ergens anders er zonder kennisgave over wilt praten.
Ik vind de ban een beetje overdreven
Dat laatste dus. En dat bij herhaling was genoeg voor een ban.
Sowieso, na een slotje nog een keer eenzelfde topic openen is meestal al genoeg voor een ban.
pi_79352737
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat laatste dus. En dat bij herhaling was genoeg voor een ban.
Sowieso, na een slotje nog een keer eenzelfde topic openen is meestal al genoeg voor een ban.

oh.. ik heb je net nog een PM gestuurd Maar ja, jij bent baas!
Ik vind het alleen wel een zware ingreep, want het probleem is volgens mij ook wel opgelost.
Ik heb wel ergere dingen meegemaakt hier hoor
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:52:06 #164
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79366651
-Edit- laat maar, had wat vertraging .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Boks-Chick zaterdag 20 maart 2010 @ 10:54:52 #165
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79366691
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:52 schreef Zeroku het volgende:
-Edit- laat maar, had wat vertraging .

Keb hem even centraal gezet, iedereen loopt zich altijd de tandjes te zoeken naar dat topic
lolwut
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:17:02 #166
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79367210
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:54 schreef BrandX het volgende:

[..]

Keb hem even centraal gezet, iedereen loopt zich altijd de tandjes te zoeken naar dat topic
, danku.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:21:09 #167
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79372250
Deze virtuele lijsten (handig om die in de OP te zetten ) laten zien hoe de totals eruit zouden zien als iedereen in het zelfde tempo door zou posten als ze dit jaar gedaan hebben. Dat is een willekeurige periode om voor zoiets te gebruiken. Dat zou ook kunnen op basis van de laatste 12 maanden, 6 maanden of 3 dagen, etc. Het is maar voor de fun.

Kan dit nog even in de OP van maand & Jaarcijfers . Want je had het bericht gelocked zag ik .
  Boks-Chick zaterdag 20 maart 2010 @ 14:25:21 #168
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79372366
done

Het locken gaat automatisch als je een bericht van een user aanpast .
lolwut
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:48:20 #169
159761 Arn0
Abbey Road
pi_79372975
Crosspost, maar;
http://forum.fok.nl/user/history/296469

Spamt in verschillende subfora.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:48:33 #170
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79372980
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:25 schreef BrandX het volgende:
done

Het locken gaat automatisch als je een bericht van een user aanpast .
Weet ik . Maar bedankt
  Boks-Chick zaterdag 20 maart 2010 @ 14:53:50 #171
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79373140
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:48 schreef Arn0 het volgende:
Crosspost, maar;
http://forum.fok.nl/user/history/296469

Spamt in verschillende subfora.
thanks! Ik ben um aan ut killûh
lolwut
  maandag 22 maart 2010 @ 17:43:53 #172
159761 Arn0
Abbey Road
pi_79455280
[FOK!radio] Patrij van de Niks wil niks

Kan de topictitel aangepast worden naar Partij ipv Patrij? anders krijgen we misschien famfare toestanden
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  Boks-Chick maandag 22 maart 2010 @ 18:53:45 #173
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79457688
Remlof heeft het al geregeld
lolwut
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:11:02 #174
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_79476437
Heb al een TR gedaan, maar die wordt niet in behandeling genomen blijkbaar:

Spam met een nieuw accountje:

Hete laptop op schoot

(en niet de quote vergeten)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:20:47 #175
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79477549
dank je, we sliepen als normale mensen toen allemaal, dus dan nemen we niets in behandeling
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')