abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78676737
Welkom stiekemerd En voor ons is het geen probleem, maar ik vermoed dat BE wel zal willen dat je je bekend maakt bij haar via PM
pi_78676821
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:23 schreef leonieke het volgende:
Welkom stiekemerd En voor ons is het geen probleem, maar ik vermoed dat BE wel zal willen dat je je bekend maakt bij haar via PM
aangezien ik haar ken, heb ik dat al gedaan
pi_78676858
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef stiekemerd het volgende:

[..]

aangezien ik haar ken, heb ik dat al gedaan
OH!
Oooh!

Dat is gemeen

Of je moet natuurlijk BE zelf zijn (en ik heb in mijn vorige post getwijfeld of ik dat er ging bij zetten of niet ).
pi_78677805
ik heb een ander vermoeden wie je bent... mag ik je pmmen?
pi_78678116
welkom stiekeme stiekemerd!
pi_78678294
@Leonieke: Ik ben niet BE, dat kan ik naar eer en geweten zeggen!

@mijsje: mijn inbox staat open hoor
pi_78678571
@Stiekemerd: welkom! Ik wordt altijd wel heeeeeel erg nieuwsgierig van geheimzinnig gedoe!
pi_78678860
Succes stiekemerd!
pi_78679026
Ha die Stiekemerd, heel erg veel klusplezier gewenst alvast. (Dat vind ik als natuurlijk het allerleukst)
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_78679624
Welkom! Veel pezier en succes stiekemerd!

Vandaag weer een positieve ovulatie test dag 4
ik gebruik testjes van babyboom...van die goedkope dipsticks.
Zou dat nog uitmaken denken jullie? Vorige keer was hij maar 1 dag positief en verder heb ik altijd een licht streepje....maar nu dus al vier dagen dik positief..en ook niet echt vruchtbaarslijm
pi_78679650
En je kan onmogelijk zwanger zijn, suuzzz?
pi_78680084
Nou ik heb afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan en die was negetief.....Maar als de ovulatietest positief uitslaat vanwege zwangerschap dan zou een zwangerschap toch ook positief moeten zijn? of kan een ovulatietest dan al eerder positief zijn?
pi_78680240
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef suuzzz het volgende:
Nou ik heb afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan en die was negetief.....Maar als de ovulatietest positief uitslaat vanwege zwangerschap dan zou een zwangerschap toch ook positief moeten zijn? of kan een ovulatietest dan al eerder positief zijn?
Over eerder of later durf ik me niet uit te spreken, maar er zijn hier al verschillende dames gepasseerd die een ovulatietest als zwangerschapstest hebben gebruikt. Daarom dat ik eraan dacht. Heb er zelf geen ervaring mee
Kun je niet nog eens testen met een zwangerschapstest want het lijkt me ook wel raar dat je 4 dagen na je NOD al terug een eisprong zou hebben.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:44:35 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78680350
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:23 schreef leonieke het volgende:

Maar idd, ik had al PM nog voor ik hier gezien had dat er een nieuwe kloon was. Wat zijn jullie toch lief!
EN ja, ik weet het, en nee, ik zeg niks!
pi_78681347
Kolonia, wat jammer weer

Taffie, gefeiciteerd meid!
Ik hoop dat we met zijn allen snel mogen volgen.
pi_78681430
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef suuzzz het volgende:
Ik weet dat ik een langzame HCG-aanmaak heb en het daardoor wat langer duurt voor er een positieve zwangerschapstest is, overigens na die 3 dagen positieve ovutesten waarin ik idd zwanger werd, heb ik voor ik een zwangerschapstest durfde te doen ook met ovutesten gekeken of er wat onderweg was.

De ovutesten op 11 t/m 16 dagen na de ovulatie staan hier.
Pas op dag 17 na ovulatie durfde ik een zwangerschapstest te doen, en ondanks de duidelijke veranderingen op de ovutesten vond ik die zwangerschapstest voor DPO 17 niet dusdanig overtuigend dat ik het hier durfde te melden, die DPO 17 zwangerschapsttest staat hier.
Ik kan me dus voorstellen dat ik een paar dagen eerder geen positieve zwangerschapstest zou hebben gehad.

Wat ik wil zeggen: misschien zou je er nog een zwangerschapstest tegenaan moeten gooien

Even een duidelijke disclaimer voor degenen die niet weten hoe en wat:
Deze beelden zijn van november 2009, ik ben inmiddels niet meer zwanger.
pi_78681493
Stiekemerd, welkom

En rap door naar Z&G uiteraard
pi_78681826
leonieke ---> Zaterdag was niet mijn NOD.....na mijn mk in dec ben ik niet meer ongesteld geweest. Wel dacht ik een eisprong(positeive ovulatietest) te hebben gehad, maar werd daarna ook niet ongesteld...dit was waarschijnlijk dus niet mijn eisprong. Zaterdag was een maand na die positieve ovulatietest en omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden heb ik voor de zekerheid een zwangerschaptest gedaan. Mijn eerst ovulatietest na een maand vakantie was namelijk positief..
Sorry voor het lange verhaal
pi_78682105
Soneal-----> dankje voor je reactie!

Misschien moet ik morgenochtend idd maar een zwangerschapstest doen voor de zekerheid...
Vind het wel naar dat mijn lijf zo onduidelijk is! dacht juist dat mijn lijf het allemaal zo duidelijk liet zien/voelen/merken
pi_78684455
Geen lang verhaal, hoor, suuzzz. Heb een paar zaken gemist waardoor ik nu wel beter begrijp waarom je zo vlug na de zwangerschapstest ovulatietesten gebruikt.
Wat naar idd dat je lichaam zo onduidelijk is. We zouden gewoon een venstertje in onze buik moeten hebben
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:32:34 #196
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_78684980
taffie, gefeliciteerd! suuzz, ik heb bij mijn eerste zwangerschap olk eerst met een ovutest getest. Die was vet positief en daarna een kruidvattest die ook positief was, maar nog wel vrij licht. Hier gaat het verder zijn gangetje, ongi voorbij en dus weer aan de klus
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:36:54 #197
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_78685154
stiekemerd, welkom hier! Ik hoop dat je jezelf snel bekend kunt maken. Ik ben heel nieuwsgierig...
pi_78686192
Stiekemerd, welkom inderdaad.
Ik ben ook nieuwsgierig
pi_78686996
en ik ben ongeduldig, wil mezelf graag bekend maken, hopelijk duurt het niet lang

ik heb geen ervaring met ovulatietesten, mijn vorige zwangerschappen waren er gewoon ineens om het zo maar te zeggen. ik was er niet mee bezig. Nu ik dat wel ben voelt dat best wel raar, oneerlijk ook tegeover anderen die al zo lang wachten .. ik heb tenslotte al kids, waarom moet ik er dan nog eentje bij? ja om een brusje voor de anderen te brouwen, maar jullie snappen mijn gevoel misshien beter dan ik het zelf doe.

Taffie jij nog gefeliciteerd!! dat de rest hier je maar snel mag volgen
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:05:07 #200
272454 Boepie
spannend!
pi_78700800
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef suuzzz het volgende:
Taffie : Gefeliciteerd!!

uhmmm kan je 3 dagen achterelkaar een positieve ovulatietest hebben?? en dan vandaag weer donkerder dan gistere? naja het dat het kan is me duidelijk maar is dat normaal?
vorige ei was hij maar 1 dag positief ...
Ik zou dat ook nog niet goed weten.. ik had 2dagen positief zondag en maandag en zondag geklust zeg maar en daarna geen kans meer tot klussen gehad, dus spannend op zich hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')