quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef suuzzz het volgende:Nou ik heb afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan en die was negetief.....Maar als de ovulatietest positief uitslaat vanwege zwangerschap dan zou een zwangerschap toch ook positief moeten zijn? of kan een ovulatietest dan al eerder positief zijn?
Ik weet dat ik een langzame HCG-aanmaak heb en het daardoor wat langer duurt voor er een positieve zwangerschapstest is, overigens na die 3 dagen positieve ovutesten waarin ik idd zwanger werd, heb ik voor ik een zwangerschapstest durfde te doen ook met ovutesten gekeken of er wat onderweg was.
De ovutesten op 11 t/m 16 dagen na de ovulatie staan
hier.
Pas op dag 17 na ovulatie durfde ik een zwangerschapstest te doen, en ondanks de duidelijke veranderingen op de ovutesten vond ik die zwangerschapstest voor DPO 17 niet dusdanig overtuigend dat ik het hier durfde te melden, die DPO 17 zwangerschapsttest staat
hier.
Ik kan me dus voorstellen dat ik een paar dagen eerder geen positieve zwangerschapstest zou hebben gehad.
Wat ik wil zeggen: misschien zou je er nog een zwangerschapstest tegenaan moeten gooien
Even een duidelijke disclaimer voor degenen die niet weten hoe en wat:
Deze beelden zijn van november 2009, ik ben inmiddels niet meer zwanger.