Hihi...dank jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef Soneal het volgende:
[..]
Shirley heeft duidelijk aangegeven al ongesteld te zijn geworden, ze alleen nog geen nieuwe NOD opgegeven, maar met een cyclus van 28 dagen en een maand van 28 dagen ga ik er vanuit dat die dan dus op 25 maart zal zijn....
maar dat is mijn berekening, geen NOD-aanpassingsverzoek van Shirley
[..]
Ja eind van het jaar, dus 2011 gaan we voor. Maar toch, ik hou stiekem hoop dat het ineens nu al zover is. Maar tot die tijd leef ik gewoon lekker met jou mee!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nouk! Ja leuk hé? Ik hoop je ook snel te zien hier, wanneer gaat ie afstuderen?
Ik had in oktober ook 3 dagen een positieve ovutest, en werd toen nog zwanger ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef suuzzz het volgende:
Taffie : Gefeliciteerd!!![]()
uhmmm kan je 3 dagen achterelkaar een positieve ovulatietest hebben?? en dan vandaag weer donkerder dan gistere? naja het dat het kan is me duidelijkmaar is dat normaal?
vorige ei was hij maar 1 dag positief ...
Ja, bij mij was dat ook wel eens. Steeds donkerder en opeens was ie weg!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef suuzzz het volgende:
Taffie : Gefeliciteerd!!![]()
uhmmm kan je 3 dagen achterelkaar een positieve ovulatietest hebben?? en dan vandaag weer donkerder dan gistere? naja het dat het kan is me duidelijkmaar is dat normaal?
vorige ei was hij maar 1 dag positief ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |