dat is waar inderdaad. alhoewel ik me dit jaar erg verheug op Chris Cunningham, regiseur van ondermeer Rubber Johnny, wat een held.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Schaamteloze TVP, vorig jaar op reis door Europa zouden we hierheen gaan. Helaas was het uitverkocht. Lijkt me wel heel vet! (Al waren de namen vorig jaar beter)
Dichtbij is in dit geval nogal relatief.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik hoop dat ik een vriendin meekrijg! Plan was toch al Berlijn, bedacht me vandaag ineens dat Melt! vlakbij ligt
Vlakbij, niet dichtbij! Dichter bij Berlijn dan Nederland :p En je kunt met de bus vanaf daar naar Melt!, las ik op de site.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dichtbij is in dit geval nogal relatief.
Ja, in dat geval heb je gelijk. Vrienden van mij wilden vorig jaar met de trein heen er weer pendelen maar zijn uit pure ellende gaan wildkamperen zo ver was het naar Berlijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vlakbij, niet dichtbij! Dichter bij Berlijn dan Nederland :p En je kunt met de bus vanaf daar naar Melt!, las ik op de site.
Oja?quote:
Jupquote:
Tof!quote:
Vorig jaar zou ik er heen gaan , was toen op doorreis in Europa. Toen wij aankwamen in londen was het uitverkocht, dit was 5/6 dagen voor aanvang van het festival.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:35 schreef frame-saw het volgende:
Wanneer was het vorig jaar eigenlijk uitverkocht?
Heb wss pas begin juli genoeg geld om er een te kopen
Ah dan ga ik me (nog) niet te veel zorgen makenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vorig jaar zou ik er heen gaan , was toen op doorreis in Europa. Toen wij aankwamen in londen was het uitverkocht, dit was 5/6 dagen voor aanvang van het festival.
Ik had mijn kaartje vorig jaar in juni gekocht, je heb nog ruim de tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 16:35 schreef frame-saw het volgende:
Wanneer was het vorig jaar eigenlijk uitverkocht?
Heb wss pas begin juli genoeg geld om er een te kopen
gelukkig is het mooie looproutequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef JackHerrer het volgende:
Hier is het topic![]()
Vorig jaar een heel tof weekend daar gehad, dus toch besloten om dit jaar weer te gaan. De line-up ziet er alweer heel goed uit, nu nog beter weer dan vorig jaar dan gaat het helemaal goed komen. Alleen jammer dat het zo ver lopen is van de camping, wij zitten omdat er iemand met een camper bij was en twee mensen zonder tent die in een auto slapen helemaal aan de rand van het terrein dus moesten elke avond 3 kwartier teruglopen, totdat we de allerlaatste nacht de pendelbus ontdekten
Ik weet alleen niet of ik 2 dagen ga of 3, want die zondag vorig jaar was toch wel redelijk tam en vroeg afgelopen.
De donderdagavond was wel een feest met al die verschillende partytenten waar het feest was.
Behalve als je ooit auditie wil doen voor Stompquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je moet het festival beleven op de eerste twee dagen en daarna uitrusten
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:36 schreef MaJo het volgende:
Tvptje, zit eraan te denken om ook te gaan
I know! Vind de programmering van sziget tot nu toe ruk dus nu ben ik naar melt aan het kijken. Alleen lief weet nog van niks en Ik heb geen idee of hij dit leuk vindtquote:
Grote bouwwerken sowieso welquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:09 schreef Luna3 het volgende:
Ik ben nog nooit op Melt geweest, maar kan iemand me vertellen of het een beetje te vergelijken is met het vroegere Robodock? Want dat vond ik altijd super vet namelijk! Of zijn er geen grote bouwwerken op Melt met mechanische snufjes aanwezig? Op de foto's lijkt dat namelijk wel...
Dit is een DJ podium.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:09 schreef Luna3 het volgende:
Ik ben nog nooit op Melt geweest, maar kan iemand me vertellen of het een beetje te vergelijken is met het vroegere Robodock? Want dat vond ik altijd super vet namelijk! Of zijn er geen grote bouwwerken op Melt met mechanische snufjes aanwezig? Op de foto's lijkt dat namelijk wel...
O maar wel echt vet ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:07 schreef Bravebart het volgende:
Grote bouwwerken sowieso wel
[ afbeelding ]
maar die zijn allemaal statischGelukkig maar denk ik
En een beetje beweging is ook bewegingquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef JackHerrer het volgende:
Dit is een DJ podium.
[ afbeelding ]
Enigste wat beweegt zijn de lampen.
Dangerquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Jazzmaster het volgende:
Trouwens, er zijn weer nieuwe namen:
1000 Robota | The Big Pink | Bonaparte | Danger (live) | Darwin Deez | Delphic | Dirty Projectors | Douster | Edu K | Friendly Fires | Goldfrapp | Daniel Haaksman | Health | Hercules And Love Affair | Holy Ghost | Hurts | Jamie T | Johnossi | Kele | Kings Of Convenience | Kode 9 vs. Martyn | Jamie Lidell | Midlake | Miike Snow | Ewan Pearson | Shout Out Louds | Skate | Tiefschwarz | Tommie Sunshine | Tiga | Martina Topley-Bird | Yeasayer
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Jazzmaster het volgende:
Trouwens, er zijn weer nieuwe namen:
1000 Robota | The Big Pink | Bonaparte | Danger (live) | Darwin Deez | Delphic | Dirty Projectors | Douster | Edu K | Friendly Fires | Goldfrapp | Daniel Haaksman | Health | Hercules And Love Affair | Holy Ghost | Hurts | Jamie T | Johnossi | Kele | Kings Of Convenience | Kode 9 vs. Martyn | Jamie Lidell | Midlake | Miike Snow | Ewan Pearson | Shout Out Louds | Skate | Tiefschwarz | Tommie Sunshine | Tiga | Martina Topley-Bird | Yeasayer
Wel vreemd dat iedereen het camping terrein op kan, vorig liepen ook al een paar Polen onze tenten te inspecteren. En een vriend had het er ook al over dat wel weer mee ging maar dat ie dan zonder kaartje gaat en 3 dagen op de camping en 24h tent gaat rondhangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:36 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
wordt echt vet dit jaar!! hoop alleen dat dit jaar mn schoenen niet uit mn tent worden gejat
Gewoon zo weinig mogelijk (waardevolle) dingen meenemen dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:22 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wel vreemd dat iedereen het camping terrein op kan, vorig liepen ook al een paar Polen onze tenten te inspecteren. En een vriend had het er ook al over dat wel weer mee ging maar dat ie dan zonder kaartje gaat en 3 dagen op de camping en 24h tent gaat rondhangen.
haha ja klopt. viel me ook op dat heel veel mensen hun tenten gewoon laten staan als ze weggaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon zo weinig mogelijk (waardevolle) dingen meenemen dusLaatste dag zie je ook van die lokale mensen met fietstassen vol flessen en bekers rondsjouwen daar
www.eventim.nl kan je ze het beste halenquote:Op donderdag 1 april 2010 07:26 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
gisteren online gekeken voor kaartjes, er zijn sites die 200 euro vragen, niet doen dus. ze kosten normaal ong. 110 euro. ticket in the pocket!
ja daar heb ik ze ook vandaanquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
www.eventim.nl kan je ze het beste halen
Vandaag besteld dan heb je kans op morgen, en anders dinsdagquote:Op donderdag 1 april 2010 09:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ja daar heb ik ze ook vandaan![]()
weet jij na hoeveel dagen het wordt bezorgd?
Klopt! Maar je moet wel op tijd bustickets fixen want die waren toen ik ermee ging vrij rap uitverkocht (2007). Je kunt overigens het beste opstappen op Schönefeld want de bus stopt op veel plekken in de stad, duurt lang, Schönefeld is laatste opstapplaats. Wij zijn toen in Tegel opgestapt, duurde een uur om Berlijn uit te komen haha. Vanaf Schönefeld was het 1,5 uur met de bus, prima te doen! Anders is mitfahrgelegenheid.de ook een optie!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vlakbij, niet dichtbij! Dichter bij Berlijn dan Nederland :p En je kunt met de bus vanaf daar naar Melt!, las ik op de site.
herkansingen laat jij een festival voor schieten? Poepert.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Pauper herkansingen ook dit jaarVolgend jaar ben ik er weer bij!
Iets met harde knipquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
herkansingen laat jij een festival voor schieten? Poepert.
met name in de avond, is melt echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Klopt! Maar je moet wel op tijd bustickets fixen want die waren toen ik ermee ging vrij rap uitverkocht (2007). Je kunt overigens het beste opstappen op Schönefeld want de bus stopt op veel plekken in de stad, duurt lang, Schönefeld is laatste opstapplaats. Wij zijn toen in Tegel opgestapt, duurde een uur om Berlijn uit te komen haha. Vanaf Schönefeld was het 1,5 uur met de bus, prima te doen! Anders is mitfahrgelegenheid.de ook een optie!
Ik ga eindelijk weer eens, vind het een geweldig festival, lekker cheap en tetrapakken mee op het festival!
Wat gaan we zien?
* Massive Attack (!!)
* Tiga
* Ellen Allien
* Yeasayer (!!)
* Goldfrapp (!!)
* Shout Out Louds
* DJ Shadow
* Turbostaat
* Blood Red Shoes
* Four Tet (!!)
* The xx
* Miike Snow
* Foals
* Die Sterne (!!)
Sfeerinpressies van mijn vorige Melt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm overdag ook hoor, lekker chillen aan dat meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:15 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
met name in de avond, is melt echt
Ah even luisteren! Weet iemand of er al een soort blokkenschema online is?quote:
Wel iets beter weer aub vergeleken met vorig jaar, alhoewel het zaterdag middag best te doen was, tot het weer begon te regenen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm overdag ook hoor, lekker chillen aan dat meer![]()
[..]
Ach, 2 jaar geleden heeft het ook bijna constant geregend, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:52 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wel iets beter weer aub vergeleken met vorig jaar, alhoewel het zaterdag middag best te doen was, tot het weer begon te regenen.
Ik heb vorig jaar in de auto moeten slapen omdat we de tent verkeerd opgezet hadden en niet zo'n bui vrijdagnacht verwacht hadden, gelukkig stonden we bij de campers dus konden we hem daar gewoon neer zetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, 2 jaar geleden heeft het ook bijna constant geregend, maar dat mag de pret niet drukken
ik kwam in de ochtend terug bij mn tent, en deze was voor een deel weggewaaidquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:52 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wel iets beter weer aub vergeleken met vorig jaar, alhoewel het zaterdag middag best te doen was, tot het weer begon te regenen.
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou eens gaan kijken bij A-Trak, Booka Shade, Crookers, Danger, Fake Blood, Monika Kruse, Popof, Ricardo Villalobos (een must), Riton, Sascha Funke en Tiefschwarzquote:Op maandag 7 juni 2010 09:21 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ik ga dit jaar ook met een vrij grote groep naar Melt, maar ik moet zeggen dat veel namen me totaal niks zeggen. Heeft iemand tips voor het betere techno/electro werk en hoe duur zijn de consumpties daar? Kun je gewoon een fles water op het terrein brengen?
En zoals hierboven ook al werd gevraagd, heeft iemand al een soort timetable kunnen vinden?
Mijn (Short)listquote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou eens gaan kijken bij A-Trak, Booka Shade, Crookers, Danger, Fake Blood, Monika Kruse, Popof, Ricardo Villalobos (een must), Riton, Sascha Funke en Tiefschwarz![]()
Consumpties weet ik niet precies meer, maar reken op ongeveer € 2.50 voor een drankje. Flessen mogen niet naar binnen, maar je kan altijd een frisdrankpak omtoveren in een 'tas', zodat je toch 1.5 liter mee kan nemen![]()
Timetable komt denk ik pas heel kort van tevoren of op het festival zelf
Omdat dat een tas is en geen drankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:15 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
viel me vorig jaar op dat Duitsers een pak drinken om hun middel deden vastgemaakt met ducktape? zoals plaatje vorige blz, hoezo is dit wel toegestaan?
Volgens mij gewoon omdat tetrapakken wel zijn toegestaan op het festivalterrein?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat dat een tas is en geen drankDuitse manier van een oogje toeknijpen
Joah, maar het blijft raar, want plastic flessen mogen ook niet, dus ik snap het idee er niet helemaal vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat tetrapakken wel zijn toegestaan op het festivalterrein?
Oh hehe. Dacht ook ooit eens van een Duitser gehoord te hebben dat de bezoekers altijd genoeg te drinken moeten hebben en dat het daarom is toegestaan, officieel mag je er ook geen alcohol in gooien volgens mij. Plastic flessen kun je dan weer gewoon kopen op het terrein dus waarom je die niet zelf mag mee nemen is een raadsel, ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe dat exact zit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar het blijft raar, want plastic flessen mogen ook niet, dus ik snap het idee er niet helemaal van
Klopt, je mag er officieel ook geen alcohol in doen, soms ruiken ze er ook wel eens aan, maar wij zijn nooit gepaktquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh hehe. Dacht ook ooit eens van een Duitser gehoord te hebben dat de bezoekers altijd genoeg te drinken moeten hebben en dat het daarom is toegestaan, officieel mag je er ook geen alcohol in gooien volgens mij. Plastic flessen kun je dan weer gewoon kopen op het terrein dus waarom je die niet zelf mag mee nemen is een raadsel, ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe dat exact zit.
Modeselektorrr
Wodka-B(ananennektar)quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, je mag er officieel ook geen alcohol in doen, soms ruiken ze er ook wel eens aan, maar wij zijn nooit gepakt
Joah zoiets; wodka gemengd met elke denkbare andere vloeistofquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wodka-B(ananennektar)![]()
Ik heb dr echt zin in!
Dan loop je de hele tijd met een rugzak rond, lijkt me ook niet allesquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef keko het volgende:
Probeer anders zo'n rugzak met een platipus erin, die mogen op vrijwel elk (niet-Nederlands) festival naar binnen...
Over vijf weken ben ik er bijna!
Maar dat nummer blijft ook veel te tofquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:32 schreef JackHerrer het volgende:
Het Melt! anthem van dit jaar: Gigantische Stahlgiganten
Die van 2 jaar geleden vind ik nog steeds heel tof:
wij gaan dit jaar een busje hurenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef cowboycat het volgende:
Yesss Melt, super zin in! Tweede keer dit jaar, vorig jaar is best wel goed bevallenBlokkenschema (staat inmiddels op de site) is ook niet veel mis mee, op t oog (weer...) een vrij dode zondag maar gelukkig weinig overlappingen van dingen die ik graag wil zien
![]()
Alleen nog kijken hoe ik erheen ga, trein of auto... Voorkeur voor auto maar mensen die mee willen rijden ontbreken
Programma zit goed in elkaar, een aantal dingen die ik wilde zien wel tegenover elkaar, maar gelukkig is het terrein niet zo groot en ben je zo bij het volgende podium. Ook goed om te zien dat ze op zondag na 2 uur nog twee grote namen op de sleepless floor hebben gezet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:24 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
nu al een dilemma, the xx, yeasayer ,ben clock, ongeveer zelfde tijdstip
mainstage zondag is nog wel te doen idd![]()
en rond dat tijdstip ook nog Groove Armada en Four tet... Ik denk dat het Four Tet of Yeasayer gaat wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:24 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
nu al een dilemma, the xx, yeasayer ,ben clock, ongeveer zelfde tijdstip
mainstage zondag is nog wel te doen idd![]()
Hoe ga jij? Ik wil al jaren gaan, niemand wil meequote:Op donderdag 25 februari 2010 07:41 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
Heb er nog geen topic over kunnen vinden? Dus bij deze
16 juli 2010 (vr) - 18 juli 2010 (zo)
Gräfenhanichen, Duitsland
Ik ga hier nu al een aantal jaren heen en het is bij verre leukste festival waar ik ben geweest.
Nog meer mensen die dit jaar gaan?
Gewoon de trein pakken, werkt primaquote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoe ga jij? Ik wil al jaren gaan, niemand wil mee![]()
Goeie UI.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon de trein pakken, werkt primaAlleen zorgen dat je bij het verkeerde station uitstapt, dan kom je geheid toffe mensen tegen waar je de hele tijd mee optrekt
Thanks, eensgelijksquote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goeie UI.
Volgend jaar maar gewoon doen dan he..
Sluit je maar aan hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoe ga jij? Ik wil al jaren gaan, niemand wil mee![]()
Ik heb nog 1 kaarthe beschikbaar, staat op marktplaats en in V&A.quote:
Jammer genoeg zou ik alleen moeten gaan, dus geen optie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Veel plezier lieve mensen, ik moet mijn geld voor burning man sparen!
Zondag is sowieso tofquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 kaarthe beschikbaar, staat op marktplaats en in V&A.
Ik heb zondag eigenlijk 1 van de leukste dagen gehad vorig jaar. Geen grote namen idd, maar wees nou eerlijk, de kleine bandjes en dingen die je daar ontdekt zijn juist het coolst. Als je alleen grote namen wilt kan je misschien beter naar extrema gaan ofzo?
Gewoon bij de meest random dingen gaan kijken, en je hebt de leukste tijd. Cocal Cola Stage![]()
Veel plezier lieve mensen, ik moet mijn geld voor burning man sparen!
En paultje kalkbrenner!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
Melt! Melt! Melt!
http://www.3min.de/Video/(...)en-Allien/3/136/2935
Ellen Alien
Heldquote:
Wellicht is makkelijk welke bands jij sowieso moet zien, dan weten wij wat we niet meer hoeven te noemen en in welke lijn we tips moeten geven! Danger is wat anders dan Kings of convenience, maar beide kunnen aanraders zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Jazzmaster het volgende:
Het is al bijna zo ver!
Iemand nog muzikale aanraders?
Partytent werkt alleen maar averechts omdat daar de hitte juist onder blijft hangen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:54 schreef blindpilot het volgende:
Morgen is het dan zover! dan vertrek ik richting Ferropolis![]()
Ik heb de weersverwachting bekeken, en het wordt aardig warm. Heeft er iemand tips om normaal te kunnen slapen in de hitte? Er zal niet veel geslapen worden, maar af en toe een dutje is wel noodzakelijk voor mij. We nemen al een partytent mee voor over onze normale tenten om de hitte een beetje tegen te gaan, maar dit zal denk ik niet voldoende zijn. Dus iemand tips?
Das om vijf uur! En dan heb je dus al een paar uur moeten slapen? Op dat moment beginnen er nog acts!quote:...Of kijken of je net nog wat uurtjes mee kan pakken voordat de zon opkomt
Voordat het warm wordt duurt nog wel een paar uur, plus niet iedereen blijft zo langquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:49 schreef keko het volgende:
[..]
Das om vijf uur! En dan heb je dus al een paar uur moeten slapen? Op dat moment beginnen er nog acts!
Ja precies. Ik ga maar expres in de buurt van het meertje liggen om afkoeling te zoeken! Er wordt net als vorig jaar in de avond wat onweer en regen verwacht. Als er dit jaar maar niks geannuleerd wordt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:49 schreef keko het volgende:
[..]
Das om vijf uur! En dan heb je dus al een paar uur moeten slapen? Op dat moment beginnen er nog acts!
Is zwaar kut, 35 graden... Zag ook dat er in de avond nogal wat regen wordt verwacht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef superjojo het volgende:
Vrijdag wordt 't iets van 35 graden. Beetje kut, vond ik op Werchter ook te warm.
Voordeel is dat Melt! zich vooral 's nachts afspeelt, dat scheelt weerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef superjojo het volgende:
Vrijdag wordt 't iets van 35 graden. Beetje kut, vond ik op Werchter ook te warm.
Ach joh, dan neem je een duik in het meertje en ga je pas later op de dag naar het terrein.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef superjojo het volgende:
Big wheel was geweldig, jammer dat het dicht was op zondag.quote:Big wheel stage was overigens ook erg stoer.
Ook weer een enorme lading Engelsen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef superjojo het volgende:
Wat een fantastisch festival was het!
Hoogtepunten waren voor mij Jonsi, Slagsmalsklubben, Fake Blood, Massive Attack, Bonaparte en Blood Red Shoes.
Wel belachelijk veel Nederlanders trouwens, voor een festival zo ver in Duitsland.
Ja, want daar schijnen ze flink reclame te hebben gemaakt, maar er waren volgens mij meer Nederlanders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook weer een enorme lading Engelsen?
Een hoop meer dan de keer ervoor dat ik er was. Ach, ik kan ze geen ongelijk geven, het was weer geniaal. Genoten van DJ Shadow (vette set!) en Massive Attackquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Ja, want daar schijnen ze flink reclame te hebben gemaakt, maar er waren volgens mij meer Nederlanders.
Hoe kan je Ellen Alien nou missenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een hoop meer dan de keer ervoor dat ik er was. Ach, ik kan ze geen ongelijk geven, het was weer geniaal. Genoten van DJ Shadow (vette set!) en Massive Attack![]()
Ellen Allien gemist omdat we besloten om zondagnacht maar vast richting huis te rijden..
Ja verdammt, maar goed. Van meer dingen spijt, zoals het deels missen van Modeselektor vanwege de drukte. Maar gelukkig ook weer een hoop nieuwe namen ontdektquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je Ellen Alien nou missen
Modelselektor gezien op het strand, maar vond het toen niet zo extreem druk (nooit trouwens), vond het optreden ook niet zo goed trouwens en was vrij snel weg...quote:Van meer dingen spijt, zoals het deels missen van Modeselektor vanwege de drukte.
Oh ik kwam halverwege en toe stond de hele heuvel vol. Misschien dat het voorin rustiger was maar ik had geen zin om me ertussendoor te wurgen. Ben toen naar Autokraz gegaan wat ook gaaf wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:33 schreef keko het volgende:
[..]
Modelselektor gezien op het strand, maar vond het toen niet zo extreem druk (nooit trouwens), vond het optreden ook niet zo goed trouwens en was vrij snel weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |