Ik heb nog 1 kaarthe beschikbaar, staat op marktplaats en in V&A.quote:
Jammer genoeg zou ik alleen moeten gaan, dus geen optie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Veel plezier lieve mensen, ik moet mijn geld voor burning man sparen!
Zondag is sowieso tofquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 kaarthe beschikbaar, staat op marktplaats en in V&A.
Ik heb zondag eigenlijk 1 van de leukste dagen gehad vorig jaar. Geen grote namen idd, maar wees nou eerlijk, de kleine bandjes en dingen die je daar ontdekt zijn juist het coolst. Als je alleen grote namen wilt kan je misschien beter naar extrema gaan ofzo?
Gewoon bij de meest random dingen gaan kijken, en je hebt de leukste tijd. Cocal Cola Stage![]()
Veel plezier lieve mensen, ik moet mijn geld voor burning man sparen!
En paultje kalkbrenner!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
Melt! Melt! Melt!
http://www.3min.de/Video/(...)en-Allien/3/136/2935
Ellen Alien
Heldquote:
Wellicht is makkelijk welke bands jij sowieso moet zien, dan weten wij wat we niet meer hoeven te noemen en in welke lijn we tips moeten geven! Danger is wat anders dan Kings of convenience, maar beide kunnen aanraders zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Jazzmaster het volgende:
Het is al bijna zo ver!
Iemand nog muzikale aanraders?
Partytent werkt alleen maar averechts omdat daar de hitte juist onder blijft hangen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:54 schreef blindpilot het volgende:
Morgen is het dan zover! dan vertrek ik richting Ferropolis![]()
Ik heb de weersverwachting bekeken, en het wordt aardig warm. Heeft er iemand tips om normaal te kunnen slapen in de hitte? Er zal niet veel geslapen worden, maar af en toe een dutje is wel noodzakelijk voor mij. We nemen al een partytent mee voor over onze normale tenten om de hitte een beetje tegen te gaan, maar dit zal denk ik niet voldoende zijn. Dus iemand tips?
Das om vijf uur! En dan heb je dus al een paar uur moeten slapen? Op dat moment beginnen er nog acts!quote:...Of kijken of je net nog wat uurtjes mee kan pakken voordat de zon opkomt
Voordat het warm wordt duurt nog wel een paar uur, plus niet iedereen blijft zo langquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:49 schreef keko het volgende:
[..]
Das om vijf uur! En dan heb je dus al een paar uur moeten slapen? Op dat moment beginnen er nog acts!
Ja precies. Ik ga maar expres in de buurt van het meertje liggen om afkoeling te zoeken! Er wordt net als vorig jaar in de avond wat onweer en regen verwacht. Als er dit jaar maar niks geannuleerd wordt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:49 schreef keko het volgende:
[..]
Das om vijf uur! En dan heb je dus al een paar uur moeten slapen? Op dat moment beginnen er nog acts!
Is zwaar kut, 35 graden... Zag ook dat er in de avond nogal wat regen wordt verwacht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef superjojo het volgende:
Vrijdag wordt 't iets van 35 graden. Beetje kut, vond ik op Werchter ook te warm.
Voordeel is dat Melt! zich vooral 's nachts afspeelt, dat scheelt weerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef superjojo het volgende:
Vrijdag wordt 't iets van 35 graden. Beetje kut, vond ik op Werchter ook te warm.
Ach joh, dan neem je een duik in het meertje en ga je pas later op de dag naar het terrein.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef superjojo het volgende:
Big wheel was geweldig, jammer dat het dicht was op zondag.quote:Big wheel stage was overigens ook erg stoer.
Ook weer een enorme lading Engelsen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef superjojo het volgende:
Wat een fantastisch festival was het!
Hoogtepunten waren voor mij Jonsi, Slagsmalsklubben, Fake Blood, Massive Attack, Bonaparte en Blood Red Shoes.
Wel belachelijk veel Nederlanders trouwens, voor een festival zo ver in Duitsland.
Ja, want daar schijnen ze flink reclame te hebben gemaakt, maar er waren volgens mij meer Nederlanders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook weer een enorme lading Engelsen?
Een hoop meer dan de keer ervoor dat ik er was. Ach, ik kan ze geen ongelijk geven, het was weer geniaal. Genoten van DJ Shadow (vette set!) en Massive Attackquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Ja, want daar schijnen ze flink reclame te hebben gemaakt, maar er waren volgens mij meer Nederlanders.
Hoe kan je Ellen Alien nou missenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een hoop meer dan de keer ervoor dat ik er was. Ach, ik kan ze geen ongelijk geven, het was weer geniaal. Genoten van DJ Shadow (vette set!) en Massive Attack![]()
Ellen Allien gemist omdat we besloten om zondagnacht maar vast richting huis te rijden..
Ja verdammt, maar goed. Van meer dingen spijt, zoals het deels missen van Modeselektor vanwege de drukte. Maar gelukkig ook weer een hoop nieuwe namen ontdektquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je Ellen Alien nou missen
Modelselektor gezien op het strand, maar vond het toen niet zo extreem druk (nooit trouwens), vond het optreden ook niet zo goed trouwens en was vrij snel weg...quote:Van meer dingen spijt, zoals het deels missen van Modeselektor vanwege de drukte.
Oh ik kwam halverwege en toe stond de hele heuvel vol. Misschien dat het voorin rustiger was maar ik had geen zin om me ertussendoor te wurgen. Ben toen naar Autokraz gegaan wat ook gaaf wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:33 schreef keko het volgende:
[..]
Modelselektor gezien op het strand, maar vond het toen niet zo extreem druk (nooit trouwens), vond het optreden ook niet zo goed trouwens en was vrij snel weg...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |