dat is waar inderdaad. alhoewel ik me dit jaar erg verheug op Chris Cunningham, regiseur van ondermeer Rubber Johnny, wat een held.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Schaamteloze TVP, vorig jaar op reis door Europa zouden we hierheen gaan. Helaas was het uitverkocht. Lijkt me wel heel vet! (Al waren de namen vorig jaar beter)
Dichtbij is in dit geval nogal relatief.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik hoop dat ik een vriendin meekrijg! Plan was toch al Berlijn, bedacht me vandaag ineens dat Melt! vlakbij ligt
Vlakbij, niet dichtbij! Dichter bij Berlijn dan Nederland :p En je kunt met de bus vanaf daar naar Melt!, las ik op de site.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dichtbij is in dit geval nogal relatief.
Ja, in dat geval heb je gelijk. Vrienden van mij wilden vorig jaar met de trein heen er weer pendelen maar zijn uit pure ellende gaan wildkamperen zo ver was het naar Berlijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vlakbij, niet dichtbij! Dichter bij Berlijn dan Nederland :p En je kunt met de bus vanaf daar naar Melt!, las ik op de site.
Oja?quote:
Jupquote:
Tof!quote:
Vorig jaar zou ik er heen gaan , was toen op doorreis in Europa. Toen wij aankwamen in londen was het uitverkocht, dit was 5/6 dagen voor aanvang van het festival.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:35 schreef frame-saw het volgende:
Wanneer was het vorig jaar eigenlijk uitverkocht?
Heb wss pas begin juli genoeg geld om er een te kopen
Ah dan ga ik me (nog) niet te veel zorgen makenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vorig jaar zou ik er heen gaan , was toen op doorreis in Europa. Toen wij aankwamen in londen was het uitverkocht, dit was 5/6 dagen voor aanvang van het festival.
Ik had mijn kaartje vorig jaar in juni gekocht, je heb nog ruim de tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 16:35 schreef frame-saw het volgende:
Wanneer was het vorig jaar eigenlijk uitverkocht?
Heb wss pas begin juli genoeg geld om er een te kopen
gelukkig is het mooie looproutequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef JackHerrer het volgende:
Hier is het topic![]()
Vorig jaar een heel tof weekend daar gehad, dus toch besloten om dit jaar weer te gaan. De line-up ziet er alweer heel goed uit, nu nog beter weer dan vorig jaar dan gaat het helemaal goed komen. Alleen jammer dat het zo ver lopen is van de camping, wij zitten omdat er iemand met een camper bij was en twee mensen zonder tent die in een auto slapen helemaal aan de rand van het terrein dus moesten elke avond 3 kwartier teruglopen, totdat we de allerlaatste nacht de pendelbus ontdekten
Ik weet alleen niet of ik 2 dagen ga of 3, want die zondag vorig jaar was toch wel redelijk tam en vroeg afgelopen.
De donderdagavond was wel een feest met al die verschillende partytenten waar het feest was.
Behalve als je ooit auditie wil doen voor Stompquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je moet het festival beleven op de eerste twee dagen en daarna uitrusten
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:36 schreef MaJo het volgende:
Tvptje, zit eraan te denken om ook te gaan
I know! Vind de programmering van sziget tot nu toe ruk dus nu ben ik naar melt aan het kijken. Alleen lief weet nog van niks en Ik heb geen idee of hij dit leuk vindtquote:
Grote bouwwerken sowieso welquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:09 schreef Luna3 het volgende:
Ik ben nog nooit op Melt geweest, maar kan iemand me vertellen of het een beetje te vergelijken is met het vroegere Robodock? Want dat vond ik altijd super vet namelijk! Of zijn er geen grote bouwwerken op Melt met mechanische snufjes aanwezig? Op de foto's lijkt dat namelijk wel...
Dit is een DJ podium.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:09 schreef Luna3 het volgende:
Ik ben nog nooit op Melt geweest, maar kan iemand me vertellen of het een beetje te vergelijken is met het vroegere Robodock? Want dat vond ik altijd super vet namelijk! Of zijn er geen grote bouwwerken op Melt met mechanische snufjes aanwezig? Op de foto's lijkt dat namelijk wel...
O maar wel echt vet ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:07 schreef Bravebart het volgende:
Grote bouwwerken sowieso wel
[ afbeelding ]
maar die zijn allemaal statischGelukkig maar denk ik
En een beetje beweging is ook bewegingquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef JackHerrer het volgende:
Dit is een DJ podium.
[ afbeelding ]
Enigste wat beweegt zijn de lampen.
Dangerquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Jazzmaster het volgende:
Trouwens, er zijn weer nieuwe namen:
1000 Robota | The Big Pink | Bonaparte | Danger (live) | Darwin Deez | Delphic | Dirty Projectors | Douster | Edu K | Friendly Fires | Goldfrapp | Daniel Haaksman | Health | Hercules And Love Affair | Holy Ghost | Hurts | Jamie T | Johnossi | Kele | Kings Of Convenience | Kode 9 vs. Martyn | Jamie Lidell | Midlake | Miike Snow | Ewan Pearson | Shout Out Louds | Skate | Tiefschwarz | Tommie Sunshine | Tiga | Martina Topley-Bird | Yeasayer
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Jazzmaster het volgende:
Trouwens, er zijn weer nieuwe namen:
1000 Robota | The Big Pink | Bonaparte | Danger (live) | Darwin Deez | Delphic | Dirty Projectors | Douster | Edu K | Friendly Fires | Goldfrapp | Daniel Haaksman | Health | Hercules And Love Affair | Holy Ghost | Hurts | Jamie T | Johnossi | Kele | Kings Of Convenience | Kode 9 vs. Martyn | Jamie Lidell | Midlake | Miike Snow | Ewan Pearson | Shout Out Louds | Skate | Tiefschwarz | Tommie Sunshine | Tiga | Martina Topley-Bird | Yeasayer
Wel vreemd dat iedereen het camping terrein op kan, vorig liepen ook al een paar Polen onze tenten te inspecteren. En een vriend had het er ook al over dat wel weer mee ging maar dat ie dan zonder kaartje gaat en 3 dagen op de camping en 24h tent gaat rondhangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:36 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
wordt echt vet dit jaar!! hoop alleen dat dit jaar mn schoenen niet uit mn tent worden gejat
Gewoon zo weinig mogelijk (waardevolle) dingen meenemen dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:22 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wel vreemd dat iedereen het camping terrein op kan, vorig liepen ook al een paar Polen onze tenten te inspecteren. En een vriend had het er ook al over dat wel weer mee ging maar dat ie dan zonder kaartje gaat en 3 dagen op de camping en 24h tent gaat rondhangen.
haha ja klopt. viel me ook op dat heel veel mensen hun tenten gewoon laten staan als ze weggaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon zo weinig mogelijk (waardevolle) dingen meenemen dusLaatste dag zie je ook van die lokale mensen met fietstassen vol flessen en bekers rondsjouwen daar
www.eventim.nl kan je ze het beste halenquote:Op donderdag 1 april 2010 07:26 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
gisteren online gekeken voor kaartjes, er zijn sites die 200 euro vragen, niet doen dus. ze kosten normaal ong. 110 euro. ticket in the pocket!
ja daar heb ik ze ook vandaanquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
www.eventim.nl kan je ze het beste halen
Vandaag besteld dan heb je kans op morgen, en anders dinsdagquote:Op donderdag 1 april 2010 09:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ja daar heb ik ze ook vandaan![]()
weet jij na hoeveel dagen het wordt bezorgd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |