Bij tekst over video kan je het weghalen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Paul het volgende:
Mijn manycam geeft een logo in beeld
hebben jullie een illegale zogenaamde gekochte versie ofzo
Het is een filmpje of .gif. Kijk maar naar de zwarte randen om de "webcam".quote:
iddquote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is een filmpje of .gif. Kijk maar naar de zwarte randen om de "webcam".
Je hebt gelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is een filmpje of .gif. Kijk maar naar de zwarte randen om de "webcam".
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij tekst over video kan je het weghalen.
Was ik niet overigens. Ik had anderequote:
Screensquote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Paul het volgende:
Dit is echt heel ernstig, ik heb dat stripmeisje nu als filmpje en al die gasten staan met open mond te kijken en de helft wil zich er gelijk op afrukken
Je moet hem zonder geluid afspelen is mijn ervaring, die tekst speekt mensen niet aanquote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel matige reacties![]()
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 2 maart 2010 03:55 schreef Pixie. het volgende:
Ik was net ook op chatroullete
en ik moet zeggen
ik heb het reuze naar me zin gehad
Ik heb er 4 samengevoegd.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef PjotrXII het volgende:
Waar halen jullie je filmpjes vandaan? Zijn er standaard filmpjes ergens die ik kan uploaden?
ERRORquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 4 samengevoegd.
http://rapidshare.com/files/357266383/4_filmpjes.rar.html
jaa als ie herupload kan worden dan kan ik hem uploaden via mijn premium account en blijven de filmpjes altijd onlinequote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ERROR
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
Prachtige rode kruisjes vriend!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Briljant dit![]()
Hier een paar gif-jes die ook wel leuke reacties te weeg brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh.. in preview waren ze goed. Denk dat je niet mag deeplinken naar skoftenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prachtige rode kruisjes vriend!
Je moet ze niet als als url neerzetten slimmerd![]()
Ze doen het nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
oh.. in preview waren ze goed. Denk dat je niet mag deeplinken naar skoften
80 procent is toch wel echt maar van die 80 procent is er 78 procent manquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:24 schreef Shoombak het volgende:
Paar weken geleden was dit nog wel tof, tegenwoordig is het zooo traag, en bijna altijd down, en ipv rukkers zitten er nu alleen maar fakers op
Ja was gezellig hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 03:55 schreef Pixie. het volgende:
Ik was net ook op chatroullete
en ik moet zeggen
ik heb het reuze naar me zin gehad
Ik zeg altijd.. OMFG, you're my neighbour!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef Jovatov het volgende:
Whehe ik dit net geprobeerd, je wordt wel constant weggeklikt. Alleen een paar duiters nietDie begonnen me uit te lachen
En ik snap echt niet dat je gaat lopen fappen en dat dan met het gehele internet wil delen, ranzig
quote:
Sony Vegas. Even kraken en klaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja!
Thanks! Maaruh.. ik heb nu dus een tootlje waarmee ik een video'tje van de reacties kan opnemen. Nu moet ik alleen ff een simpel tooltje hebben om avi's te knippen. Iemand een tip? Oh.. en ik heb geen Windows movie maker.
quote:Stranger: hi
You: hi
Stranger: nice music
You: no
Stranger: yes
Stranger: can you hear us_
Stranger: ?
You: eins zwei polizei
You: dont think so
You: my music is too loud
Stranger: drei vier alvizier
Stranger: mof?
You: nein
Stranger: germany
Stranger: holland_
Stranger: ?
You: si
Stranger: halloo
Stranger: alles goed
You: ja
Stranger: mooi
Stranger: je bent de eerste nederlander=)
You: er zijn er wel meer ;p
Stranger: ANGERFIST
Stranger: niet veel
You: waar kom je vandaan
Stranger: hoe oud ben je
You: 18
Stranger: oke
Stranger: R dam
Stranger: jij
You: groningen
Stranger: damn
You: en hoe oud zijn jullie
Stranger: 18
You: k
Stranger: kk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net zo stoer als de show tits bordjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
sick basterd
Maar mijn god zeg. Wat een trieste rukkers op die site. Wat is er met je leven gebeurd als je voor een cam gaat zitten rukken zeg.
Whaha.. die laatste ben ik nog niet tegen gekomen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:32 schreef Lillebit het volgende:
[..]
net zo stoer als de show tits bordjes.
of Flashing for Haiti
Hoe laat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef Pixie. het volgende:
Ik ga ook maar eens op chatroulett straks
zonder filmpjes gewoon als mezelf
Nuquote:
nicequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Heb 'm al.
Bij dat filmpje van de Jonas Brothers kreeg ik 'n meisje uit 'r vest
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Unreal88 het volgende:
Als je een rare jongen tegenkomt met eins zwei polizei ben ik het
Had jij een soort paintball masker op met ontzettende tyfusherrie (hardstyle) op de achtergrond?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Unreal88 het volgende:
Als je een rare jongen tegenkomt met eins zwei polizei ben ik het
Als het lijkt op die plaatjes die ik net postte dan ja dan was ik hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Had jij een soort paintball masker op met ontzettende tyfusherrie (hardstyle) op de achtergrond?
Sukkel das lady gagaquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze meid snapte ik ook niet
De enige show van Monster Ball in Glasgow die ik kan vinden is van Lady Gaga
Wel een mooie meid verder
Die gasten moeten ze stelselmatig bannen. Dit zorgt er mede voor dat er amper vrouwen zitten. Meesten zijn gelijk geschokt, schat ik zo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:46 schreef 78RPM het volgende:
Het is leuk, alleen... Word ik misselijk van al die "trekzakken"...![]()
Ga verdomme op een gay site je uitleven...Daar kunnen ze dat getrek wel waarderen, ikke niet...
van de 5 cammers die ik tegenkom is er altijd eentje tussen die zit te rukken, dus statistisch gezien zou dat moeten betekenen dat om de 5 nexts een rukker een andere rukker tegenkomt. Als je dit weet en je gaat nog steeds door betekent het dat je het niet erg vinden om te rukken terwijl je iemand anders zijn lul ziet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:14 schreef mug89 het volgende:
ik snap ook niet dat je de hele tijd met je zwans uit je broek gaat zitten..
als je het zo graag wil wacht dan tot je een meid in beeld hebt... vrij irritant
volgens mij willen de meeste meisjes dit ook niet zien hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:19 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
van de 5 cammers die ik tegenkom is er altijd eentje tussen die zit te rukken, dus statistisch gezien zou dat moeten betekenen dat om de 5 nexts een rukker een andere rukker tegenkomt. Als je dit weet en je gaat nog steeds door betekent het dat je het niet erg vinden om te rukken terwijl je iemand anders zijn lul ziet.
HOW WRONG.
Nou ja, de meeste vrouwen kunnen ook wel tegen een stootje, maar dat je ervoor weg blijft snap ik ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gasten moeten ze stelselmatig bannen. Dit zorgt er mede voor dat er amper vrouwen zitten. Meesten zijn gelijk geschokt, schat ik zo.
Het valt mij op dat zeker de helft van de !leuke! reacties op het 2girls1cup filmpje dames zijn, die komen dus gewoon voor het sociale gebeuren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:21 schreef Lillebit het volgende:
[..]
volgens mij willen de meeste meisjes dit ook niet zien hoor
kom je uit canadaquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:28 schreef BaretKalayciyan het volgende:
ZIT IK MET EEN LEUK MEISJE TE CHATTEN, BAM. WEG VERBINDING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |