Sukkel das lady gagaquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze meid snapte ik ook niet
De enige show van Monster Ball in Glasgow die ik kan vinden is van Lady Gaga
Wel een mooie meid verder
Die gasten moeten ze stelselmatig bannen. Dit zorgt er mede voor dat er amper vrouwen zitten. Meesten zijn gelijk geschokt, schat ik zo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:46 schreef 78RPM het volgende:
Het is leuk, alleen... Word ik misselijk van al die "trekzakken"...![]()
Ga verdomme op een gay site je uitleven...Daar kunnen ze dat getrek wel waarderen, ikke niet...
van de 5 cammers die ik tegenkom is er altijd eentje tussen die zit te rukken, dus statistisch gezien zou dat moeten betekenen dat om de 5 nexts een rukker een andere rukker tegenkomt. Als je dit weet en je gaat nog steeds door betekent het dat je het niet erg vinden om te rukken terwijl je iemand anders zijn lul ziet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:14 schreef mug89 het volgende:
ik snap ook niet dat je de hele tijd met je zwans uit je broek gaat zitten..
als je het zo graag wil wacht dan tot je een meid in beeld hebt... vrij irritant
volgens mij willen de meeste meisjes dit ook niet zien hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:19 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
van de 5 cammers die ik tegenkom is er altijd eentje tussen die zit te rukken, dus statistisch gezien zou dat moeten betekenen dat om de 5 nexts een rukker een andere rukker tegenkomt. Als je dit weet en je gaat nog steeds door betekent het dat je het niet erg vinden om te rukken terwijl je iemand anders zijn lul ziet.
HOW WRONG.
Nou ja, de meeste vrouwen kunnen ook wel tegen een stootje, maar dat je ervoor weg blijft snap ik ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gasten moeten ze stelselmatig bannen. Dit zorgt er mede voor dat er amper vrouwen zitten. Meesten zijn gelijk geschokt, schat ik zo.
Het valt mij op dat zeker de helft van de !leuke! reacties op het 2girls1cup filmpje dames zijn, die komen dus gewoon voor het sociale gebeuren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:21 schreef Lillebit het volgende:
[..]
volgens mij willen de meeste meisjes dit ook niet zien hoor
kom je uit canadaquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:28 schreef BaretKalayciyan het volgende:
ZIT IK MET EEN LEUK MEISJE TE CHATTEN, BAM. WEG VERBINDING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |