Prachtige rode kruisjes vriend!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Briljant dit![]()
Hier een paar gif-jes die ook wel leuke reacties te weeg brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh.. in preview waren ze goed. Denk dat je niet mag deeplinken naar skoftenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prachtige rode kruisjes vriend!
Je moet ze niet als als url neerzetten slimmerd![]()
Ze doen het nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
oh.. in preview waren ze goed. Denk dat je niet mag deeplinken naar skoften
80 procent is toch wel echt maar van die 80 procent is er 78 procent manquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:24 schreef Shoombak het volgende:
Paar weken geleden was dit nog wel tof, tegenwoordig is het zooo traag, en bijna altijd down, en ipv rukkers zitten er nu alleen maar fakers op
Ja was gezellig hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 03:55 schreef Pixie. het volgende:
Ik was net ook op chatroullete
en ik moet zeggen
ik heb het reuze naar me zin gehad
Ik zeg altijd.. OMFG, you're my neighbour!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef Jovatov het volgende:
Whehe ik dit net geprobeerd, je wordt wel constant weggeklikt. Alleen een paar duiters nietDie begonnen me uit te lachen
En ik snap echt niet dat je gaat lopen fappen en dat dan met het gehele internet wil delen, ranzig
quote:
Sony Vegas. Even kraken en klaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja!
Thanks! Maaruh.. ik heb nu dus een tootlje waarmee ik een video'tje van de reacties kan opnemen. Nu moet ik alleen ff een simpel tooltje hebben om avi's te knippen. Iemand een tip? Oh.. en ik heb geen Windows movie maker.
quote:Stranger: hi
You: hi
Stranger: nice music
You: no
Stranger: yes
Stranger: can you hear us_
Stranger: ?
You: eins zwei polizei
You: dont think so
You: my music is too loud
Stranger: drei vier alvizier
Stranger: mof?
You: nein
Stranger: germany
Stranger: holland_
Stranger: ?
You: si
Stranger: halloo
Stranger: alles goed
You: ja
Stranger: mooi
Stranger: je bent de eerste nederlander=)
You: er zijn er wel meer ;p
Stranger: ANGERFIST
Stranger: niet veel
You: waar kom je vandaan
Stranger: hoe oud ben je
You: 18
Stranger: oke
Stranger: R dam
Stranger: jij
You: groningen
Stranger: damn
You: en hoe oud zijn jullie
Stranger: 18
You: k
Stranger: kk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |