Bij tekst over video kan je het weghalen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Paul het volgende:
Mijn manycam geeft een logo in beeld
hebben jullie een illegale zogenaamde gekochte versie ofzo
Het is een filmpje of .gif. Kijk maar naar de zwarte randen om de "webcam".quote:
iddquote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is een filmpje of .gif. Kijk maar naar de zwarte randen om de "webcam".
Je hebt gelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is een filmpje of .gif. Kijk maar naar de zwarte randen om de "webcam".
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij tekst over video kan je het weghalen.
Was ik niet overigens. Ik had anderequote:
Screensquote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Paul het volgende:
Dit is echt heel ernstig, ik heb dat stripmeisje nu als filmpje en al die gasten staan met open mond te kijken en de helft wil zich er gelijk op afrukken
Je moet hem zonder geluid afspelen is mijn ervaring, die tekst speekt mensen niet aanquote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel matige reacties![]()
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 2 maart 2010 03:55 schreef Pixie. het volgende:
Ik was net ook op chatroullete
en ik moet zeggen
ik heb het reuze naar me zin gehad
Ik heb er 4 samengevoegd.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef PjotrXII het volgende:
Waar halen jullie je filmpjes vandaan? Zijn er standaard filmpjes ergens die ik kan uploaden?
ERRORquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 4 samengevoegd.
http://rapidshare.com/files/357266383/4_filmpjes.rar.html
jaa als ie herupload kan worden dan kan ik hem uploaden via mijn premium account en blijven de filmpjes altijd onlinequote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ERROR
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |