Arm meisjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:vanaf werk
net mn josti's kwijt geraaktze waren per twee allemaal op een andere verdieping van n groot winkelcentrum beland. dus ik al die trappen op en af
iedereen weer bij elkaar verzamelen... nu heb ik het warm
valt mee hoorquote:
Ze wilde gewoon tikkertje spelenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt mee hoort was op zich wel een grappig spel
twee in de lift, twee te ver naar beneden met de roltrap, en twee halverwege. en ik daar zo rennend tussenin om ze op dezelfde plek te krijgen
de schatjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon tikkertje spelen
balletje gehakt in magnetron op bord, alleen bord was iets warmer dan normaal... zal wel komen omdat het meer bord dan eten was hahaquote:
Auch.... Die kan je ook beter lekker in t pannetje klaar maken he! Ok t duurt iets langer maar t is wel 10x, wat zeg ik, 1000x lekkerder dan een magnetron balletje!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
balletje gehakt in magnetron op bord, alleen bord was iets warmer dan normaal... zal wel komen omdat het meer bord dan eten was haha
oeh beugelbekkie op ketnet
quote:
Met ons allen op visite bij Cyn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik straks ook een stukje?![]()
Ik zou vandaag een seksdate hebben komt hij niet opdagen
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Kom maar een stukje taart halen hoor! xD
Goed planquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met ons allen op visite bij Cyn.
Ptschsss wtf is dat nou!![]()
![]()
Bij baby tochquote:
Als toetje na een maaltijd wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Betwijfel alleen of het een goede bodem is voor vanavond
Goffer das een pokke end voor een stukkie taart.quote:
Heb jij een auto anders gaat ik niet mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ja inderdaadMisschien durfde hij op het moment supreme niet meer. (wat ik goed kan begrijpen want zo vaak heb ik zoiets nu ook weer niet gedaan)
Toch is het balen want ik had er wel zin in.
Volgens mij hoopt Cyn zelf een toetje te zijn na een maaltijd vanaf.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als toetje na een maaltijd wel.
Nee ik heb geen auto. Wel een fiets maar daar heb je niets aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer das een pokke end voor een stukkie taart.
Slaat de uitnodiging af.
[..]
Heb jij een auto anders gaat ik niet mee.
Ja t is te begrijpen maar dan laat je toch op zn minst wel wat weten of ben ik nou gek aan t worden?
Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt Cyn zelf een toetje te zijn na een maaltijd vanaf.
goffer zo komen we nooit in Zwolle.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb geen auto. Wel een fiets maar daar heb je niets aan.![]()
Inderdaad, dit is best wel vaag. Gelukkig was het geen date met iemand waar voor ik gevoelens had. Maar alleen seks.
Nee zeker niet.quote:
Ow das lekker! Samen in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Cyntiaa het volgende:
De taart was mijn maaltijd, haha. Heb alleen een croissantje gehad!
Te lang in bed blijven liggen...
Dan maar geen taartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
goffer zo komen we nooit in Zwolle.
Dan nog is t raar. Gelukkig idd dat je er geen gevoelens voor hebt (op de geilheid na dan)
quote:[..]
Nee zeker niet.![]()
![]()
Is er nog plaats voor mij?quote:[..]
Ow das lekker! Samen in bed blijven liggen
Idd ik vind t ook wel erg veul moeite voor een stukje taart. Als ze nou meer zou bieden.quote:
Ja idd. Als je m t maar wel laat weten dat je dat niet accepteert.quote:Ach heb ik dat ook weer eens ervarenVolgende keer beter
DEAL!!quote:Delen?![]()
![]()
Zal best wel ik ben nl niet zo breed.quote:Is er nog plaats voor mij?
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ik vind t ook wel erg veul moeite voor een stukje taart. Als ze nou meer zou bieden.![]()
Dat zou ik zeker doen.quote:[..]
Ja idd. Als je m t maar wel laat weten dat je dat niet accepteert.
Mooi gezellig met ze drieenquote:[..]
DEAL!!![]()
[..]
Zal best wel ik ben nl niet zo breed.
Ik ben ook zo sexyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
Heuy was dat nou? Zit je een beetje naar jezelf te kijken?
[ afbeelding ]
t begin is er dus al. Nu hopen dat eindigd in een 3somequote:
Als je er maar rekening mee houd dat tijn en ikke strakkies met de fiets voor je neus staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik lig niet meer in bed, haha! ben even nagels aan het lakken, zo mijn outfit uitkiezen... Even iets drinken voordat mijn vriendin straks komt met de wijn
Understatement.quote:
Kijk dat geeft een man hoopquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
t begin is er dus al. Nu hopen dat eindigd in een 3some
Ja inderdaadquote:[..]
Als je er maar rekening mee houd dat tijn en ikke strakkies met de fiets voor je neus staan.
Daten?quote:[..]
Understatement.
Oke ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Komt u maar hoor!
Nagellak is inmiddels droog, eerste kopje thee is op.. Dus nu zo mijn haren stijlen!
Ja wanneer gaan wij daten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond!
Dit is echt een datingtopic geworden hè?
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.quote:
Dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.
Hoop doet leven!quote:
En ik maar hopen dat je me tegen houden zou...... Fietsen naar zwolle damn weet waar je aan begint vent.quote:Ja inderdaad![]()
pm me maar.quote:Daten?
Goeden avond!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond!
Dit is echt een datingtopic geworden hè?
meeting???quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.
Daar hoop ik wel op jaquote:
Ik fiets naar het station en daar neem ik de treinquote:[..]
En ik maar hopen dat je me tegen houden zou...... Fietsen naar zwolle damn weet waar je aan begint vent.
Al is de dame in kwestie t meer dan waard.
Okequote:[..]
pm me maar.
Das idd ook een optie!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik fiets naar het station en daar neem ik de trein![]()
Gammaquote:Tuurlijk is zij het waard![]()
quote:Oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |