Ja tof he!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooh hebben!! FOTO'S!!
Ik denk dat ik een potentiele nagellakmeetlocatie weet![]()
@ Nune: Yay! Ze komen ook mijn kant opNet als de P2 flakies!!
![]()
![]()
I haz a major happy!![]()
![]()
ja die heb ik nu ook opquote:
Geswatched denk ik? Of heb je haar dochter geruild?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die heb ik nu ook op. De china glazes hebben we net allemaal geswapt op de tweejarige dochter van amaranta, die stond te gieren van de pret
![]()
ja dat dus, sorry, ben nog aan het hyperventilerenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geswatched denk ik? Of heb je haar dochter geruild?![]()
Ik wil ook naar die groothandellol
Ohhhhhhhhhh wowquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
En de haul van daarnet![]()
(met flits, dan zie je het verschil beter)
[ afbeelding ]
vlnr: Watermelon Rind - Nova - Celtic Sun - Paper Chasing - Snow Globe
[ afbeelding ]
vlnr: Meteor Shower - Moody Blue* - Beauty & the Beach* - Passion in the Pacific*
[ afbeelding ]
vlnr: Coconut Kiss - Grape Juice - Strawberry Fields - QT
* = 50% korting![]()
![]()
Ik draag altijd 6 laagjes van paper chasing alvorens hij mooi dekkend is. Laat je even weten hoeveel laagjes het jou kost?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
En de haul van daarnet![]()
(met flits, dan zie je het verschil beter)
[ afbeelding ]
vlnr: Watermelon Rind - Nova - Celtic Sun - Paper Chasing - Snow Globe![]()
![]()
= how to create a nail-polish addictquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die heb ik nu ook op. De china glazes hebben we net allemaal geswatcht op de tweejarige dochter van amaranta, die stond te gieren van de pret
![]()
ja hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik draag altijd 6 laagjes van paper chasing alvorens hij mooi dekkend is. Laat je even weten hoeveel laagjes het jou kost?
ze koos alle glitters uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:02 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
= how to create a nail-polish addict
Waaaaar?!?!?!?!??!?!?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dus met z'n allen naar VeldhovenIn Eindhoven schijnt ook zoiets te zitten maar dan van Orly, daar ga ik volgende week eens kijken
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
epic faal
Ik was daarnet op de koffie bij fokvriendinnetje amaranta, dus zegt ze van: zullen we ff naar die nagellakgroothandel in Veldhoven? Ik zo: kut, dan ga ik falenEn ik heb me echt geprobeerd in te houden maar alle China Glaze was daar 4,95 plus extra 25% korting en een heel rek vol lakken met 50% korting
Adressen!!! Dat is voor mij allebei in de buurt namelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dus met z'n allen naar VeldhovenIn Eindhoven schijnt ook zoiets te zitten maar dan van Orly, daar ga ik volgende week eens kijken
mja, zolang een volwassene het flesje vasthoudt gaat het wel, ik heb ook een behandeling gekregen trouwensquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waaaaar?!?!?!?!??!?!?!
Ze mag wel uitkijken met die cuticle oil, dat wordt ook een smeerboel
OPI ridge filler, meld zich! Vind 'm wel ok, maar niet geweldig, als je lekker snel ff een base laagje wil doen zou ik 'm niet nemen. Het kost wel wat aandacht om 'm er helemaal netjes op te krijgen.. En als je geen clean up doet heb je kans dat je een witte laag onder je nagellak uit hebt stekenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat zei ik haar ook, maar ze geloofde me niet.. iets met luie studenten denk ik
[..]
[..]
Adressen!!! Dat is voor mij allebei in de buurt namelijk![]()
![]()
Iemand ervaring met de OPI ridgefiller?
Jij woont bij mij in de buurt he, kom je me tegenhouden? Ik ben niet sterk genoeg denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
groothandels, the root of all evil
Ah dank jequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:11 schreef snkr-xxx het volgende:
OPI ridge filler, meld zich! Vind 'm wel ok, maar niet geweldig, als je lekker snel ff een base laagje wil doen zou ik 'm niet nemen. Het kost wel wat aandacht om 'm er helemaal netjes op te krijgen.. En als je geen clean up doet heb je kans dat je een witte laag onder je nagellak uit hebt steken![]()
Ik wel, alleen geen auto. Waar woon je ongeveer?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jij woont bij mij in de buurt he, kom je me tegenhouden? Ik ben niet sterk genoeg denk ikhoewel ik geen rijbewijs heb dus ik kan er niet zo even alleen heen
![]()
Ik gebruik de OPI Ridgefiller ook, en net zoals Snkr zegt het kost wel wat aandacht.. Maar daar wen je aan hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jij woont bij mij in de buurt he, kom je me tegenhouden? Ik ben niet sterk genoeg denk ikhoewel ik geen rijbewijs heb dus ik kan er niet zo even alleen heen
![]()
[..]
Ah dank jedat is wel jammer, ik heb hem namelijk net opgepikt (jup voor de dure winkelprijst
) omdat ik heel snel van m'n etos ridgefiller af wil, ik begin er namelijk ook een oranje gloed van te krijgen...dus ik had snelle vervanging nodig.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik gebruik de OPI Ridgefiller ook, en net zoals Snkr zegt het kost wel wat aandacht.. Maar daar wen je aan hoor.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wel, alleen geen auto. Waar woon je ongeveer?
ik heb er net 2 in veldhoven gehad dus, er zit er hier in eindhoven ook 1, maar in de telefoongids kan je er vast wel 1 in de buurt vindenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef zoeperzazke het volgende:
waar zitten die groothandels dan?
Ik heb er 1, Golden Sparkle. Effect is best heel cool, maar nog niet op m'n nagels gehad, alleen op het wiel gelaktquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Loqi het volgende:
[..]Dank je, komt vast goed. Ik vind hem wel stinken
![]()
[..]
Goed, dan kan ik jou niet gijzelen om me te brengen
Ik woon in Helmond![]()
Nog meer vragen: Heeft er iemand ervaring met de CND Effects lakken? Hier staat een mooie samenvatting maar ik vroeg me af of iemand hier ze al eens op Transdesign besteld had.
Nou zeg, ze mag blij wezen dat je een hobby hebt, anders zou je de hele dag wezenloos voor je uit staren!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Zusje is thuis. Eerste wat ze zegt: "Ben je weer bezig geweest?" en het tweede "Tering, kun je dat niet bij vriendje doen?!"
Gezellig ^^
trap je d'r wel eens?xquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Zusje is thuis. Eerste wat ze zegt: "Ben je weer bezig geweest?" en het tweede "Tering, kun je dat niet bij vriendje doen?!"
Gezellig ^^
Ze vraagt ook bijna iedere dag "Waarom ben je nou weer thuis?!" Dus ik ben er redelijk aan gewend, het is alleen zo fijn om te horen als je twee dagen weggeweest bentquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:39 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou zeg, ze mag blij wezen dat je een hobby hebt, anders zou je de hele dag wezenloos voor je uit staren!
Nou, fijne meid is je zusjequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze vraagt ook bijna iedere dag "Waarom ben je nou weer thuis?!" Dus ik ben er redelijk aan gewend, het is alleen zo fijn om te horen als je twee dagen weggeweest bent
Bluh vervelend zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze vraagt ook bijna iedere dag "Waarom ben je nou weer thuis?!" Dus ik ben er redelijk aan gewend, het is alleen zo fijn om te horen als je twee dagen weggeweest bent
wat een bitchquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als het om mij (of om nagellak) gaat dan vindt ze het blijkbaar niet leukquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
de gele neonlak werkt ook prima als tekstmarker
ja sorry, ik leidde een beetje af met mijn belachelijke haulquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als het om mij (of om nagellak) gaat dan vindt ze het blijkbaar niet leukNja als ze het vindt stinken doet ze haar deur maar dicht hoor, ik lak mijn nagels bij het open badkamerraam en das koud zat
En aangezien niemand wist of ik Revvvolution of Worth the Risque als basiskleur moest gebruiken, heb ik Revvvolution maar gedaanZometeen Worth the Risque Konad eroverheen.. Tieeeedeldieeee
awwwquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mijn TD en Cherry culture pakketjes![]()
![]()
TD de 19e al! En CC gisterenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
awww
Zijn ze wel verstuurd al?
Snow globe is gaaf hequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Sparkling Sherry met China Glaze Snowglobe
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
gele neonlak over pen:
[ afbeelding ]
ja, ik weet dat je zulke dingen eigenlijk niet mag zeggen als je zo oud bent als ik![]()
En Nune bedankt!
[ afbeelding ]
het was m'n ding gewoon nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Je bent gek dat je die Gosh hebt weggedaan, GEK!![]()
Dankjewel.
ow erg leuk zeg! het zouden zo oud en nieuwnagels kunnen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
Het is toch gelukt, al is de kwaliteit niet zo best, maar goed...
Mijn nagels afgelopen weekend, orly bronsachtig met gouden glitters van orly eroverheen
[ afbeelding ]
Mijn nagels zojuist gedaan, OMG met knoad sterretjes zwart
[ afbeelding ]
Carnival lights is ook zo leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is echt parteeh in het kwadraat gewoon
pics?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Carnival lights is ook zo leukZelfde idee, alleen met een soort van oudroze basiskleur ipv clear based
Net gestempeld, ben er bijna klaar voor!het etentje dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef zoeperzazke het volgende:
OfftopicVooral gewoon echt niet aan zitten!! Is waarschijnlijk ontstoken. Zeker geen make-up erop smeren nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!![]()
Offtopicgewoon licht ontstoken idd, en zo erg vind ik het er niet uit zien, van jezelf vind je zoiets altijd erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan me de frustratie voorstellen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:10 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]Mooi en subtiel! Fijne avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
disclaimer
ja maar dat is dus het gekke, ik heb er helemaal geen last van (dus ik blijf er ook vanaf hoor, het jeukt niet ofzo)! En ik heb juist heel gevoelige ogen, ze zijn supersnel droog en branderig, en nu heb ik helemaal nergens last van (behalve dan hoe het eruit ziet). Ik spoor weer eens nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vooral gewoon echt niet aan zitten!! Is waarschijnlijk ontstoken. Zeker geen make-up erop smeren nu.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!![]()
I had a signature once. It was awful.
[ afbeelding ]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
dat wil ik ook kunnen!!! ben je ook in te huren?
![]()
[ afbeelding ]Mooooii! <3 i like!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
Tsubasa o hirake..
[ afbeelding ]wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
Waaauw mooi![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
In helmond?? Dan woon je wel heel dicht bij mij!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Loqi het volgende:
[..]Dank je, komt vast goed. Ik vind hem wel stinken
![]()
[..]
Goed, dan kan ik jou niet gijzelen om me te brengen
Ik woon in Helmond![]()
Nog meer vragen: Heeft er iemand ervaring met de CND Effects lakken? Hier staat een mooie samenvatting maar ik vroeg me af of iemand hier ze al eens op Transdesign besteld had.
Brabo'squote:Op donderdag 25 februari 2010 18:11 schreef dieske87 het volgende:
[..]
In helmond?? Dan woon je wel heel dicht bij mij!
OfftopicHerkenbaar ik heb het ook gehad en volgens mij komt het weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het alleen nog iets erger
EUJ! DAAR GAAN WE EEN KEER SAMEN HEENquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Brabant
ik woon er niet meer
[ afbeelding ]Mooie kleur Daph die zet ik zeker op mijn verlanglijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
![]()
Waarmee heb je gestempeld?
Check!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EUJ! DAAR GAAN WE EEN KEER SAMEN HEEN!
140 km slechtsquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Je man via internet leren kennen en hij bleek 200 km verderop te wonen? (wild gokje)
Ik heb de mijne via Fok leren kennen en hij bleek 500 meter verderop te wonen
oh, een echt brabants boerenhol!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:22 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik werk in helmond in de binnenstad en woon in beek en donk
Waaaaah JAAAquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check!
Wil je ook een keer naar die chinaglaze groothandel? Is vanaf jou helemaal maar een piseindje (t zit op de Run)
mnoh, ik heb voorlopig ook niets nieuws nodigquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waaaaah JAAA!! Maar eerst heb ik een maand een koopstop
.. damn it!
ja maar heb ut er goed naar mun zin...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, een echt brabants boerenhol!![]()
oh, maar als je in Helmond werkt kun je daar prima shoppen toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:24 schreef dieske87 het volgende:
[..]
ja maar heb ut er goed naar mun zin...
ze hebbe alleen niet veel leuke lakjes in de winkels die hier zitte
Haha die doen we sowieso een toch in het voorjaar/zomer? Ik weet alleen nog niet of ik durf, als jonge telgquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:39 schreef Loqi het volgende:Brabo-meet, gezamelijke fietstocht naar de groothandels
die kun je ook bij de douglas of de drogist kopen hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef PartyHardy het volgende:
Heeft er iemand btw nog nagelverdunner liggen die ik mag overkopen? Ik wil even niks meer bestellen en anders zit ik met hoge verzendkosten voor 1 dingetje..
haha hoe oud is hier iedereen ongeveer? Ik ben 23quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha die doen we sowieso een toch in het voorjaar/zomer? Ik weet alleen nog niet of ik durf, als jonge telg
Ik 19quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:12 schreef dieske87 het volgende:
[..]
haha hoe oud is hier iedereen ongeveer? Ik ben 23
Er zijn er heel veel onder de 20 hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef PartyHardy het volgende:
20![]()
Ooh dat valt nog mee, ik dacht dat ik een van de weinige onder de 25 was, als jullie ook allemaal komen voel ik me al wat fijner denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |