TD de 19e al! En CC gisterenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
awww
Zijn ze wel verstuurd al?
Snow globe is gaaf hequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Sparkling Sherry met China Glaze Snowglobe
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
gele neonlak over pen:
[ afbeelding ]
ja, ik weet dat je zulke dingen eigenlijk niet mag zeggen als je zo oud bent als ik![]()
En Nune bedankt!
[ afbeelding ]
het was m'n ding gewoon nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Je bent gek dat je die Gosh hebt weggedaan, GEK!![]()
Dankjewel.
ow erg leuk zeg! het zouden zo oud en nieuwnagels kunnen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
Het is toch gelukt, al is de kwaliteit niet zo best, maar goed...
Mijn nagels afgelopen weekend, orly bronsachtig met gouden glitters van orly eroverheen
[ afbeelding ]
Mijn nagels zojuist gedaan, OMG met knoad sterretjes zwart
[ afbeelding ]
Carnival lights is ook zo leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is echt parteeh in het kwadraat gewoon
pics?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Carnival lights is ook zo leukZelfde idee, alleen met een soort van oudroze basiskleur ipv clear based
Net gestempeld, ben er bijna klaar voor!het etentje dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef zoeperzazke het volgende:
OfftopicVooral gewoon echt niet aan zitten!! Is waarschijnlijk ontstoken. Zeker geen make-up erop smeren nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Offtopicgewoon licht ontstoken idd, en zo erg vind ik het er niet uit zien, van jezelf vind je zoiets altijd erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan me de frustratie voorstellen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:10 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]Mooi en subtiel! Fijne avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
disclaimer
ja maar dat is dus het gekke, ik heb er helemaal geen last van (dus ik blijf er ook vanaf hoor, het jeukt niet ofzo)! En ik heb juist heel gevoelige ogen, ze zijn supersnel droog en branderig, en nu heb ik helemaal nergens last van (behalve dan hoe het eruit ziet). Ik spoor weer eens nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vooral gewoon echt niet aan zitten!! Is waarschijnlijk ontstoken. Zeker geen make-up erop smeren nu.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!![]()
I had a signature once. It was awful.
[ afbeelding ]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
dat wil ik ook kunnen!!! ben je ook in te huren?
![]()
[ afbeelding ]Mooooii! <3 i like!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
Tsubasa o hirake..
[ afbeelding ]wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben naar mijn etentje, fijne avond!
Waaauw mooi![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
In helmond?? Dan woon je wel heel dicht bij mij!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Loqi het volgende:
[..]Dank je, komt vast goed. Ik vind hem wel stinken
![]()
[..]
Goed, dan kan ik jou niet gijzelen om me te brengen
Ik woon in Helmond![]()
Nog meer vragen: Heeft er iemand ervaring met de CND Effects lakken? Hier staat een mooie samenvatting maar ik vroeg me af of iemand hier ze al eens op Transdesign besteld had.
Brabo'squote:Op donderdag 25 februari 2010 18:11 schreef dieske87 het volgende:
[..]
In helmond?? Dan woon je wel heel dicht bij mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |